2018-08-31, 11:16
Medlem
De hr med matchningar har ju sina guld dagar blandat med torka. Dock fattar jag inte de hr med att de str "25+ likes". Det r ju 25+ pers som har like:at min profil men inte fan fr jag ngon match vissa dagar. Nu testade jag tv dagar i rad att klicka ja p ALLT men inte fan heller matchar man d. r det ngot frsljningsknep att skaffa tinder+?
Citera
2018-08-31, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4x
r det ngot frsljningsknep att skaffa tinder+?

Ja. Jag har vart med om samma sak.
Citera
2018-08-31, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
Har varit tveksam till Tinder hr ju.....
Och du fr mig inte mindre tveksam..
Verkar inte som man kan lita p att den man ev skulle matcha med verkligen r den man tror..

Men testa och se om det r ngot fr dig d? Skit i att fiska hr fr att du kommer f olika svar frn alla. Vissa killar r serisa och andra inte, precis som i verkliga livet.

Jag vet personer som trffats och blivit tillsammans genom appen. Men det gller som sagt att trffa ngra grodor fr att tillslut f sin lilla prinskorv.

Frgan om det r ett fake-konto eller inte fr du vl frska utrna med tiden. Oftast gr det nog att sprcka hl p den bubblan ganska fort skulle jag tro om man inte r alltfr naiv och i regel orkar vl inte en person sitta och greja med ett fake-konto i flera veckor/mnader? Knns som att det r rtt tillflligt fr att personen i frga r lite bitter och ltsas vara en 10a fr en kvll eller tv.

Dessutom misstnker jag att mn i din lder (om jag inte missminner mig r du 30+) r av det mer serisa slaget. De grejar nog inte med fake-konton.
Citera
2018-08-31, 11:36
Medlem
Citat:
De hr med matchningar har ju sina guld dagar blandat med torka. Dock fattar jag inte de hr med att de str "25+ likes". Det r ju 25+ pers som har like:at min profil men inte fan fr jag ngon match vissa dagar. Nu testade jag tv dagar i rad att klicka ja p ALLT men inte fan heller matchar man d. r det ngot frsljningsknep att skaffa tinder+?
Har inte heller guld, men min ingivelse sger mig att det r oftast folk man redan har ratat som finns med dr, samt personer utanfr dina angivna lder & avstnds-kriterium, drav blir det ingen match.
Citera
2018-08-31, 11:36
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Men testa och se om det r ngot fr dig d? Skit i att fiska hr fr att du kommer f olika svar frn alla. Vissa killar r serisa och andra inte, precis som i verkliga livet.

Jag vet personer som trffats och blivit tillsammans genom appen. Men det gller som sagt att trffa ngra grodor fr att tillslut f sin lilla prinskorv.

Frgan om det r ett fake-konto eller inte fr du vl frska utrna med tiden. Oftast gr det nog att sprcka hl p den bubblan ganska fort skulle jag tro om man inte r alltfr naiv och i regel orkar vl inte en person sitta och greja med ett fake-konto i flera veckor/mnader? Knns som att det r rtt tillflligt fr att personen i frga r lite bitter och ltsas vara en 10a fr en kvll eller tv.

Dessutom misstnker jag att mn i din lder (om jag inte missminner mig r du 30+) r av det mer serisa slaget. De grejar nog inte med fake-konton.

Det har du kanske rtt i att de inte orkar med att hlla kvar vid en fake attityd s lnge !!

Ja du fr t.o.m plussa p 10 r till s jag vet inte ens om det finns ngra grodor,
kanske ngra enstaka gamla stelbenta gubbar med lstnder. (fan vilken mardrm - med lstnder allts

Tack fr ett serist svaaaaar hr
Citera
2018-08-31, 12:02
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Har misstnkt det en lngre tid.
Citera
2018-08-31, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Stil? Jag skrev ju s avsiktligt och hade aldrig en tanke p att vara stilfull. Tror du att man r stilfull om man skriver "slicka min rv?" s vette fglarna vad som r stillst fr dig. Mutthaphukker.

Dock skrev jag exakt likadant fr flera r sedan och hade betydande framgng, s hng dig.

Det du gav exempel p hr tidigare som "ngot trevligt initialt" som du brukar skriva dvs. "hej, vad kul att du seglar, jag seglar ocks, ska vi ta en segeldejt p min bt i slutet p nsta vecka?" r vldigt lamt och stillst. S bara dr r det inte srskilt konstigt att du inte fr ngot svar.

Citat:
-2 *Spottsmiley*
Loserincel som legat med nrmare 50 kvinnor som varit rtt snygga r jag njd med faktiskt.

