Flashback bygger pepparkakshus!
2018-08-20, 14:27
Medlem
Rodeo774s avatar
Längesen en rec så här kommer en ifrån gbg.

Tog en drop in på en beprövad salong.
Möttes av en liten kort thaitjej i 35 års åldern skulle jag tippa på, söt nätt kropp men inga bröst att tala om.
Lade mig till rätta på britsen och fick vänta lääänge innan hon återkom.
Ryggen snabbt avklarad i två svep typ.
Sen var det focus på låren och rumpan i säkert 30 minuter, rätt enformigt om ni frågar mig.
Vändning och handduk över paketet som flyttades runt.
Focus återigen på låren.
Frågan kom, hutlöst pris för både btb och hj. Föreslog en trehundring för hj vilket blev nej. Ok tänkte jag, jag klarar mig.
Men hon tog tillslut mitt bud och ett helt okej hj påbörjades, inget speciellt alls, sköt salu efter en bra stund och sen var det tack å hej.

Återbesök, möjligt men då annan massös.

Salong 7/10
Massös 7/10
Extra 5/10
Citera
2018-08-20, 18:05
Medlem
Efter ett tips av en fb kompis begav jag mig de dryga 2 milen söderut. Parkerade bilen och gick sista 100 meterna.

Kom in och till höger fanns två "rum" med skynken.
Förklarar att jag vill ha 60 min olja och det första jag får frågan om då är om jag vill ha två damer.
Har aldrig haft det förut så jag tackar ja.
Klär av mig och lägger mig på magen med soldaten i söderläge. Innan jag la mig ner så tog jag av mig klockan och la den på bordet. Och vad stod där, jo en liten rulle toapapper.
Tänker att min vän har ju helt rätt. Två damer och HE. Vilken lyckoträff.

Ena tjejen ställer sig vid mitt huvud och masserar ryggen medan den andre kör ben.
Väldigt knepig känsla må jag säga.
Ingen tease förekommer när jag ligger på magen.
Vändning efter ca 35 min.
Nu påbörjar tjejerna massage av ett varsitt ben. Man kunde nästa tro att de hållit på med synkroniserad simhopp. Där hade de lätt fått 10 av 10.
Upp i ljumsken samtidigt. Dock hade de paketerat in soldaten. Ståndet kom allt mer och tillslut stod han i givakt.
Sedan fortsätter massagen med HÄNDERNA!!! VEM FAN VILL HA MASSAGE PÅ HÄNDERNA NÄR MAN HAR STÅND???

Sedan "sitt upp tack".
Vad händer känner jag? Ena tjejen går ut och jag är fräck. Första gången jag frågar om extra. Hon skakar först på huvudet men ger sedan med sig. 500 vill hon ha för hj.
Då min vän betalade 300 för hj med två tjejer så antog jag att det var för båda. Men nej nej. 500 per tjej!! Jag tackar nej. Betalar mina 800 för massagen och går iväg ganska uppretad.

Det är ej alla gånger man har tur med tips. Även om denna vän har kommit med grymma tidigare. En sann FB vän alltså.
Citera
2018-08-20, 20:33
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagbaraa
Efter ett tips av en fb kompis begav jag mig de dryga 2 milen söderut. Parkerade bilen och gick sista 100 meterna.

Kom in och till höger fanns två "rum" med skynken.
Förklarar att jag vill ha 60 min olja och det första jag får frågan om då är om jag vill ha två damer.
Har aldrig haft det förut så jag tackar ja.
Klär av mig och lägger mig på magen med soldaten i söderläge. Innan jag la mig ner så tog jag av mig klockan och la den på bordet. Och vad stod där, jo en liten rulle toapapper.
Tänker att min vän har ju helt rätt. Två damer och HE. Vilken lyckoträff.

Ena tjejen ställer sig vid mitt huvud och masserar ryggen medan den andre kör ben.
Väldigt knepig känsla må jag säga.
Ingen tease förekommer när jag ligger på magen.
Vändning efter ca 35 min.
Nu påbörjar tjejerna massage av ett varsitt ben. Man kunde nästa tro att de hållit på med synkroniserad simhopp. Där hade de lätt fått 10 av 10.
Upp i ljumsken samtidigt. Dock hade de paketerat in soldaten. Ståndet kom allt mer och tillslut stod han i givakt.
Sedan fortsätter massagen med HÄNDERNA!!! VEM FAN VILL HA MASSAGE PÅ HÄNDERNA NÄR MAN HAR STÅND???

Sedan "sitt upp tack".
Vad händer känner jag? Ena tjejen går ut och jag är fräck. Första gången jag frågar om extra. Hon skakar först på huvudet men ger sedan med sig. 500 vill hon ha för hj.
Då min vän betalade 300 för hj med två tjejer så antog jag att det var för båda. Men nej nej. 500 per tjej!! Jag tackar nej. Betalar mina 800 för massagen och går iväg ganska uppretad.

