2016-06-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
"En historia som dessutom kan vara en tjejs fantasier för att få uppmärksammhet" - b.la så skrev du och är inte detta förnedrande och kvinnoföraktande? Du har också skrivit tidigare att du "känner till typen", d.v.s en sån som Adriana är. Om inte detta är kvinnoförakt och nedlåtande skrivet, då kan jag säga att det du skriver om fallet är enbart en mans fantasier för att få uppmärksamhet och att jag känner igen typen.

Adriana och Nerijus har inte haft ögonkontakt, hon har inte sett honom på nära håll utan på avstånd uppe i silon. Punkt.

Så Arne tillhör en av de som man INTE får ta upp något negativt om, precis som med Nerijus och Irina? Förstår du inte själv varför jag tog upp det här med Arne? Du skrev att "Arne nog känner Adriana bäst och vet hur hon är", därför svarade jag med att berätta vad folk som bor i området tycker om Arne eftersom jag känner folk som bor där.

Nerijus är dömd för mordet och domstolarna menar att motivet var sexuellt, detta baserar de på detaljerna i fallet med silvertejpen, hängning, upp/neddragna kläder och att ingen penetrering skett utan att kroppen "bara" blottats - vilket professor Långström gett sin förklaring till som sakkunnig, han har visat på vad forskningen säger om sådana sexualsadistiska förövare och vad de vill uppnå med sina gärningar.
Domstolen anger att motivet var "sexuellt", det är korrekt.
Domstolen får inte och ska inte ställa någon diagnos vilket sexualsadism är.
Ja, är inte Adriana en tjej? Hade det varit en man så hade jag skrivit kille. Ja, jag känner igen typen och den finns i båda könen så varför tror du jag bara menar kvinnor? Ni försöker med allt för att få oss med andra åsikter i dålig dager eller hur och man kan undra igen varför det är så viktigt?

Inte ögonkontakt, jaså, hon kanske inte ens såg arbetarna? Se nedan förhör med henne. Läser man övriga förhör med henne så verkar hon ha uselt minne, mycket "minns inte", "vet inte", "är osäker".

Du baktalade Arne och jag upplyste dig bara. Jag ifrågarsätter Adrianas vittnesmål och anser att det passar en typ av människa som vill ha uppmärksamhet och sympati.

Ja, domstolarna går på åklagarens och professor Långström linje i brist på annan historia eller borde dom hitta på en egen? Hur är det bevisat att det var ett sexualsadistiskt mord? det är bara antaganden. Tejp kan ha används för annat än utsmyckning och rep för att dölja strypning efter våldtäktsförsök. Kroppen kan även ha blivit hängd i röret av andra anledningar som delning inför transport eller avtvättning för att få bort spår (men vatten var inte inkopplat).

Förhör med Adriana Berglund 2015-06-08
Citat:
Mannen var ljus/blont kort hår. Han var ca 30 – 35 år och han bar typ fritidskläder
vit/grå/svarta. Han talade engelska med henne. Han såg ut som en polack säger Adriana. Hon
tyckte att det var något bekant med honom. Kanske han jobbar åt hennes svärfar Arne
Jönsson.
Bilen han åkte i var vit eller ljus, typ skåpbil. Eventuellt stod det något på bilen, typ en logga.

Förhör med Adriana Berglund 2015-06-12
Citat:
Adriana uppger att personen var:
ca 180-183 cm
bröt kraftigt på engelska
raka drag
ganska blek
blond
typisk östeuropé
nervöst intryck
arbetskläder (mörkare färger).
Skåpbilen var vit alt silvrig till färgen. Adriana kan inte bekräfta om det är en caddy men
säger att den liknar den modellen.
Inga dåliga tänder eller stinkande av rök som dom flesta andra uppfattat. Längden är den lång eller kort, ja, vem vet? Nu är det arbetskläder och inte fritidskläder.

Förhör med Adriana Berglund 2015-06-14
Citat:
Adriana uppgav att det var bara en man hon såg vid tillfället då hon var ute och joggade på
lördagen vid 19.30-tiden och som tilltalade henne. Hon såg inte att mannen rökte.

Adrian har tidigare sett en av det två litauerna som jobbar på Blomberg. Det var när hon var
och tittade på bygget av silon på lördagen några timmar innan hon var ute och joggade. När
den killen som sedan kom fram till henne när hon joggade så tänkte hon att det var samma
person hon sett vid silobygget. Killen vid bilen kändes kortare så hon vet inte om det var
samma person men hon reagerade över att de var lika.

