2016-09-12, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwylaftr
Matchat med en sjukt st tjej som r lskar gaming.

Har ocks mrkt att om jag super like:ar ngon s r det nstan 90% chans att vi matchar. r rtt sker p att tinder visar fr tjejen om man super like:ar.

Gamingtjejer r den vrsta typen jag vet. Oftast ett enormt slseri p tid eftersom de r sdana attenionwhores. Tror det beror p att de r omringade av kta killar hela dagarna online.

Om du lyckas trffa henne r du en gud
Citera
2016-09-12, 14:32
Medlem
r det ngon som vet om jag kan lokalisera mig nn annanstans och matcha med folk i t.ex Stockholm eller kanske Paris fastn jag befinner mig i Gteborg? Isf hur gr man detta?
Citera
2016-09-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykas
r det ngon som vet om jag kan lokalisera mig nn annanstans och matcha med folk i t.ex Stockholm eller kanske Paris fastn jag befinner mig i Gteborg? Isf hur gr man detta?

betala fr tinder s tror jag man kan det!
Citera
2016-09-12, 18:28
Medlem
http://www.ladda-upp.se/bilder/qyzxtxczclbmxs/

Har swipat ja p alla i ngra dagar och det tar sig 😉
Citera
2016-09-12, 18:55
Medlem
Varfr verkar alla tjejer mellan 18-25 va snygga, men nr man kollar p tjejer ver 25 och srskilt 30+ s r dr vldigt f snygga? r det fr att det r flest yngre som anvnder tinder eller r det att dom flesta i den ldern redan hittat en partner och det r mest dom som blivit ver av diverse anledningar som r kvar?

Fattar att det r subjektivt vad som r attraktivt/oattraktivt. Men det kanske r fler som upplevt samma sak. Tycker det r trist eftersom att fr unga tjejer brukar inte vilja ngot serist enligt mina erfarenheter.
Citera
2016-09-12, 19:36
Medlem
christallqhulaaas avatar
dom allra flesta i mitt flde sg bra till mycket bra ut men inga match...men de klart en del tjejer fr s mycket likes s dom hinner inte ens kolla vem som gillat dom.
Citera
2016-09-12, 22:17
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkina

omfg det kan inte vara sant!!? Kajsa r min syster och henne hller du dig fan borta ifrn annars jvlar du...
Citera
2016-09-12, 22:33
Medlem
Citat:

Blev fel
Citera
2016-09-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
omfg det kan inte vara sant!!? Kajsa r min syster och henne hller du dig fan borta ifrn annars jvlar du...

Jag har ju redan halva inne s ska brja snacka med henne lite och bestmma en trff. Efter jag har charmat trosorna av henne tar jag med henne hem och stter p henne s det str hrliga till. Ska spruta hon i ansikte och tnka p dig 😏
Citera
2016-09-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Snacka inte skit. Svenska killar har fretrde p dejtingsidor, just fr att de r svenska killar. Araberna associeras automatiskt med dliga stereotyper oavsett om de r fula eller ser bra ut.

Men generellt s har killar som ser bra ut lttare att f matchningar (oavsett svensk eller kurd) ven om ovanstende variabler pverkar ganska mycket.
Vad snacka inte skit? Att vara svensk i Sverige r ingen frdel nr det gller tjejer.
Falska universitets-snubbar (glasgon-typer) eller frorts-babbar verkar vara det som gller fr tjejerna.
Citera
2016-09-12, 23:55
Medlem
Citat:
Jag har ju redan halva inne s ska brja snacka med henne lite och bestmma en trff. Efter jag har charmat trosorna av henne tar jag med henne hem och stter p henne s det str hrliga till. Ska spruta hon i ansikte och tnka p dig 😏

....
Citera
2016-09-12, 23:56
Medlem
Citat:

Oj det var inte dligt jobbat. Hur lyckades du med det hr? Hur gammal r du?
vervgande del svenska brudar liknande de man sjlv blivit bortvald av.
Antar att du r utlndsk med mycket hr vid ansiktet och att du har media att tacka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in