2020-07-28, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Mn med mnga alternativ ser kanske inte Skugge som ett frstaval och tar sig d rtten att uttrycka sig som de vill. Ungefr som nr man i semestertider ser en p privat mark felparkerad Volvo XC90. Det vill sga, om man r stor/framgngsrik s kan man gra vad f-n som helst.
Precis. Det r knappast frvnande. Dock lite frvnande att de som faktiskt verkar ha frskt att f till ngot vettigt att skriva i alla fall enligt mig inte lyckats srskilt bra.

Sen kan man ju undra vad hon har skrivit i sin presentation. Att dma av kommentarerna s verkar hon ha skrivit ngot i stil med r med p allt. Det kan vl inbjuda en del mn lite extra till vissa typer av kommentarer kan jag tnka mig.
Citera
2020-07-28, 15:36
Medlem
lighten-ups avatar
Brukar ni ibland f meddelanden frn profiler som skriver i stil med "kan du skicka mer kort p dig" fljt av "lgg till mig p snap fr jag ska ta bort mitt tinderkonto".

Knns som spam, utan tvekan. Brukar anmla sna konton.
Citera
2020-07-28, 15:43
Medlem
JustZlatans avatar
Tinder r 50% fejkprofiler, 30% idioter, 15% riktigt fula. Resterande r slampor och horor.

Gjorde misstaget att kpa en mnad. Det misstaget gr jag aldrig om igen.
Citera
2020-07-28, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Tinder r 50% fejkprofiler, 30% idioter, 15% riktigt fula. Resterande r slampor och horor.

Antar att du inte fick s mnga napp?

Vad menar du med slampor och horor?
Citera
2020-07-28, 15:55
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Antar att du inte fick s mnga napp?

Vad menar du med slampor och horor?

Har ftt ver 50-gilla markeringar. De flesta ser ut som ruttna gg. Ngra acceptabla skickade jag meddelande till och d tog dom bort mig.
Citera
2020-07-28, 16:04
Medlem
Citat:
Har ftt ver 50-gilla markeringar. De flesta ser ut som ruttna gg. Ngra acceptabla skickade jag meddelande till och d tog dom bort mig.

Jag ser/hr sllan en tjej/kvinna sga snt om killar p Tinder, de svajpar vnster och ordar inte s mkt mer om det.

Tror en hel del killar/mn i den hr trden verskattar sin frmga att uttrycka sig i skrift + sitt eget utseende.
Citera
2020-07-28, 16:14
Medlem
Citat:

Personligen skulle jag sga att Tinder r ungefr som krogen, en del idioter, en del fula och en del dumma i huvudet. Samtidigt s finns det massor av tjejer med en hel del bakom pannbenet om du bara tar dig tid att lyssna.

Fejkprofiler har jag inte sttt p, dremot dyker det upp en del som sker sugardaddy (jag r tyvrr ldre och i deras mlgrupp) och en del ststatsdamer som grna har sex mot betalning. Men fejkprofil, det har jag inte rkat ut fr.

Slampor och horor...inte de ord jag anvnder om kvinnor, snackar du s s frstr jag att de lgger benen p ryggen.
Citera
2020-07-28, 16:19
Medlem
IT-snubbens avatar
Nej, nu lgger jag ner Tinder. Man fr acceptera att man inte r ngon Don Juan.

You should just give up for ever!
Citera
2020-07-28, 16:26
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Personligen skulle jag sga att Tinder r ungefr som krogen, en del idioter, en del fula och en del dumma i huvudet. Samtidigt s finns det massor av tjejer med en hel del bakom pannbenet om du bara tar dig tid att lyssna.

Fejkprofiler har jag inte sttt p, dremot dyker det upp en del som sker sugardaddy (jag r tyvrr ldre och i deras mlgrupp) och en del ststatsdamer som grna har sex mot betalning. Men fejkprofil, det har jag inte rkat ut fr.

Slampor och horor...inte de ord jag anvnder om kvinnor, snackar du s s frstr jag att de lgger benen p ryggen.

He he, jag hittade minst tv mammor p Tider som hade lagt ut profiler dr de skte en man, kruxet var ju att deras riktiga nuvarande man varit otrogen och hittat en ny partner. (Vet detta d jag knner familjerna). Man frstr ju att dessa mammor gjorde detta fr att checka av om de fortfarande var attraktiva p "marknaden".