Litauern hon såg på bygget pratade hon inte med och vet inte om denne kunde prata engelska.
Han sa nog bara "hej" och inget mer.

När hon sedan joggade var hon inte så intresserad av att stanna men hon tänkte att om det var
den som jobbade åt Arne Jönsson så skulle hon så klart stanna. Hon vet inte om det var
samma person vid bilen som den hon sett vid silobygget, den vid silon var väldigt lång, den
vid bilen var inte så lång.

...

Angående det hon nämnt i tidigare förhör om att det eventuellt fanns en logga på bilen men
det kan vara fel, det kanske inte var någon logga alls. Hon har för sig att det var en vit bil med
någon logga.
Om du skulle se personen igen, kommer du ihåg ansiktet så att du skulle kunna peka ut
honom? Adriana säger att hon tror det men vet inte säkert.
Så hon såg honom ändå vi silon, kanske tom hejade? Fast han vid bilen kändes kortare, hon vet inte om det är samma person men dom är lika (som alla polacker, eller öststatsmän antar jag).
Logga eller inte logga, känna igen eller inte, osäkert.

Förhör med Bileviciene, Irina; 2015-09-23
Citat:
Genomgång av bevisning
Irina får veta att hon först kommer att få en genomgång av vad några andra vittnen lämnat för
uppgifter. Att hon därefter kommer få veta en del om den tekniska bevisning som finns. Att
vi därefter kommer återkomma till frågor till henne.

VITTNESUPPGIFTER FRÅN ADRIANA
Irina informeras om att på kvällen den 6 juni var Adriana ute och sprang, det var kvällen
innan Lisa försvann.
Adriana har berättat att hon blivit introducerad för Nerijus tidigare samma dag. Hon har även
berättat att hon senare samma kväll gav sig ut och sprang. Utmed vägen vid en nerlagd
telestation stod en man vid en bil klockan är då ca 19:30. Mannen pratade engelska och
frågade efter vägen till Medelplana. Adriana stannade för att hon tyckte sig känna igen
mannen som en av Arnes anställda. Mannen ville att Adriana skulle följa med till bilen och
visa vägen på en karta. Adriana blev då rädd och sprang från platsen.

Förhör med Bilevicius, Nerijus; 2015-08-18
Citat:
-- Hon har sagt det här direkt
Men vi bor ju bredvid varför hon sagt att, att jag skulle stoppat henne, och min hustru också
jag har varit hos dom…
-- Mmm
…och det är från min hustru jag fick veta att någon har stoppat henne…
-- Mmm, mmm och hon har sagt att hon uppfattar den som stoppa henne som en av de
som jobbade för Arne Jönsson
Ja, ( ohörbart…)
-- Och hon har pekat ut dig till med eh, som möjlig till detta, hon har beskrivit en bil som
liknar den bilen du har, och att den var då, eh jag tror till och med hon sa att den var
utlandsregistrerad men det är jag osäker på
(ohörbart) jag har sett henne en gång när hon kom tillsammans med Arne och bekantade oss
-- Mmm, och du har inte frågat henne om vägen?
Nej, jag kan ju allt runt omkring där
-- Mmm, så det finns ingen anledning för dig och fråga henne om vägen?
Verkligen inte

Uppgifter lämnades också av fadern Wilhelm Klingskor 2015-06-13 04:15
Citat:
Signalementet på mannen var då ca 40-45 år, talade engelska med brytning.
Adriana kan visa platsen. Troligen finns det fimpar kvar då mannen rökte utanför bilen.
Jasså, men i förhör 2015-06-14 såg inte Adriana någon som rökte, aj, minnet.

Hur som helst, sen i tingsrätten är hon helt säker på sin sak. Ja, som jag skrev, man känner igen typen av människa.
Senast redigerad av Moretex 2016-06-29 kl. 12:33.
2016-06-29, 15:09
Medlem
mrfixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vFox
Numrerat:

1: kommentaren gällde ditt felaktiga påstående att Adriana lämnat bra signalement en tid före fotokonfrontationen.
Din utläggning om "polack" är irrelevant, i detta fall betyder polack och öststatlook samma sak, Adriana nämner båda i förhör.

