Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-09, 15:02
  #38041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
och nu ställer vi oss frågan. vart fan är alla hans grabbarna polare någonstans. han verkar vara jordens mest ensamma människa.

chrippa var i skolan den minsta och tanigaste grabben av alla. mobbningen var stor. därför gick han knappt 8:an/9:an alls. utan spelade cs.

så nu vet alla varför han springer runt roidad och skriker och gapar elaka ord till andra. det gör han bara i rädsla för att återigen desperat försöka att inte bli ett offer för mobbing. taggarna utåt och skrik så vågar nog ingen gå på honom. men nu har han gapat så mycket och med ord mobbat folk han inte ens känner. båda sina bröder tex. psykisk ohälsa är bara för svaga människor.

ensam. inga vänner, väntande långt fängelse straff.

när chrippa gråter så är det BARA självömkan om sig själv. alla andra kan han kasta under bussen utan att ens behöva tänka.

ni ungar som ser allt detta och tycker han är häftig på något sätt. han är manualen av hur man inte ska leva sitt liv. han är världens sämsta förebild. ni förstår det inte idag. men när ni själva är 35 så kommer ni fråga er själva hur i helvete ni kunde heja på den här losern.

Många vänner som försvann när Linnea kom in i bilden, och många tog avstånd när Chrippa gick tillbaka till Linnea efter häktningen.
Tänk ändå så mycket han gjorde med polarna förut och nu ingenting.
Citera
2024-05-09, 15:02
  #38042
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Du är besatt. Skriv om jocke i hans tråd. Den här är om chrippa. Vad gör moderatorerna när alla gnäller om allt annat än chrippa? Skriv om rask i hans tråd. Anjo i hans.
Det handlar om Chrippa, och de aktörer som är runt honom, bland annat Jocke, Anjo och Rask.
Moderatorn har full koll på det.

Kolla varför Linneas tråd stängdes ned.
Citera
2024-05-09, 15:21
  #38043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Såg det. Men vad fan har hänt med Jokkigubben. Gjorde han inte botox med Plastjonna nyligen. Han har åldrats tio år på några veckor. Ser sliten och gammal ut.
Han satte sin sista potatis som illusionen av en god männisla när han startade dreven mot Chrippa och Linnea.

Jocke har mer att tänka på än att försöka dölja sina lögner om Chrippa, olika myndigheter, Linnea, Linneas mamma och Jacke. Han måste försöka lägga locket på för att det inte ska spridas att han startade Chrippa-drevet här på fb redan 1/1 med hjälp av 400Ben.

Chrippa har som vi vet blivit tillfrågad om att delta i något väldigt spännande som både Jacke och mamman kommer att delta i. Kan det vara en dokumentär om deras barndomen kanske? Är det kanske den riktiga historien om barndom som äntligen ska porträtteras, utan att Jocke har fått detaljstyra manus? Är DET vad som gör att både Jacke och Thomas nu dras i smutsen? För att försöka underminera deras trovärdighet? Är det nu #sanningenskafram?

Kanske väntar även något slags åtal Böi? Är det därför han gör allt i sin makt för att få Chrippa att framstå som ännu mindre laglydig än Jocke?

Kanske därför han ser sliten ut?
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-05-09 kl. 15:26.
Citera
2024-05-09, 15:42
  #38044
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
och nu ställer vi oss frågan. vart fan är alla hans grabbarna polare någonstans. han verkar vara jordens mest ensamma människa.

chrippa var i skolan den minsta och tanigaste grabben av alla. mobbningen var stor. därför gick han knappt 8:an/9:an alls. utan spelade cs.

så nu vet alla varför han springer runt roidad och skriker och gapar elaka ord till andra. det gör han bara i rädsla för att återigen desperat försöka att inte bli ett offer för mobbing. taggarna utåt och skrik så vågar nog ingen gå på honom. men nu har han gapat så mycket och med ord mobbat folk han inte ens känner. båda sina bröder tex. psykisk ohälsa är bara för svaga människor.

ensam. inga vänner, väntande långt fängelse straff.

när chrippa gråter så är det BARA självömkan om sig själv. alla andra kan han kasta under bussen utan att ens behöva tänka.

ni ungar som ser allt detta och tycker han är häftig på något sätt. han är manualen av hur man inte ska leva sitt liv. han är världens sämsta förebild. ni förstår det inte idag. men när ni själva är 35 så kommer ni fråga er själva hur i helvete ni kunde heja på den här losern.

Hur ska jag tolka din ordsallad?