Som bekant s drar man ju ronen t sig, men att sjlv haka p tanten och erbjuda lite krlek skulle nog inte vara s lyckat eftersom jag inte r seris och vill ha ett "allvarligt frhllande"...med ungar i frhllandet frn hennes tidigare man.
Lite jobbigt r det nr det blir s hr... (fr nog tajta lite istllet)

tminstone en av dem r rtt snygg faktiskt (fin kropp).
Citera
2020-07-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
He he, jag hittade minst tv mammor p Tider som hade lagt ut profiler dr de skte en man, kruxet var ju att deras riktiga nuvarande man varit otrogen och hittat en ny partner. (Vet detta d jag knner familjerna). Man frstr ju att dessa mammor gjorde detta fr att checka av om de fortfarande var attraktiva p "marknaden".

Som bekant s drar man ju ronen t sig, men att sjlv haka p tanten och erbjuda lite krlek skulle nog inte vara s lyckat eftersom jag inte r seris och vill ha ett "allvarligt frhllande"...med ungar i frhllandet frn hennes tidigare man.
Lite jobbigt r det nr det blir s hr... (fr nog tajta lite istllet)

tminstone en av dem r rtt snygg faktiskt (fin kropp).
Det fetade, det var precis s det brjade fr mig. Ville bara kolla om jag var attraktiv... Drifrn finns det 2 vgar, antingen skiter du i om du r attraktiv eller ej och gr vidare med livet (vilket jag nskar att jag gjort) eller s faller du in i dejtingtrsket och knullar dig och damerna snder och samman...vilket var min vg. Jag har sagt det tidigare, FALL INTE FR FRESTELSEN. Att ligga r hrligt men att fastna i bekrftelsebehov och kvinnojakt r s in i h-vete vrdelst.

Lt dessa damer vara p marknaden, de har som sagt bara tv vgar att g. Antingen lmnar de Tinder eller s kommer du se dem dr mnad efter mnad, mer och mer desperata.
Citera
2020-07-28, 17:26
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Man frstr ju att dessa mammor gjorde detta fr att checka av om de fortfarande var attraktiva p "marknaden".
Tinder som attraktivitetsmtt fr en kvinna r vl inte helt plitligt. Med tanke p att alla, fula som snygga, fr knulla.
Senast redigerad av lakritc 2020-07-28 kl. 17:30.
Citera
2020-07-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Det r folk ver hela vrlden som rankar. Man kan bara stlla in kn och ldersintervall p de man vill ska bedma.

Tnkte skicka PM med lite info men kunde inte, eftersom du hade PM avslaget.

Testade Photofeeler fr nt r sen. Har ingen aning om varifrn, i huvudsak, de som rstar kommer. Ibland skrivs kommentar "great smile eller "person looks relaxed and genuine" eller "I would date them" eller nt (i bsta fall). Det r p engelska och anonymiserat. Inte ens skert att det r en kvinna (jag r en man).

Jag la upp 6-7 bilder. Bsta bilden fick betyget attractive 7,4, smart 8,8 och trustworthy 8,5 av folk i min lder. Det r vl ok (?) men inte fan gav det nt p Tinder. Tjnsten Photofeeler, som sdan, r inte dlig. Den kan nog hjlpa till att vlja bort de smsta bilderna. Om 40 personer rstar ungefr lika s sger det nt. Att folk frn andra lnder skulle anse mig snyggare n svenskar (som rstar p Photofeeler) tror jag inte p.

Man brukar kunna f ca 10 kommentarer. "Great outfit" tycker en. "Would prefer it with different clothing" tycker nsta. S det r inte ltt att veta kvinnors preferenser. Tinderskiten r nedlagd, sknt. Det var alldeles fr mkt ppet prostituerade, tjejer i Kina osv. r det nn som lajkat (eller vad det hette) s svarar de mnga gnger inte tillbaka. Det r kvinnounderskott p Tinder. Man fick definitivt en knsla av att mnga tjejer mera var ute och testade sitt marknadsvrde. S ett ok betyg p Photofeeler betydde inte ett skit p Tinder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in