2: Hon var inte säker, och hon valde mellan flera bilder. Och fotoutpekningen borde ogiltigförklarats. Vem som helst hade med uteslutningsmetoden kunnat prestera samma osäkra utpekande som Adriana.

3: Knocka, övermanna, kalla det vad du vill, på nåt sätt måste han ju få henne sluta sprattla, skrika och stoppa henne från att ta sig därifrån. Det blir knappast enklare om de sitter i en bil.

A sa inte att han försökte få in henne i bilen. A sa att hon inte var rädd och att han inte var hotfull. Att en karta finns i en bil betyder inte att man måste kliva in i bilen.
Objektivt sett var karthändelsen helt harmlös.

Väldigt vad man känner igen det här resonemanget väl....
Harmlös endast tack vare att Adriana sprang därifrån.
Hon kände på sig att det var något konstigt med äcklet NB direkt.
Hur hade det slutat annars, du som brukar ha lysande hypoteser?
Allt du sitter och ältar om och om igen är totalt ointressant.
Överspelat sen lång tid tillbaka och har ingen som helst betydelse idag.
Alla vet att det var den rökstinkande NB hon träffade.
Finns inget du eller någon annan kan fantisera ihop som ändrar detta.
Vem var det hon träffade vid kopplingsstationen enligt dig?
Hur stor sannolikhet är det att det var någon annan än NB?
I procent? 10,25,50 eller kanske 99 %?
2016-06-29, 15:34
Medlem
mrfixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Ja, är inte Adriana en tjej? Hade det varit en man så hade jag skrivit kille. Ja, jag känner igen typen och den finns i båda könen så varför tror du jag bara menar kvinnor? Ni försöker med allt för att få oss med andra åsikter i dålig dager eller hur och man kan undra igen varför det är så viktigt?

Inte ögonkontakt, jaså, hon kanske inte ens såg arbetarna? Se nedan förhör med henne. Läser man övriga förhör med henne så verkar hon ha uselt minne, mycket "minns inte", "vet inte", "är osäker".

Du baktalade Arne och jag upplyste dig bara. Jag ifrågarsätter Adrianas vittnesmål och anser att det passar en typ av människa som vill ha uppmärksamhet och sympati.

Ja, domstolarna går på åklagarens och professor Långström linje i brist på annan historia eller borde dom hitta på en egen? Hur är det bevisat att det var ett sexualsadistiskt mord? det är bara antaganden. Tejp kan ha används för annat än utsmyckning och rep för att dölja strypning efter våldtäktsförsök. Kroppen kan även ha blivit hängd i röret av andra anledningar som delning inför transport eller avtvättning för att få bort spår (men vatten var inte inkopplat).

Förhör med Adriana Berglund 2015-06-08

Förhör med Adriana Berglund 2015-06-12

Inga dåliga tänder eller stinkande av rök som dom flesta andra uppfattat. Längden är den lång eller kort, ja, vem vet? Nu är det arbetskläder och inte fritidskläder.

Förhör med Adriana Berglund 2015-06-14

Så hon såg honom ändå vi silon, kanske tom hejade? Fast han vid bilen kändes kortare, hon vet inte om det är samma person men dom är lika (som alla polacker, eller öststatsmän antar jag).
Logga eller inte logga, känna igen eller inte, osäkert.

Förhör med Bileviciene, Irina; 2015-09-23

Förhör med Bilevicius, Nerijus; 2015-08-18

Uppgifter lämnades också av fadern Wilhelm Klingskor 2015-06-13 04:15

Jasså, men i förhör 2015-06-14 såg inte Adriana någon som rökte, aj, minnet.

Hur som helst, sen i tingsrätten är hon helt säker på sin sak. Ja, som jag skrev, man känner igen typen av människa.

