Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-27, 19:05
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vozrozhdeniya
Vill Henrik Larsson verkligen vara med?

Ser otroligt uttråkad ut och kan inte ett skit.
Att Neymar skulle ha kostat 300 miljoner kronor är en skrämmande gissning för en man som lirat fotboll på högsta nivå.

Skrämmande att karln är med om snacket att bli förbundskapten för svenska landslaget. Karln är ju fan på gränsen till utvecklingsstörd.
Citera
2023-10-27, 19:06
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkes
Det är så tråkigt och desperat. Blir less varje gång han gör den där inövade fejk-chockade minen och fiskar efter att folk ska börja använda hans ansikte som gif som den där planterade deltagaren i idol som gör samma min.

Brukar vara förlåtande kring deltagare men Henrik och Linnea går inte att titta på. De är så extremt uppmärksamhetskåta och Linnea försöker ständigt framhäva sig själv och sin förträfflighet samtidigt som Henrik åmar sig och speeeeeelar.

Josefin var tidigare den jobbigaste deltagaren med sin låtsas-stollighet och barnkalasmimik men hon stänger åtminstone av emellanåt.

Typiskt bögar att vara sådär överdramatiserade.
Citera
2023-10-28, 00:55
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkes
Det är så tråkigt och desperat. Blir less varje gång han gör den där inövade fejk-chockade minen och fiskar efter att folk ska börja använda hans ansikte som gif som den där planterade deltagaren i idol som gör samma min.

Brukar vara förlåtande kring deltagare men Henrik och Linnea går inte att titta på. De är så extremt uppmärksamhetskåta och Linnea försöker ständigt framhäva sig själv och sin förträfflighet samtidigt som Henrik åmar sig och speeeeeelar.

Josefin var tidigare den jobbigaste deltagaren med sin låtsas-stollighet och barnkalasmimik men hon stänger åtminstone av emellanåt.

Skönt att det är mer än jag som stör mig på hans cp-beteende!
I matchen mot Henrik och Henke visste jag inte vilka jag höll på, synd att inte bägge lagen förlorade!
Ogillade alla deltagare.
Citera
2023-10-29, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Kan inte Henrik Torehammar stänga igen käften!
När han ska försöka se rolig eller förvånad ut så öppnar han käften som en jävla 5-åring!

Kan någon förklara hur man tänkte när man tog med paret Henrik Torehammar och Linnea Wiklund? Är syftet endast att driva med sina egna tittare eller ligger det något annat bakom? Bögen Torehammar är ju bara för mycket. Och på tal om "för mycket". Varför gör inte Linnea något åt sina uppenbart äckliga övervikt?
Citera
2023-10-30, 23:32
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Kan någon förklara hur man tänkte när man tog med paret Henrik Torehammar och Linnea Wiklund? Är syftet endast att driva med sina egna tittare eller ligger det något annat bakom? Bögen Torehammar är ju bara för mycket. Och på tal om "för mycket". Varför gör inte Linnea något åt sina uppenbart äckliga övervikt?

Intressant ändå att två Linnea-fetton är med. Linnea Henriksson är ju med och tävlar med Gert Wingård.
Citera
2023-10-31, 12:31
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Filip och Fredrik är så otroligt kändiskåta att det inte spelar någon roll om deltagaren tillför noll, så länge det är en kändis.

Idag var det "slumpmässigt" massvis sportfrågor när Henrik Larsson var där. Vilken "slump" att det alltid blir sådär.

Henrik Larsson kan ju knappt något om sport heller så tror inte det hjälper han då mycket
Citera
2023-10-31, 13:29
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Skrämmande att karln är med om snacket att bli förbundskapten för svenska landslaget. Karln är ju fan på gränsen till utvecklingsstörd.

Han är ju inte värre än Svennis i alla fall. Svennis framstår som lobotomerad
Citera
2023-10-31, 22:52
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182

Det upphör aldrig att fascinera mig hur nättroll kan lägga så stor betydelse vid andra människors fysiska egenskaper och gång efter annan kommentera kvinnors vikt och utseende.

jag tycker Linnea är en kul deltagare, hon är kunnig och har en vinnarskalle som ger tävlingen nerv.
Citera
2023-11-01, 12:48
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
För helvete Henke Larsson. Från kvällens avsnitt

Citera
2023-11-02, 11:18
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
För helvete Henke Larsson. Från kvällens avsnitt

Båda lagen kändes ofokuserade tycker jag, mycket märkligt beslut att skicka fram Erik på UP med musiktema. Som vanligt när Henke Larsson är med så ökar antalet frågor om fotboll, men det är de ju inte hjälpta av
Citera
2023-11-02, 19:27
Medlem
preben1969s avatar
Janne Josefsson är lika värdelös som i Förrädarna
Citera
2023-11-02, 23:25
Medlem
Crapmagics avatar
Någon skrev det före mig, men jag tänkte det för flera dagar sedan

Henke Larsson filosoferar

Birds and bees föreslår Henkes omedvetna hjärna i sömnen helt korrekt, men när stödet från Henke inte kommer blir Henke istället osäker på sig själv och drar helt irrationellt av bees från birds and bees eftersom blommor aldrig kan tänkas överkoppla till bin fast ett steg längre bort i tanken, det matchar inte i Henkes klump till hjärna

"Brest"= Det är hans associativt minsta gemensamma nämnare som blir
hans förslag på bröstreduktion

Det är samma hjärna i arbete som Cecilia och Janne

Vilken tur att det rådde mångfaldig enfald runt barnbordet igen! ett tryggt rum!
Fråga Lund är i gott sällskap

Vid vuxenbordet satt nån slags fattigmans Titiyo och en tjock tjej som såg lite för gammal
ut för sin ålder iförd en plommonstop. Detta är Filip och Fredriks bekantskapskrets mina damer och herrar, åtm en av dom
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-02 kl. 23:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in