Citat:
Ursprungligen postat av
GrevenH
Vad jag menar med kraft och styrka samt pondus i förhör av flickmördare ( Är inte Tortyr) Jag menar.
I förhör av sexualsadistiska flickmördare..menar jag att förhörsledarna måste vara kunniga inom området, och att ordentliga förhör då sker med pondus och kunskap.
Det ska inte vara några jäkla kärringar eller helt okunniga förhörsledare som ska utreda den typen
av brott.
Sitta och fjanta och dalta med en sexual sadistisk flickmördare tycker kanske Du att man ska göra.
Tycker synd om dig.
Som tydligen tycker att man ska bjuda en sexual sadistisk flickmördare på kaffe och tårta först, och sedan sitta och ställa några tafattiga frågor som inte leder någon vart.
Tragiskt att det finns folk som vill att sexualsadistiska flickmördare ska strykas medhårs.
Hoppas du inte har egna barn, som kanske kan råka ut för en sådan dåre.
Men...det kanske du tycker är OK:
Den så kallade Reid-tekniken
https://www.google.com/url?sa=t&rct=...BY-ByYIwf-UxUQ
Forskare har lagt fram mycket kritik mot Reid-tekniken.
http://www.diva-portal.se/smash/get/...FULLTEXT01.pdf
Inget känns rimligt med Nerijus eller handlingen nu, mer än att få ut hans egna version av skiten. Förvisso kan man strikt ifrågasätta det realistiska med en positiv atmosfär i hans anda och hur väl en sådan går att efterlikna. Ställer man frågan om Nerijus troligen kommer att neka till allt och är väl skyddad mot just det och vart de svaga punkterna kan finnas i hans försvar, så dyker i varje fall på min karta upp en bild av att Nerijus i en runkvänlig atmosfär för honom skulle ha svårast att hindra sig själv från att skryta och visa hur bra och framgångsrik han är som produktutvecklare inom området.
Nej, jag säger inte att det är realistiskt, direkt. Men påvisar i varje fall en möjlighet till tänkbart teoretiskt erkännande som teknisk lösning betraktat. Är personligen glad att jag slapp honom och kan inse svårigheten med att ha en sådan person framför sig. Undra ibland verkligen hur man orkar med, när man har ett sådant yrke.
(FB) Schaarf teknisk förlängning för fruktsam juice
En kannibal gourmet som Nerijus jagar bara för nöjes skull och är fullständigt medveten om att allt är helt fel på ett plan, därför som en byrålåda som dragits snett, mer tryck på den sidan förändrar sällan något. Men däremot lösgöra från andra sidan. Det innebär inte att man har ett jota med något annat att göra annat än att få ut skiten, vilken här till vissa del ändå kommit fram. Tekniskt kan det också vara intressant att förebygga och veta hur och varför lite mer inifrån.
Det bygger egentligen bara på vilken väg som visat sig leda mot framgång och Skrytviljan den kannibaliska finsmakaren och detta bygger på att han aldrig befunnits sig i en miljö där det varit rimligt att skryta om hur duktig han är tidigare, vilket också tecknar att han inte har något försvar mot det. Nej att klämma finnar är kanske aldrig mysigt.