Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 21:18
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Så du tycker det är normalt med 40-åriga politiker som jagar efter högstadietjejer. Ok.

Flashbacks höger verkar fullt av pedofiler.

Kanske för att de är mentalt 16 själva, faktiskt synd om dem.
Citera
2021-09-17, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Det är väl då om något folk får avgöra vad han är värd. Men han måste ju en politisk hemvist. Jag hoppas verkligen han sitter på data som visar att allt är påhitt. Även om han inte gjort något olagligt så är det ju inte asfräscht att ragga på 15-åringar. Men jag har svårt att tänka mig att han gjort det.
Han har superlajkat hennes Tinder och bjudit hem henne för att "se serier". Alla som någonsin har dejtat folk vet vad man är ute efter då, då raggar man. Bali gjorde det med en 15-åring.
Citera
2021-09-17, 21:19
Avstängd
Gold Digger.

Hanif har inte stoppat korven i henne, vilket nog jag och ni hade gjort.

Småskevt av Hanif, men inget har hänt.

Move on.
Citera
2021-09-17, 21:19
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Ja eller så bluffade han. Det är inte ovanligt att desperata människor gör desperata saker.

Hans fästmö också?
Citera
2021-09-17, 21:20
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Han behöver egentligen inte göra någonting förens nämnaren presenterar bevis. Det är olagligt för åklagare att driva vidare mål utan hopp om fällande dom.
Haha olagligt av en åklagare att åtala.
Det var humor
Citera
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Han har superlajkat hennes Tinder och bjudit hem henne för att "se serier". Alla som någonsin har dejtat folk vet vad man är ute efter då, då raggar man. Bali gjorde det med en 15-åring.

Jag ska inte svara mer på ditt trollande. Jag anmäler alla dina meddelanden för falsk ryktesspridning. Du blir snart avstängd. Dags att öppna fler konton.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Du är alltså okej med att gamla gubbar sitter och raggar på barn eftersom det inte är olagligt.
Är du dum i huvudet eller vad fan har din hjärncell för problem? Sa jag att jag tycker att det är okej? Citera det isåfall! Nej, det har jag aldrig sagt för jag tycker inte att det är okej. Jag sa att du har rätt till att betraktas som oskyldig tills motsatsen bevisas, och det är en grundprincip hela vårt rättssystem bygger på. Är du emot det kan du ju flytta till något land där andra lagar gäller.
Citera
2021-09-17, 21:21
Medlem
Citat:

Känns det inte lite ologiskt att hon valt ett åldersspann upp till 34 år på tinder enligt dig om hon var 16 år då? Vilken 16 åring väljer så att man kan se 34-åringar på tinder? Känns jävligt skumt.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Hans fästmö också?

Jag förstår inte riktigt vad du menar här. Enligt tjejen så träffades de ju innan han träffade sin nuvarande, eller? Hur kan fästmön ha varit närvarande då? Eller har jag missat något?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Självklart kommer Bali frias av folket när han presenterar bevisen som han sagt TILL FOLKET att han har..

Om inte:

Och ingen riksdagsplats och leva på bidrag som är extremt mycket bättre än pöbeln någonsin kan få.

Trots över 5000 inlägg på sidan är du fortfarande ej kapabel att tänka själv.

Hanif gjorde ett stort misstag som sa sig kunna bevisa att han inte bett om några bilder helt klart. Han borde bara hållit käften och låtit domstolen ta del av bevisen istället. Efter att tjejen fått reda på det inser hon snabbt att hon måste tillrättalägga sin historia på ett sätt som inte går att motbevisa.

Således får vi nu läsa "Vi var hemma hos honom själva, vi har pratat i telefon" saker som omöjligt går att motbevisa för Hanif. Tyvärr är det nog kört nu, Hanif gjorde ett stort misstag som visade hela sin hand direkt, han blir utspelad i PK-poker av en 17-årig borderline hora. Tragiskt.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Iranska regimen är tydligen långsinta så det kan vara därifrån, är inte så insatt men vet att många Iranier i Sverige har blivit jagade även här i Sverige.
Sedan är det så med de sociala medierna att om man är rätt öppen och frispråkig till och med gällande sitt eget parti så får man nog passa sig för fällorna, eller om han bara varit klumpig, kan vara att han känts sig provocerad av denna tjej och svarat med något snabbt så som det oftast görs, chattar med många och så blir det fel.
Iranie spåret vore lite mer spännande, dessa politiker i vår tid utsetts hela tiden för utländska krafter på flera sätt som inte kommer ut i direkt i allmänheten.
Det har blivit lite gränslöst, svårt för SÄPO att hålla schack på dessa mediala plattformar.

Ja han är ju islamkritiker också så han har många fiender. Han kallar ju öppet Muhammed för pedofil.
Citera
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghrister.Clenning
Detta är redan klart.
Hanif är rökt, oskyldig eller inte.
Om han träffat henne ensam så står ord mot ord.
Och en ung flicka som påstår sig vara utnyttjad, trumfar det alltid medelålders män, speciellt om dom är politiker på högersidan.
Mer intressant är vad som händer med Hanifs personvalsväljare och vanliga M väljare?
Kommer dom ändå lägga sin röst på M 2022 eller blir det SD?

Det är väl lite hugget som stucket. Hårdnackade moderater som inte kan tänka sig att välja något annat än Moderaterna kommer hitta en annan M-kandidat. Andra som är inte är lika hårdnackade kommer kanske snegla åt andra partier.

För övrigt håller jag med om att Bali är rökt - i alla fall när det gäller rikspolitik. Det är möjligt att han kanske kan få nått lokalt förtroendeuppdrag nånstans om han är oskyldig, men mer än så blir det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in