Det är ej alla gånger man har tur med tips. Även om denna vän har kommit med grymma tidigare. En sann FB vän alltså.

Fyrhandsmassage ger ofta väldigt dyr extratjänst då ingen av tjejerna vill tappa ansiktet inför den andra och vara "billig".
Citera
2018-08-20, 21:06
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Fyrhandsmassage ger ofta väldigt dyr extratjänst då ingen av tjejerna vill tappa ansiktet inför den andra och vara "billig".

Det gör man upp innan, noga diskutioner inne i rummet, bara mys och njut.
Citera
2018-08-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Det gör man upp innan, noga diskutioner inne i rummet, bara mys och njut.

Har utgått vid att samma sak skulle gälla vid olika tillfällen i olika salonger men blivit bränd. Gick till en av de salonger som kallas "bordell" där jag haft mysiga stunder. Hade en favorit där och när jag kom började en annan yngre och snyggare tjej kråma sig och säga att jag skulle ta massage med henne istället. Har ju lärt mig att det är ett dåligt drag och att favoriten skulle tappa ansiktet så jag föreslog att de skulle köra tillsammans. Menande blickar mellan alla tre och ett ok.
Visade sig att efter massagen så drog den snygga bruden ut och lämnade mig med favoriten, som inte längre var favorit Ingen dubbelmacka där inte. Bara dubbelt så dyr och dubbelt så kass massage.
Ett par månader senare tog favoriten en tripp till Thailand så att jag ohotat kunde testa andra damen.
Klart uppköp. Hon kommer numer och hälsar på ibland. Superhemligt för favoriten såklart.
Citera
2018-08-22, 20:33
Medlem
gbg001s avatar
En Göteborgssalong med låsbara rum fick sig ett besök för första gången.

Massösen var en trevlig dam runt 35+, snygg och trevlig.
Massagen började väldigt seriöst och grundligt av ryggen, så jag tänkte först att inget extra gavs.
Men när benen behandlades kom pung-nuddarna som vanligt.
Efter vändningen masserades låren och iom att jag var stenhård kom frågan ganska snabbt. 800 för en avsugning kom vi överens om. Då tog hon av sig toppen också och lekte med kuken mellan brösten som var stora och jäkligt fina.

Efter sprutet fortsatte massagen som också var riktigt bra. Blir nog återbesök någon gång.
Citera
2018-08-23, 18:18
Medlem
BlueStars avatar
En mer generell diskussion om thaimassage och thaimassöser som inte direkt berörde några recensioner har flyttats till den allmänna diskussionstråden:

(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)

/Mod
Citera
2018-08-23, 19:37
Medlem
Jag är en novis, som i vintras tänkte på unna mig en skön Thaimassage, platsen i Kalmar på ett industriområde, en trappa upp och fräscha lokaler vad jag kunde se... vad jag fick på den timme som jag betalade för, var ca 20 minuter fotmassage, lite på baksidan låren ca 5 min och ryggen ca 10 min, sen lägga mig på rygg, massage armar och smalbenen ca 15 min, efter det så får jag veta att jag kan klä mig....
jag anser att betalar jag för en timme, ja då skall jag få en timme, sen vet jag inte vad jag kan kräva av Thaimassage, men jag trodde inte att fötterna var en sån stor del...mitt betyg 2 av en max skala på 19
Citera
2018-08-23, 20:03
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollsfan
Jag är en novis, som i vintras tänkte på unna mig en skön Thaimassage, platsen i Kalmar på ett industriområde, en trappa upp och fräscha lokaler vad jag kunde se... vad jag fick på den timme som jag betalade för, var ca 20 minuter fotmassage, lite på baksidan låren ca 5 min och ryggen ca 10 min, sen lägga mig på rygg, massage armar och smalbenen ca 15 min, efter det så får jag veta att jag kan klä mig....
jag anser att betalar jag för en timme, ja då skall jag få en timme, sen vet jag inte vad jag kan kräva av Thaimassage, men jag trodde inte att fötterna var en sån stor del...mitt betyg 2 av en max skala på 19

50 minuter är fan inte illa, du betalar, klär av och på dig, dricker ett glas vatten och går hem, där var hela timman.och gillar du inte fotmassage är det bara att säga detta till tjejen, dom är lyhörda för dina önskemål.
Men du verkar att ha tummen mitt i handen, och du.... Om du ligger och klockar varenda moment så är du ju dessutom en djävligt tråkig typ, det känner tjejen på en gång
Citera
2018-08-24, 16:46
Medlem
Varmt som i en bastu ute, folktomt i vissa delar av stan medan det fullkomligt vimlar av folk från Jordens alla hörn i andra delar. Jag är på väg genom en folktom gata när jag ser de igenkännande flaggorna och får ett plötsligt infall och tänker ”varför inte?”.