Det var rätt att Chrippa mobbades? När han senare i livet "mobbar tillbaka" då är det fel?

"men när ni själva är 35 så kommer ni fråga er själva hur i helvete ni kunde heja på den här losern"

Finns inte en chans att du är över 18.
Citera
2024-05-09, 15:45
  #38045
Medlem
Chrippa lägger upp många inlägg på instagram nu om Jocke, han är väl sjukt stressad över vad som kommer sägas i video ikväll. Och återigen skriver han att snart kommer mer om den & den, hur många gånger har vi hört de?
Citera
2024-05-09, 16:00
  #38046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Chrippa lägger upp många inlägg på instagram nu om Jocke, han är väl sjukt stressad över vad som kommer sägas i video ikväll. Och återigen skriver han att snart kommer mer om den & den, hur många gånger har vi hört de?
Lika många gånger som jokkiboi sagt att han vill hålla sig utanför.
Ha lite tålamod gumman.
Citera
2024-05-09, 16:03
  #38047
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja jag har då aldrig varit med om en människa som ljuger så sjukt mycket, säger en sak den ena dagen och gör precis tvärtom dagen efter.
Han verkar ju inte ha några polare kvar heller förr hängde han ju mycket med dom men nu är det bara Linnea.
Du vet vad man brukar säga? I nöden prövas vännen.
Det har varit ett fruktansvärt uppvaknande för både Christofer och Linnéa.
Tänk att bli huggen i ryggen och såld för 30 silverpenningar, tvingas släpa sitt kors inför den sista prövningen?
Det krävs ballar av stål och en ryggrad utan dess like.
Vid sin sida har han sin kärlek, Linnéa och Chloé.

https://youtu.be/jHPOzQzk9Qo?si=Hq-_Xoiuyg6xjLXh
Citera
2024-05-09, 16:07
  #38048
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Chrippa lägger upp många inlägg på instagram nu om Jocke, han är väl sjukt stressad över vad som kommer sägas i video ikväll. Och återigen skriver han att snart kommer mer om den & den, hur många gånger har vi hört de?
Det är ju inte mer än rätt att han lyfter vad Jocke har pysslat med och påminna om att ränderna inte har gått ur. Har man följt Jocke såpass länge så vet man att det han tar upp om Jocke är sant.
Folk glömmer så lätt och kan med det inte se den röda tråden.
Citera
2024-05-09, 16:07
  #38049
Medlem
Chris.Hagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Många vänner som försvann när Linnea kom in i bilden, och många tog avstånd när Chrippa gick tillbaka till Linnea efter häktningen.
Tänk ändå så mycket han gjorde med polarna förut och nu ingenting.

om han hade haft riktiga vänner så hade dom jobbat på att försöka få bort honom från all skit han ställer till med nu.

Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Hur ska jag tolka din ordsallad?

Det var rätt att Chrippa mobbades? När han senare i livet "mobbar tillbaka" då är det fel?

"men när ni själva är 35 så kommer ni fråga er själva hur i helvete ni kunde heja på den här losern"

Finns inte en chans att du är över 18.

det är aldrig rätt att mobba någon. något annat har jag inte sagt. och att han mobbades som liten gör att han idag hellre är den som mobbar istället för den som blir mobbad. det är liksom följden av vad han varit med om jag ville belysa.

tack för ålderskomplimangen. jag är nog inne på mitt livs sista decennium.
Citera
2024-05-09, 16:10
  #38050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tycker det är synd att han sviker alla sina vänner pga av en brud.
Det kan (KAN) snarare vara så att de inte vill synas med tanke på att det är ett offentligt bråk.
De hade lätt dragits in i det annars.

Det vore inte så konstigt ifall det är så.
Citera
2024-05-09, 16:12
  #38051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
om han hade haft riktiga vänner så hade dom jobbat på att försöka få bort honom från all skit han ställer till med nu.



det är aldrig rätt att mobba någon. något annat har jag inte sagt. och att han mobbades som liten gör att han idag hellre är den som mobbar istället för den som blir mobbad. det är liksom följden av vad han varit med om jag ville belysa.

tack för ålderskomplimangen. jag är nog inne på mitt livs sista decennium.
Ditt resonemang kring mobbing kan även appliceras på Anjo.
Citera
2024-05-09, 16:12
  #38052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Så nu blev jag en gumma också 😂😂

Kan ju inte skriva vad jag tänker.Det kan tolkas som opassande och wt. Jag försöker hålla stilen trots att jag argumenterar med folk som är under mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in