Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-20, 15:09
Medlem
Gavins-Friends avatar
S7A6

Citera
2022-02-20, 18:10
Medlem
Gavins-Friends avatar
Ingen spoiler då det bara var en tanke under ett svar. Men nu har det varit totalt 6 av 6 tävlande i programmet (av de gånger ämnet dykt upp) som trott att USA har 52 delstater...

Är det så att majoriteten av svenskarna tror det?
Citera
2022-02-20, 18:30
Medlem
Olof Lundh & Ebba von Sydow

Vad sker? Olofs barnsliga utspel och vansinnesutbrott? Ebba som försöker trösta och samtidigt rättfärdigar hans beteende? När de inte kan svaren på frågorna så hävdar de att frågorna är till motståndarlagets fördel.

De är så pinsamma och jag hoppas alltid inför varje match att de förlorar. Spelar ingen roll vem de tävlar mot - om de förlorar blir jag nöjd.

Hoppas de åker ut asap!
Citera
2022-02-20, 18:32
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oises
Olof Lundh & Ebba von Sydow

Vad sker? Olofs barnsliga utspel och vansinnesutbrott? Ebba som försöker trösta och samtidigt rättfärdigar hans beteende? När de inte kan svaren på frågorna så hävdar de att frågorna är till motståndarlagets fördel.

De är så pinsamma och jag hoppas alltid inför varje match att de förlorar. Spelar ingen roll vem de tävlar mot - om de förlorar blir jag nöjd.

Hoppas de åker ut asap!
Jag ogillar mycket med Olof.

Men han bjuder iaf. på underhållning. Tycker deras matcher är de roligaste att se.
Citera
2022-02-21, 14:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Inget fel i det

https://www.instagram.com/p/CZYqI9ErU6-/

https://www.instagram.com/p/CZLwxyFru0o/
För vem gör hon detta tror du?
Citera
2022-02-21, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Betyder inte att människan är allmänbildad!
Precis. Rätt talande att hon är inom musikbranschen, sitter i Idoljuryn och jobbar på skivbolag men har ingen koll på Marianne Faithfull. Plus att hon skyltar med det.
Citera
2022-02-21, 16:26
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
För vem gör hon detta tror du?

Hennes fans/följare, eller vilsna själar som mig och dig.
Citera
2022-02-21, 17:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hennes fans/följare, eller vilsna själar som mig och dig.
Det är väl händelsevis bara oss killar som begrundar urringningar i ett sexuellt syfte, duger detta som grund för agerandet? tjejer hävdar att dom gör det av självbekräftelse över att den snygga kropp man föddes med skulle antas indikera att man är en framgångsrik person, har du hört nått så löjligt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-21 kl. 17:23.
Citera
2022-02-21, 17:43
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det är väl händelsevis bara oss killar som begrundar urringningar i ett sexuellt syfte, duger detta som grund för agerandet? tjejer hävdar att dom gör det av självbekräftelse över att den snygga kropp man föddes med skulle antas indikera att man är en framgångsrik person, har du hört nått så löjligt

Väl talat. Fast det är ju nästan mer tjejer som kommenterar än killar, så bekräftelsen kommer ju från båda håll. Håller med om att det är löjligt.
Citera
2022-02-21, 17:52
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Jag ogillar mycket med Olof.

Men han bjuder iaf. på underhållning. Tycker deras matcher är de roligaste att se.
Ja han fortsätter ju att göra Kinakrogs-hälsningen
Citera
2022-02-21, 22:35
Medlem
TaxenSixtens avatar
Ebba klappar händerna av glädje när andra laget missar en president. Hemsk människa. Tycker hon är värre än Olof.
Citera
2022-02-22, 12:41
Medlem
I senaste avsnittet var det en fråga om en självgående uppfinning som Skalman skulle vara jäkligt nöjd med. Ebba svarade ett bord, och fick fel.
"Hur vi än googlar så kan vi inte få det rätt" säger Filip.

Det krävdes inte särskilt avancerad googling för att hitta ett klipp från Bamse och Skattkartan (1972) där Skalman serveras frukost av sitt självgående bord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in