Nej, det har du inte och du behver inte ens frska bekrfta dig fr ngot du inte ens har gjort hr. Du frsker fr mycket, tryhard.

Citat:
Lg niv r det fr att det speglar tinder rtt bra. Skulle det g bra fr de flesta s skulle trden varit full av gldje (om man ens hade berttat om sina solskenshistorier, man hade varit upptagen med att ligga), men riktigt s r det inte. Ni jagar matchningar dag och natt fr att doppa er lilla hundkuk men i sjlva verket har ni lagt kuken p hyllan fr lnge sedan och lever p frhoppningar.

Det var mer positivt frr, ja. Nu p senaste verkar det ju mest blivit en plats fr emos att gna sig t sjlvmkan om allt frn hur appen var bttre frr med fler matchningar, hur det inte gr att finna en flickvn p appen (trots att samma killar knappt verkar prvat att g fram till en tjej i verkliga livet) och sexuellt frustrerade mongon som du sjlv som spenderar dagarna p att skriva "sug kuk" och liknande till tjejer som inte vill ligga med dig. Eller sdana som sker magiska genvgar och quick fix med att anvnda andra, mer attraktivare mns bilder, fr att frska hja ngon elo-score och sledes f mer matchningar. Patetiskt.

Sdana br frska filtreras bort hrifrn till frmn fr lite handlingskraftiga killar som fokuserar p att dra till gymmet osv. och fokuserar p att ordna till bttre bilder och gra sig till mer attraktiva, bttre mn, p riktigt.

Citat:
Aja. Tror du att dagens utveckling r hllbar s r du duktigt blst. Och vi lr f se fler och fler typer som Elliott Rodger. Tvrtom r jag rtt frvnad att det inte sker oftare. Fr vrigt kan du dra t helvete och ta med dig dina nra.

Har visst skrivit tidigare i trden om vad det har fr pverkan i ett strre perspektiv, men s har jag ocks gjort strre och intressanta analyser av samhllslget, istllet fr att som de flesta hr, bara brla med oneliners och tycka synd om sig sjlva.

Det finns vl mycket som inte r enbart positivt med utvecklingen med att kvinnor har mer sex n ngonsin samtidigt som frre mn fr tillgng till det. Men den verkliga frgan r varfr jag ska bry mig egentligen?

Jag r kukkarusellen.

Faktum med att aldrig tidigare i vrldshistorien har det funnits s goda mjligheter till harem och en livsstil som internationell playboy med vackra kvinnor.
Och medan jag r ballsdeep i en latina ikvll s kommer du sitta hr och be andra mer framgngsrika mn att dra t helvete och be dem hnga sig.

Jag menar, du kan antingen vara kukkarusellen som kvinnor ker p, eller vara den som whinar om den.

Citat:
Synd att xtroverto r avstngd i 6 mnader.

Nej, tvrtom det bsta som hnt p lnge ven om det skulle gjorts betydligt tidigare.
En negativ spampostare med massa skrpinlgg bara, ven om han hllit ovanligt bra niv (fr att vara honom) senaste sidorna. Men han lr vl vara tillbaka med nt trollkonto snart.
Senast redigerad av BrunoC 2018-08-31 kl. 12:10.
Citera
2018-08-31, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Det du gav exempel p hr tidigare som "ngot trevligt initialt" som du brukar skriva dvs. "hej, vad kul att du seglar, jag seglar ocks, ska vi ta en segeldejt p min bt i slutet p nsta vecka?" r vldigt lamt och stillst. S bara dr r det inte srskilt konstigt att du inte fr ngot svar.
Du behrskar inte konsten att skriva med kvinnor. Du r en sdan dr som kallar att doppa varenda ord i sockervadd och gulla med henne p ett undergivet manr fr stil. Jag kallar det fr tramsande. Och det r exakt vad du r. Du r en instllsam och lismande paragrafryttarfjant som drmmer om att du r en "kukkarursell".

Citat:
Nej, det har du inte och du behver inte ens frska bekrfta dig fr ngot du inte ens har gjort hr. Du frsker fr mycket, tryhard.
Dr avsljade du dig som en incel med tanke p att du indirekt erknner att nstan 50 r mycket. Du r inte i nrheten av det.

Citat:
Det var mer positivt frr, ja. Nu p senaste verkar det ju mest blivit en plats fr emos att gna sig t sjlvmkan om allt frn hur appen var bttre frr med fler matchningar, hur det inte gr att finna en flickvn p appen (trots att samma killar knappt verkar prvat att g fram till en tjej i verkliga livet) och sexuellt frustrerade mongon som du sjlv som spenderar dagarna p att skriva "sug kuk" och liknande till tjejer som inte vill ligga med dig. Eller sdana som sker magiska genvgar och quick fix med att anvnda andra, mer attraktivare mns bilder, fr att frska hja ngon elo-score och sledes f mer matchningar. Patetiskt.
Frsk inte ditt pottklippta fanskap. Allt det dr r projiceringar, spekulationer osv. Faktum r att jag fr rtt mnga PM och inlgg som pekar p att jag r rtt skn.

