Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
GDRP

Gdpr är en europeisk lag och appliceras inte på amerikanska bolag.
Citera
2021-09-18, 01:44
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Rätt intressant att hon säger att hon är oskuld men skriver på twitter att hon endast knullar äldre män.

Både säger också ha bevis att den andra ljuger. Uppenbarligen någon som har överdrivit sina bevis.

Hon är alltså oskuld och gnäller på att äldre män raggar på henne trots att hon finns på knullappen Tinder?

Är det hyffsat sammanfattat?
Citera
2021-09-18, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Nej, men diskussionen kring det, definitivt.
Jag tycker inte det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Jo, jag märker att du tycker att Hanif Bali är mer värd att ödsla din avsky mot än de människorna som skottskadade två barn i Flemmingsberg vid en lekplats.

Exakt så!

Eller så handlar det om att veta när man har något att bidra med. Anledningen till att jag valde att skriva i just denna tråd utöver min avsky mot Hanif Bali handlar om att många anser att man bör invänta en utredning innan man dömer honom.

Min åsikt är att han redan klantat sig så pass hårt att man kan döma honom redan nu för att ha bjudit hem en 15 årig tjej till sitt hem flera gånger och super-likeat hennes tinderprofil.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Hon är alltså oskuld och gnäller på att äldre män raggar på henne trots att hon finns på knullappen Tinder?

Är det hyffsat sammanfattat?

Och en är eventuellt en riksdagsman som försöker köpa hennes oskuld med tjänster
Citera
2021-09-18, 01:46
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Gdpr är en europeisk lag och appliceras inte på amerikanska bolag.

Bolag som verkar i Sverige ska följa svenska lagar även om bolaget är amerikanskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WirreStirre
I princip att man är VÄLDIGT intresserad av en person. I det här fallet en minderårig flicka.
Detta alltså på Tinder, världens största Knull-App

Kom igen. Tinder har skapat allra flest parrelationer sedan dansbanorna. Att ha Tinder är inte synonymt med att man vill ligga med alla man likear.

Om Tinder-spåret är beviset för hans brott så utgår jag att fallet läggs ner på måndag.
Citera
Medlem
Ung tjej skickar nakenbilder till äldre man "ramaskri"
Ung kille skickar nakenbild till äldre kvinna.... ingen åsikt, tyst...hmmm
Citera
2021-09-18, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Bolag som verkar i Sverige ska följa svenska lagar även om bolaget är amerikanskt.

Nope, inte helt rätt....
Vart står det det?
Hur kan då Youtube osv inte följa svenska åsiktsrättigheter och varför stämmer andra länder dem om de går in och plockar bort media som gäller enligt det landets lagar?
Sverige gör ju inget åt saken...
Citera
2021-09-18, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
Kom igen. Tinder har skapat allra flest parrelationer sedan dansbanorna. Att ha Tinder är inte synonymt med att man vill ligga med alla man likear.

Om Tinder-spåret är beviset för hans brott så utgår jag att fallet läggs ner på måndag.

Sant!
Han ville nog inte ligga med henne, bara starta ett långvarigt stadigt förhållande, villa, 2 barn och en labrador.
Citera
2021-09-18, 01:49
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jag tror du har rätt, men kanske inte på det sättet du tänkt dig.
1. Hanif är blue check på Twitter. Rätt svårt att få, reserverat framförallt till vänsterkändisar.
2. Hanif har varit blue check på Tinder tidigare, eller jag har sett tjej med mycket Twitter-följare posta något roligt hon svarade på att Hanif matchade med henne.
3. Att bli blue check på Tinder är tydligen rätt lätt. Man skickar selfies i vissa poser, vilket sen någon AI jämför med dina bilder och därefter godkänner dig.
Här är en tråd på Reddit om en kille som matchat med en blue check, som senare visat sig vara falsk. Alltså går det att fake:a blue check profiler på Tinder.
https://www.reddit.com/r/catfish/com...means_nothing/
Jag antar att Hanif Bali tar bort sitt Tinderkonto. Eftersom han är förlovad och inflyttad med en tjej. Annars ser det rätt konstigt ut. Därmed bör hans matchningar försvinna. Det kan vara så att journalisterna har sett en gammal screenshot, vilket inte bevisar något.
Men det kan också vara så att journalisterna har sett 17-åriga tjejen öppna Tinder och scrolla fram till ett blue check konto med Hanif Bali och att detta helt enkelt är fake.

Jag kan inte det där men Hanif har sagt att han träffade sin nuvarande tjej på twitter. Så han har haft twitter.
Citera
2021-09-18, 01:50
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Och en är eventuellt en riksdagsman som försöker köpa hennes oskuld med tjänster

Jo det känns väldigt eventuellt. Finns inga presenterade bevis på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in