Citat:
Ursprungligen postat av
Farzan73
Det r folk ver hela vrlden som rankar. Man kan bara stlla in kn och ldersintervall p de man vill ska bedma.
Tnkte skicka PM med lite info men kunde inte, eftersom du hade PM avslaget.
Testade Photofeeler fr nt r sen. Har ingen aning om varifrn, i huvudsak, de som rstar kommer. Ibland skrivs kommentar "great smile eller "person looks relaxed and genuine" eller "I would date them" eller nt (i bsta fall). Det r p engelska och anonymiserat. Inte ens skert att det r en kvinna (jag r en man).
Jag la upp 6-7 bilder. Bsta bilden fick betyget attractive 7,4, smart 8,8 och trustworthy 8,5 av folk i min lder. Det r vl ok (?) men inte fan gav det nt p Tinder. Tjnsten Photofeeler, som sdan, r inte dlig. Den kan nog hjlpa till att vlja bort de smsta bilderna. Om 40 personer rstar ungefr lika s sger det nt. Att folk frn andra lnder skulle anse mig snyggare n svenskar (som rstar p Photofeeler) tror jag inte p.
Man brukar kunna f ca 10 kommentarer. "Great outfit" tycker en. "Would prefer it with different clothing" tycker nsta. S det r inte ltt att veta kvinnors preferenser. Tinderskiten r nedlagd, sknt. Det var alldeles fr mkt ppet prostituerade, tjejer i Kina osv. r det nn som lajkat (eller vad det hette) s svarar de mnga gnger inte tillbaka. Det r kvinnounderskott p Tinder. Man fick definitivt en knsla av att mnga tjejer mera var ute och testade sitt marknadsvrde. S ett ok betyg p Photofeeler betydde inte ett skit p Tinder.