Citat:
Sdana br frska filtreras bort hrifrn till frmn fr lite handlingskraftiga killar som fokuserar p att dra till gymmet osv. och fokuserar p att ordna till bttre bilder och gra sig till mer attraktiva, bttre mn, p riktigt.
Dra till gymmet r ju verkligen handlingskraftigt... 🙄 Aja genom sig sjlv knner man andra och bara fr att din ribba p vad som r handlingskraftigt r att ta sig till gymmet s frstr jag varfr du mot din vilja lagt kuken p hyllan.

Citat:
Har visst skrivit tidigare i trden om vad det har fr pverkan i ett strre perspektiv, men s har jag ocks gjort strre och intressanta analyser av samhllslget, istllet fr att som de flesta hr, bara brla med oneliners och tycka synd om sig sjlva.
Vem som helst med minimalt frstnd kan begripa att samhllsutvecklingen r skadlig utan ngra "strre" analyser.
Citat:
Det finns vl mycket som inte r enbart positivt med utvecklingen med att kvinnor har mer sex n ngonsin samtidigt som frre mn fr tillgng till det. Men den verkliga frgan r varfr jag ska bry mig egentligen?
Fr att du floodar upp hela den hr trden med inlgg och analyser och fan vet om hur du ska g tillvga fr att f sex. De r det verkliga svaret.

Citat:
Jag r kukkarusellen.
Du r en sjukdomshrd i bsta fall och antalet inlgg du har i trden skvallrar snarare om att du inte fr ligga. Varfr viga hela sitt liv t en trd annars. Finns ingen logik i det alls.

Citat:
Faktum med att aldrig tidigare i vrldshistorien har det funnits s goda mjligheter till harem och en livsstil som internationell playboy med vackra kvinnor.
Och medan jag r ballsdeep i en latina ikvll s kommer du sitta hr och be andra mer framgngsrika mn att dra t helvete och be dem hnga sig.
Fast det dr r inprisat eller diskonterat i utvecklingen. Att du har en app att pilla p betyder inte att du har en srskild frdel gentemot andra eftersom andra ocks har en app att pilla p. Du har storhetsvansinne vilket r karaktristiskt fr sdana som dig som briljerar med uttryck som att det aldrig har vart enklare. Du r ingen porrstjrna.
Citat:
Jag menar, du kan antingen vara kukkarusellen som kvinnor ker p, eller vara den som whinar om den.
Det finns ingen korrelation mellan kvinnohat och mngden sex. August Strindberg var en riktig kvinnohatare och riktigt omtyckt av kvinnorna. Svor och tillhrde verklassen gjorde han ocks.
Citera
2018-08-31, 13:32
Bannlyst
Men nej alla kan inte "vara kukkarusellen", det r bara ett ftal mn och det r pga genetik.
Citera
2018-08-31, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Men nej alla kan inte "vara kukkarusellen", det r bara ett ftal mn och det r pga genetik.
Rigida mnniskor har aldrig haft ngon framgng med kvinnor och det mrks i sttet bajsbruna fjanten skriver p.
Citera
2018-08-31, 20:50
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
Lter som de flesta kr ett spel p Tinder ju

Varfr blev xtroverto avstngd?

Jag vill inte trffa massa ntter som bara sger saker som de tror man vill hra
fast det inte r s de r egentligen..

Hur blir erat sjlvfrtroende av att vara med dr?? Bra eller dligt???
Grymt, frn att ha sllan ha haft ngot nrmre umgnge med det andra knet (gr sllan ut p krogen) sedan man slutade gymnasiet till att trffa nya brudar varje vecka (ven om vissa blir terkommande).
Citera
2018-08-31, 21:34
Medlem
anteri17s avatar
Alltid kul med fn som ska g in i debatt med BrunoC. Jag tar alltid fram popcorn fr att lsa lite retorisk slakt.

...........................................

Sommaren till nda och snart brjar plugget. Har trffat en Tindertjej nu i augusti med vetskapen om att hon sticker p utbyte nu i hst. Lite synd fr hon var hrlig som f. Tog adj idag och hon erknde att hon var frlskad; hon r dock medveten om att det inte gr att fortstta. P nt stt knns det nd lite bra att kunna ha den effekten p en annan mnniska. ven om jag ocks kommer sakna henne en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in