Fadern? Du är bara för pinsam...
Klart att personer som du som försvarar en mördare och kastar skit på tillförlitliga
vittnen ska ställas i dålig dager.
Du har inget att komma med förutom att du sitter och tjatar om oväsentliga saker hela tiden.
Du har ingen aning om vem hon har pratat med och ändå vet du att det inte är äcklet NB.
Hur kan det komma sig?
Och vem bryr sig om vad du tycker om personer som Adriana.
Vad är det du känner igen hos henne?
Jämför man henne och dig så är ju hennes trovärdighet i en helt annan klass.
Tala gärna om varför hon skulle ljuga eller hitta på något.
Vet du inte detta du som känner igen sorten så faller ju ditt dravel direkt.
Varför skulle hon vilja ha uppmärksamhet och sympati?
Hon har säkert allt hon behöver utan att bli uppmärksammad i ett fall med ett sånt här vidrigt brott.
Att bli uppmärksammad ihop med äcklet NB på något vis är ju ingen större merit.
Det verkar ju som om alla håller tyst numera och inte vill ta hans namn i sin mun.
Kan det bero på att även familjemedlemmarna nu insett att han är skyldig tro?
2016-06-29, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrfix
Fadern? Du är bara för pinsam...
Klart att personer som du som försvarar en mördare och kastar skit på tillförlitliga
vittnen ska ställas i dålig dager.
Du har inget att komma med förutom att du sitter och tjatar om oväsentliga saker hela tiden.
Du har ingen aning om vem hon har pratat med och ändå vet du att det inte är äcklet NB.
Hur kan det komma sig?
Och vem bryr sig om vad du tycker om personer som Adriana.
Vad är det du känner igen hos henne?
Jämför man henne och dig så är ju hennes trovärdighet i en helt annan klass.
Tala gärna om varför hon skulle ljuga eller hitta på något.
Vet du inte detta du som känner igen sorten så faller ju ditt dravel direkt.
Varför skulle hon vilja ha uppmärksamhet och sympati?
Hon har säkert allt hon behöver utan att bli uppmärksammad i ett fall med ett sånt här vidrigt brott.
Att bli uppmärksammad ihop med äcklet NB på något vis är ju ingen större merit.
Det verkar ju som om alla håller tyst numera och inte vill ta hans namn i sin mun.
Kan det bero på att även familjemedlemmarna nu insett att han är skyldig tro?

Du verkar lite yr då du frågar och sedan besvarar frågorna själv, bra då blir det lite mindre jobb för mig.

Vad är det för väsentligt du tjatar om då, är du inte nöjd att NB är dömd och kan gå vidare i livet? Varför är det så farligt att ifrågasätta åklagarens "viktiga" vittnen? Hur nära stod Adrina då hon skulle visa kartan på sin mobil? Det hade bara varit för en våltäktsman att gå vidare eller hur, hon var inom räckhåll. Sen att hon var så nära utan att lägga märke till NB:s tänder eller stanken av gammal rök är också intressant, hur förklarar du det? Nej, hon nämner inget av det i inledande förhör och vad hon säger månader senare är broderi av fantasier.

Den sista raden kan man ju också ta eftersom tänkande tydligen inte är din starka sida. Orsaken till att det är tyst är att tidningar inte är intresserade, inte ens polisen orkar höra anhöriga eller vänner på plats. Dom bor även i ett annat land och talar inte svenska och knappt engelska. Du menar då att anhöriga till NB ska göra sig hörd på annat sätt, hur då? En blogg, twitter, facebook? Mamman och frun har sagt det dom vet och tror så det finns väl kanske inte mycket mer. Mer intressant är då brodern och vad han pysslar med. Han ville tydligen ha skadestånd för hans "lidande" och missade inkomster från vårt land så man undrar om han har mer på hjärtat. Hur är hans förhållande med sin mor och till NB:s fru numera som exempel? Bor han kvar med sin familj eller har han ramlat tillbaka i missbruk?
2016-06-29, 16:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Vad är det för väsentligt du tjatar om då, är du inte nöjd att NB är dömd och kan gå vidare i livet? Varför är det så farligt att ifrågasätta åklagarens "viktiga" vittnen?
Jag kan förklara för dig.

1. NB är dömd och ska utvisas. Det är andra ord över.

2. Adrianas vittnesmål påverkar oavsett INTE domslut - vilket du kan se via Tingsrättens bedömning där han redan då döms för mord med sexuellt motiv samt påföljd livstid.
2016-06-29, 16:47
Medlem
sisotalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
2. Adrianas vittnesmål påverkar oavsett INTE domslut - vilket du kan se via Tingsrättens bedömning där han redan då döms för mord med sexuellt motiv samt påföljd livstid.

