Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Haha, Jag r 185,5 vlkommen att ses
Skmt sido. Bertta lite vad som r det vanligaste misstaget snubbar gr. Kanske om du orkar slng upp lite skrmdumpar. Jag och ett gng andra hr i trden brukar bjuda med oss av bra konversationstricks osv. Alltid kul utifrn ens tjej perspektiv att hra lite.
S hller med Fabulan dr, f hra
Jag brukar radera konversationer som knns helt fel eller som irriterar mig, drar bara ondig energi att ha en hel lista med sdana. Lgger hellre den p mnnen som r trevliga och kan fra en konversation p Tinder, s jag har inget smaskigt att dela med mig av i skrmdumpsvg. Ska dock spara, s ni fr se vilka tomtar det finns!
Vanligaste misstagen:
- Stavar som krattor, veranvnder emojis och framstr som dyslektiska. Redan i det stadiet torkar det till.
- Inleder med "Vem r du d?", "r du en kul tjej?", eller verser med komplimanger. Komplimanger R trevligt, men jag tycker det kan sparas p sdant tills man ses.
- Killar som bara har vldigt dliga bilder, tagna underifrn/med en jttefisk i ett krampaktigt grepp/grumlig kvalitet/alkohol p alla bilder. Allvarligt talat, lgg lite krut p fina bilder. r du ingen supersnygging, se till att framst som att du har ett liv p bilderna och inte bara dricker l och pillar naveln p fritiden. Man vill ju ha ngon man kan ha ett kul liv med, ven om vardag r vardag.
- Ljug inte, eller frskna inte verkligheten. r du 160-165 cm, sg d inte att du r 180 cm. Det blir bara pinsamt om man sedan ses. Jag r 174 cm sjlv, det vill sga rtt lng fr att vara tjej. Det mrks om du ljuger om din lngd. Lngden var ingenting jag hngde upp mig p tidigare och det r fortfarande inget superviktigt s lnge han inte r kortare n mig. Men efter att minst 2 stycken ljugit om lngd och sedan dykt upp och varit minst 1 huvud kortare n mig, r det strigt nr det ljugs om sdant.