2022-01-08, 09:20
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Oh, no. Vad gör vi nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
ånej, vilken katastrof, vad ska de göra nu?

Ni undrar inte över hur ett vaccin mot covid kan påverka menstruationscykeln? Jag har aldrig hört talas om ett vaccin som gör det.
2022-01-08, 09:54
Medlem
Bortredigerat...får gärna tas bort
2022-01-08, 11:58
Medlem
Ännu ett barn som blev offer för dödssprutorna (kallat vaccin):

SHOCK As Vaccinated 13-Year-Old Jack Thomas O’Drain Passes Away After Cardiac Arrest

https://thecovidworld.com/shock-as-v...ardiac-arrest/

Hur kan föräldrar ge giftsprutorna till sina barn?
2022-01-08, 12:01
Medlem
Citat:
Kvinnor får mindre rubbningar av många orsaker. Hård träning, stress och dålig kost är vanliga.

Har du haft mens nån gång? Inte? Var glad för det! Det är vidrigt!

Att drabbas av störtblödningar/längre blödningar av vaccin är ingen liten skitsak.
2022-01-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Ni undrar inte över hur ett vaccin mot covid kan påverka menstruationscykeln? Jag har aldrig hört talas om ett vaccin som gör det.

Är väl inte helt otänkbart att det påverkar spermierna också?
2022-01-08, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korrupt.Sosse
Ännu ett barn som blev offer för dödssprutorna (kallat vaccin):

SHOCK As Vaccinated 13-Year-Old Jack Thomas O’Drain Passes Away After Cardiac Arrest

https://thecovidworld.com/shock-as-v...ardiac-arrest/

Hur kan föräldrar ge giftsprutorna till sina barn?
Seriöst? Killen dör av hjärtstopp ett halvår efter andra sprutan och då måste det självklart vara vaccinet som är orsaken? Tror knappast att de som skrivit den där artikeln har någon som helst koll på grabbens hälsostatusen i övrigt.

Det verkar som att vissa vaccinskeptiker tror att INGEN dog ö.h.t. innan man började vaccinera.
2022-01-08, 12:59
Medlem
Wellss avatar
Citat:

Tror det var en läkare på joe rogan podden som gick in på det. En del av vaccinet, den del som hjälper till att tränga in i cellerna, har visat sig sprida sig till livmodern och därefter skapas dessa rubbningar. Sidosatt att det är en jobbig upplevelse för alla drabbade, vad som händer med reproduciteten kan man bara spekulera i än så länge.
2022-01-08, 14:24
Medlem
DRAVKCABs avatar
Här är en mamma som skriver om sin 19 åriga son;

"Jag är mamma till en nybliven 19-åring.
Han tog studenten i somras och har således hela livet framför sig.
Eftersom att han jobbar på Barnakuten gjorde han som brukligt och vaccinerade sig.
Den första sprutan fick han i januari och han blev fruktansvärt dålig av den med flera svåra biverkningar som rapporterades in till Läkemedelsverket.
Bland annat influensaliknande symtom med hög feber, förvirring, känselbortfall, påverkan på lungor och andning och han kunde under en veckas tid inte stå på benen utan att trilla omkull och få hjärtklappning. Fruktansvärd smärta i kroppen och många fler symptom.
Han fick sjukskriva sig från jobbet och när det var dags för den andra sprutan tog han den en fredag för att slippa vara borta från jobbet då vården är grymt underbemannad. Han blev precis lika dålig av den andra sprutan med längre återhämtning tid...
I augusti började han må mycket sämre med 10 kilos viktnedgång på tre veckor, fruktansvärda smärtutbrott i olika delar av kroppen, yrsel och illamående. Tillslut kunde han inte äta och föll ihop och vi tog oss till akuten där han blev inlagd. Läkarna trodde att det var cancer PGA flera värden som var katastrofala, förstorade lymfkörtlar i kroppen men han skickades hem efter tre dagar med att det Åtminstone inte var cancer utan möjligtvis ett virus.
Efter ytterligare en vecka där han blivit ännu sämre så var det återigen inläggning över en vecka och man hittade fortfarande inga fel men såg att han var väldigt sjuk,spydde upp all mat, inte fick behålla näring, håglöshet, yrsel och illamående. Då han låg på en akutavdelning fick han inte vara kvar eftersom det inte bedömdes livshotande. Han fick åka hem för utredning.
Idag några månader senare Har han gått ner 16 kg Orkar inte jobba mer än några dygn i månaden och Han sköter sina studier på distans sängliggande. Han mår fruktansvärt illa och Inga mediciner hjälper och han kan fortfarande inte äta mat utan lever på näringsdryck sedan två månader tillbaka.
Han utreds fortfarande och nu har läkaren väckt frågan om det här är vaccin skada.
Är det någon som har varit med om liknande som kan bringa lite hopp då min son nu fått en depression av rädsla att alltid kommer må så här..
Han kan inte stå upprätt utan trillar nästan omkull, han sover i princip 18 timmar per dygn och lämnar sängen 2- 3 timmar.
Orkat inte vara vaken och mår så illa att han inte orkar mer snart. Nu har han även fått väldigt mycket svagare muskler och känselbortfall i vänster underarm"
2022-01-08, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Här är en mamma som skriver om sin 19 åriga son;