Hovrätten använder Adrianas vittnesmål som stöd för fällande dom. Vi diskuterar detta i andra tråden och en parallell med Julia K, som hade samma möte med "Polacken". Är detta inte miss av hovrätten? Tingsrätten hade rätt, men varför ändrar hovrätten på denna punkt? Vid resning kommer man att möta hovrättens argument - inte tingsrättens
2016-06-29, 17:02
Medlem
mrfixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sisotalo
Hovrätten använder Adrianas vittnesmål som stöd för fällande dom. Vi diskuterar detta i andra tråden och en parallell med Julia K, som hade samma möte med "Polacken". Är detta inte miss av hovrätten? Tingsrätten hade rätt, men varför ändrar hovrätten på denna punkt? Vid resning kommer man att möta hovrättens argument - inte tingsrättens

Vilken resning?
Så du fantiserar om en resning för äcklet NB i framtiden nu igen?
Vem ska ordna den i så fall? Är det du och resten av NB:s fan-club?
Ja, då kan vi ju vara lugna för att den ansökan aldrig godkänns.
Hur vet du att det påverkade hovrätten överhuvudtaget i sin bedömning.
Bevisa att det hade betydelse för utgången i hovrätten.
De andra bevisen mot äcklet NB räcker ju gott och väl för att döma svinet till livstid.
Händelsen med Adriana spelar ingen roll. Har du svårt för att fatta eller?
2016-06-29, 17:07
Medlem
mrfixs avatar
Citat:
Du verkar lite yr då du frågar och sedan besvarar frågorna själv, bra då blir det lite mindre jobb för mig.

Vad är det för väsentligt du tjatar om då, är du inte nöjd att NB är dömd och kan gå vidare i livet? Varför är det så farligt att ifrågasätta åklagarens "viktiga" vittnen? Hur nära stod Adrina då hon skulle visa kartan på sin mobil? Det hade bara varit för en våltäktsman att gå vidare eller hur, hon var inom räckhåll. Sen att hon var så nära utan att lägga märke till NB:s tänder eller stanken av gammal rök är också intressant, hur förklarar du det? Nej, hon nämner inget av det i inledande förhör och vad hon säger månader senare är broderi av fantasier.

Den sista raden kan man ju också ta eftersom tänkande tydligen inte är din starka sida. Orsaken till att det är tyst är att tidningar inte är intresserade, inte ens polisen orkar höra anhöriga eller vänner på plats. Dom bor även i ett annat land och talar inte svenska och knappt engelska. Du menar då att anhöriga till NB ska göra sig hörd på annat sätt, hur då? En blogg, twitter, facebook? Mamman och frun har sagt det dom vet och tror så det finns väl kanske inte mycket mer. Mer intressant är då brodern och vad han pysslar med. Han ville tydligen ha skadestånd för hans "lidande" och missade inkomster från vårt land så man undrar om han har mer på hjärtat. Hur är hans förhållande med sin mor och till NB:s fru numera som exempel? Bor han kvar med sin familj eller har han ramlat tillbaka i missbruk?

Totalt ointressant trams som vanligt.
Hela fallet är avslutat och ditt svammel har noll betydelse.
Aivaras är inte anklagad för något så hur han har det eller vad han gör
nu för tiden är inte av något som helst intresse.
Han är väl den ende som är berättigad till skadestånd.
Med tanke på det han blivit utsatt för att äcklet NB som försöker
skylla ifrån sig på honom så kan det väl vara motiverat.
2016-06-29, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag kan förklara för dig.

1. NB är dömd och ska utvisas. Det är andra ord över.

Hur vet du det?
Eller är det ditt önsketänkande?

Men som jag skrivit tidigare, hoppas jag nästan NB utvisas (till hemlandet) för då kommer litauisk press igång. Som visats ovan var dansk press mycket bättre än svensk. Det gäller även finsk och litauisk press.
Svensk press är fega och är inta vana att vara kritiska mot makten. Utländsk press är inte lika hovsamma.
2016-06-29, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Hur vet du det?

Men som jag skrivit tidigare, hoppas jag nästan NB utvisas (till hemlandet) för då kommer litauisk press igång. Som visats ovan var dansk press mycket bättre än svensk. Det gäller även finsk och litauisk press.
Svensk press är fega och är inta vana att vara kritiska mot makten. Utländsk press är inte lika hovsamma.

Fetat:
Det står så i domslutet och domen har vunnit laga kraft......