Mina senaste besök har verkligen inte varit något att skryta med. Rejält trista faktiskt. Oljekladd, noll engagemang, några fingrar upp i luften, förhandling och i de flesta fall någon form av avslut. Tänker då och då nostalgiskt på de guldägg som lämnat djungeln och istället ersattas med halvmesyrer och lycksökare utan minsta ambitioner. Kan det bli bättre den här gången?

Tittar in genom den vidöppna dörren och ser två rejält skapliga uppenbarelser sittande i soffan och som slutligen får mig att bestämma mig. Klistrar på mitt bästa leende och hoppar flåshurtigt in i det som närmast känns som en bakugn och frågar om någon har tid. Ur döda vinkeln, osynligt från gatan, hoppar då en 80-kilos schamanliknande varelse fram och frågar om jag ska ha en timmas oljemassage. Jag studerar hennes ekstockar till ben, fläskkorvar till armar, dubbelhaka samt hennes ekorrsögon. Av pur förvåning, eller rent av chock, och med gapande mun kommer jag mig inte för att fly fältet utan följer apatiskt med in i massagerummet.

Med en förhoppning om att hon inte ska knäcka ryggen på mig med hjälp av sin egen tyngd påbörjas en otroligt tafflig massage som inte behöver beskrivas närmare. Däremot är teasingen i full gång efter några minuter och det är väl lite skämmigt att erkänna att jag reagerade på den.

Alltså, vändning och därefter påbörjades förhandlingen eftersom fläskberget endast var ute efter pengarna för extratjänster. Endast ett HJ kom på fråga för min del till sedvanlig taxa och något annat hade jag inte klarat av så mycket man jag än är.

Dock visade sig även detta vara ett snedköp. Att det var bråttom hade jag redan förstått för länge sedan, men att hon skulle starta i 180 var jag inte riktigt beredd på varför jag slaknade direkt. Då prövade hon i 270 och ryckte rejält i ormen, vilket fick min självbevarelsedrift att be henna att sluta och jag tackade för mig.

Nej, nu lägger jag ner det här för ett tag!
Citera
2018-08-25, 08:09
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axeloxelstierna2
Varmt som i en bastu ute, folktomt i vissa delar av stan medan det fullkomligt vimlar av folk från Jordens alla hörn i andra delar. Jag är på väg genom en folktom gata när jag ser de igenkännande flaggorna och får ett plötsligt infall och tänker ”varför inte?”.

Mina senaste besök har verkligen inte varit något att skryta med. Rejält trista faktiskt. Oljekladd, noll engagemang, några fingrar upp i luften, förhandling och i de flesta fall någon form av avslut. Tänker då och då nostalgiskt på de guldägg som lämnat djungeln och istället ersattas med halvmesyrer och lycksökare utan minsta ambitioner. Kan det bli bättre den här gången?

Tittar in genom den vidöppna dörren och ser två rejält skapliga uppenbarelser sittande i soffan och som slutligen får mig att bestämma mig. Klistrar på mitt bästa leende och hoppar flåshurtigt in i det som närmast känns som en bakugn och frågar om någon har tid. Ur döda vinkeln, osynligt från gatan, hoppar då en 80-kilos schamanliknande varelse fram och frågar om jag ska ha en timmas oljemassage. Jag studerar hennes ekstockar till ben, fläskkorvar till armar, dubbelhaka samt hennes ekorrsögon. Av pur förvåning, eller rent av chock, och med gapande mun kommer jag mig inte för att fly fältet utan följer apatiskt med in i massagerummet.

Med en förhoppning om att hon inte ska knäcka ryggen på mig med hjälp av sin egen tyngd påbörjas en otroligt tafflig massage som inte behöver beskrivas närmare. Däremot är teasingen i full gång efter några minuter och det är väl lite skämmigt att erkänna att jag reagerade på den.

Alltså, vändning och därefter påbörjades förhandlingen eftersom fläskberget endast var ute efter pengarna för extratjänster. Endast ett HJ kom på fråga för min del till sedvanlig taxa och något annat hade jag inte klarat av så mycket man jag än är.

Dock visade sig även detta vara ett snedköp. Att det var bråttom hade jag redan förstått för länge sedan, men att hon skulle starta i 180 var jag inte riktigt beredd på varför jag slaknade direkt. Då prövade hon i 270 och ryckte rejält i ormen, vilket fick min självbevarelsedrift att be henna att sluta och jag tackade för mig.

Du skulle ha gått på stubben.
Ursäkta, när stänger ni? Jag tänkte ta en massage här efter 1800, alltid gångbart då bastarder närmar sig.
Citera
2018-08-25, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axeloxelstierna2

Hahaha! Åhfyfan jag vet exakt läget. Been there don that... jag brukar se förvånad ut och utbrista Oj tar ni bara cash? Var finns närmaste bankomat? Och sen lämna i utpekad riktning och inte komma tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in