"Jag är mamma till en nybliven 19-åring.
Han tog studenten i somras och har således hela livet framför sig.
Eftersom att han jobbar på Barnakuten gjorde han som brukligt och vaccinerade sig.
Den första sprutan fick han i januari och han blev fruktansvärt dålig av den med flera svåra biverkningar som rapporterades in till Läkemedelsverket.
Bland annat influensaliknande symtom med hög feber, förvirring, känselbortfall, påverkan på lungor och andning och han kunde under en veckas tid inte stå på benen utan att trilla omkull och få hjärtklappning. Fruktansvärd smärta i kroppen och många fler symptom.
Han fick sjukskriva sig från jobbet och när det var dags för den andra sprutan tog han den en fredag för att slippa vara borta från jobbet då vården är grymt underbemannad. Han blev precis lika dålig av den andra sprutan med längre återhämtning tid...
I augusti började han må mycket sämre med 10 kilos viktnedgång på tre veckor, fruktansvärda smärtutbrott i olika delar av kroppen, yrsel och illamående. Tillslut kunde han inte äta och föll ihop och vi tog oss till akuten där han blev inlagd. Läkarna trodde att det var cancer PGA flera värden som var katastrofala, förstorade lymfkörtlar i kroppen men han skickades hem efter tre dagar med att det Åtminstone inte var cancer utan möjligtvis ett virus.
Efter ytterligare en vecka där han blivit ännu sämre så var det återigen inläggning över en vecka och man hittade fortfarande inga fel men såg att han var väldigt sjuk,spydde upp all mat, inte fick behålla näring, håglöshet, yrsel och illamående. Då han låg på en akutavdelning fick han inte vara kvar eftersom det inte bedömdes livshotande. Han fick åka hem för utredning.
Idag några månader senare Har han gått ner 16 kg Orkar inte jobba mer än några dygn i månaden och Han sköter sina studier på distans sängliggande. Han mår fruktansvärt illa och Inga mediciner hjälper och han kan fortfarande inte äta mat utan lever på näringsdryck sedan två månader tillbaka.
Han utreds fortfarande och nu har läkaren väckt frågan om det här är vaccin skada.
Är det någon som har varit med om liknande som kan bringa lite hopp då min son nu fått en depression av rädsla att alltid kommer må så här..
Han kan inte stå upprätt utan trillar nästan omkull, han sover i princip 18 timmar per dygn och lämnar sängen 2- 3 timmar.
Orkat inte vara vaken och mår så illa att han inte orkar mer snart. Nu har han även fått väldigt mycket svagare muskler och känselbortfall i vänster underarm"

Hennes son hade troligen blivit av med jobbet, eller i alla fall omplacerad, hatad och diskriminerad om han inte tagit vaccinet som eventuellt förstört hans liv. Förstå hur sjukt det är.
2022-01-08, 14:51
Medlem
Citat:
Kvinnor får mindre rubbningar av många orsaker. Hård träning, stress och dålig kost är vanliga.

Haha så jävla skrattretande när MÄN ska sitta och prata om kvinnornas mensrubbningar som om ni har någon jävla aning.

Du tror alltså inte att kvinnorna vet själva vad som är normalt och inte normalt för dem?
2022-01-08, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTerrorist
Är de verkligen så? Ja, mitt ärende är fortfarande under handläggning och jag misstänker att de kommer återkomma med mindre bra nyheter dessvärre.

Jag frågade läkaren angående att ta fler doser när jag lämnade sjukhuset och deras rekommendation var att avvakta med andra dosen. Så fram tills idag har jag endast tagit en dos.

Var nyligen och tog nya magnetröntgen och väntar besked om hur det ser ut för närvarande. Har läkarbesök på måndag så ska se vad deras rekommendation är nu.

Haha. Vad är poängen? Du är antagligen inte lastgammal och din risk att dö eller bli allvarligt sjuk av covid är förmodligen i princip noll. Nästa spruta och du kan få din eftertraktade Darwin award.
2022-01-08, 16:19
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Finns andra saker som påverkar den. Aldrig hört att det skulle vara farligt. Har du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in