HR domslut:
Citat:
"Hovrätten fastställer tingsrättens dom"
TR domslut:
Citat:
"Fängelse på livstid."
"Den tilltalade utvisas ur riket enligt 8 a kap 5 § utlänningslagen (2005:716) och förbjuds att återvända hit."
2016-06-29, 18:35
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Du, flickan är död, mördad och för mig spelar det ingen roll hur för det är lika tragiskt hur det än gick till. Det är ni som älskar att maximera smärtan i detta mord för alla anhöriga och de som kände flickan genom att i text gotta er i åklagarens sjuka fantasier. Visst, det kan ha gått till som åklagaren fantiserar om men det kan också ha gått till på något annat sätt och det vet bara mördaren. För mig räcker mord, kanske strypning efter ett misslyckat våltäcktsförsök och sen någon underlig iscensättning av hägning och annat tok som tillhörigheterna. För mig räcker det till livstid ändå för någon har mördat en 17-årig flicka som hade ett helt liv framför sig. Hade åklagaren tagit den vägen istället så kanske det hade varit lite lättare att erkänna brottet för mördaren. Jag hade dock gärna sett mer stödbevis till denna DNA i form av fingeravtryck, spår av DNA på andra ställen eller ett fordon för transporten etc.
Det är onekligen ganska magstarkt att påstå att åklagaren haft några "sjuka fantasier".
Han har precis som några av oss som vidhåller att det är fråga om ett utstuderat
sexualsadistiskt mord läst av gärningen såsom den visat fram sig.
Det är Nerijus som haft sjuka fantasier som han låtit förverkliga.

Fakta ser ju ut som följer: En 17-årig flicka hittas instuvad i ett klädskåp med tre meter
silvertejp runt sitt huvud, med blottat kön och blottade bröst, samt har en snara runt halsen
där snörena skjuter upp innanför all tejpen och indikerar att en hängning ägt rum.
Man hittar sedan mordplatsen. Man påträffar samma sorts snören med DNA från både
offret och förövaren på två olika håll. Blodspår från NB på ett rör och strax intill vid väggen
ett hårstrå från LH kan också säkras.
Är det sjukt av åklagaren och andra mot bakgrund av allt det här att hävda att offret
fallit offer för en sadistisk sexualmördare? Man tolkar det har man att tillgå i faktaväg
och kan inte gärna landa i en annan slutsats än att så är fallet.
Det är ett ytterst ovanligt tillvägagångssätt på våra breddgrader förvisso men så här ser
ju verkligheten ut kring det här fallet om man håller sig till vad som framgår.
Det är när man inte kan acceptera denna verklighet utan börjar istället snickra ihop
egna scenarion som inkluderar plantering och konspiration som det blir frågan om
fantasier som närmar sig om inte det riktigt sjuka så i vart fall det absurda.

Åklagaren hade ingen anledning att "ta någon annan väg" som du är inne på att han borde
kanske ha gjort. Det finns ingenting som tyder på att mordet föregåtts av ett våldtäktsförsök
utan det är precis som det ser ut: en gärningsman som tog sig ett offer i avsikt att döda det
och göra det under en sexualsadistisk akt. (Åklagaren kan inte gärna hävda något som
han inte har fog för bara för att försöka få den åtalade att klämma fram ett erkännande.)

Det är att vara strikt verklighetsförankrad när man håller sig till detta och låter bli att
söka andra ingångar till brottet för vilket ingenting konkret talar.

Fantasierna står alltså inte åklagaren för.
De hittar vi istället hos alla de som agerar alternativteoretiker. De som vill göra om
verkligheten när den inte passar. De som skyr fakta och bevis.
Där är det oftast fantasifullt så det räcker och blir över på de hållen.
2016-06-29, 19:10
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Hur vet du det?

Nej det är inget önsketänkande .
Det är spikat och klart sen länge .
Du hänger med dåligt i svängarna .
Ja , det kan nog vara bra att Litauisk press kommer igång .
Dom kanske kan hitta fler uppgifter som gör att man förstår mördaren Nerijus handlande .
Kanske kommer det fram lite mera om hur våldsam Nerijus var som ung .
Lite mera om alla slagsmål han varit inblandad i o.s.v .
Kanske hans tidigare sambo kan tala om varför de delade på sig .
Och varför hon inte ville att mördaren Nerijus träffade sin dotter .
Du har nog rätt , det finns mycket som kan komma fram .
Många pusselbitar kan komma att falla på plats .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in