Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 16:51
Bannlyst
SVT text hetsar ”Bali misstänkt utnyttjande av barn utreds..

På samma förstasida har dom om SD-politiker misstänkt för mord och Ebba Busch betalar förtalat ombud...

SVT #valår
Citera
2021-09-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
Tror det blir mycket svårt för HB att komma tillbaka efter vad som framgått om honom i tråden. I alla fall jag saknar numera förtroende för honom.

Har någon en länk till flickans Twitter så att vi själva kan se vad hon har skrivit?

Va? Det finns ju ingenting emot honom.
Citera
2021-09-17, 16:52
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Tror det blir mycket svårt för HB att komma tillbaka efter vad som framgått om honom i tråden. I alla fall jag saknar numera förtroende för honom.

Har någon en länk till flickans Twitter så att vi själva kan se vad hon har skrivit?
har inte framkommit nånting om vad han och flickan sagt till varandra.
Citera
2021-09-17, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
SVT text hetsar ”Bali misstänkt utnyttjande av barn utreds..

På samma förstasida har dom om SD-politiker misstänkt för mord och Ebba Busch betalar förtalat ombud...

SVT #valår
Menar du att något av det här är falsk information? Jag är ledsen om fakta kränker dig, det verkar vara jobbigt.
Citera
2021-09-17, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Ser här att Stockholms län ligger sent denna gång.

Provvalet startar den 11 oktober kl 09:00 och avslutas den 17 oktober kl 23:59.

Nomineringsstämman är först den 15 december.

Det är bra för Bali.

Detta kommer inte att försvinna så snabbt.

Förundersökningen tar ganska precis till provvalet.
Den kommer att resultera i "brott ej styrkt"

Sedan ska M-utredningen starta om och dra slutsatser. OBS att förundersökning som resulterat i "brott ej styrkt" INTE blir offentlig. (som idioterna hör inne tycks tro så de ska få gotta sig i "bevisen" eller "icke bevisen")

Det innebär att M-utredningen inte har ett dugg annat än "ord mot ord" och Hanfis digitala motbevisning att förhålla sig till.

De kommer med ett uttalande dör de konstaterar att brott ej kunnat styrkas och att ord fortfarande står mot ord.

Sedan har redan Hanif skrivit att han inte kommer att kunna nomineras. Det har de redan gjort upp i förväg så det blir bara ett faktum när nomineringarna sedermera fastställs
Citera
2021-09-17, 16:55
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlixtarDunder
HB:s tilltänkta. Det kanske är hon som är hjärnan bakom hela komplotten. Konstigare saker har hänt!
HBs fästmö LL alltså?
Det var lätt den mest korkade teorin jag läst i hela denna tråd. .
Senast redigerad av LuluBrooksie 2021-09-17 kl. 17:06.
Citera
2021-09-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Klart han ska. Sen skall det bli förtal och skadestånd om det nu finns i Sverige, 1500 för sveda och värk typ.

Hur stort skadestånd kan Hanif Bali tänkas få..?
Citera
2021-09-17, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Jag undrar hur långt hjärntvättad man är av smutshögerns när man försvarar en pedofil på det sätt som du gör, med blind tro på pedofilpappan Bali. Det är ju så många nu som sett upp till svinet Bali att ni kommer aldrig tro på att han är pedofil, ni har blivit lika manipulerade som småflickorna han har varit ute efter.
Sons of Bali lär ju ha blivit utnyttjade av Bali också. Jävla kultbeteende.

Jag är ingan fan HB men han är ingen pedofil. Om nu inte flickan lider av hormonella rubbningar och inte har kommit in i puberteten

Pedofil är en person som har diagnos - Kortaste definitionen är man tänder på prepubertala barn. Oftast upp till 12års ålder.

Han kan ändå begått lagbrott eller betet sig olämpligt mot flickan. Men vi vet inte om det är korrekt.

Även om HB har frågat om nakenbilder så är det högst osäkert det är olagligt då flickan var 15+år. Möjligen kan åka dit för han har utnyttjat sin ställning, men det är högst osäkert. Det samma gäller om de har haft en sexuell relation. Jag skulle dock säga att det hade varit högst olämpligt. Finns det fler flickor, speciellt om de tillhör MUF så ligger han sämre till.
Citera
2021-09-17, 16:59
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Hur stort skadestånd kan Hanif Bali tänkas få..?

https://www.dagensmedia.se/medier/me...ranstalla-mig/

Ca 2 månadslöner netto på sin höjd.

Citat:
Straffet blir 100 dagsböter á 50 kronor och utöver det ska Cissi Wallin betala skadestånd till Fredrik Virtanen på 90 000 kronor. Det är 150 000 kronor mindre än de 240 000 kronor Fredrik Virtanen begärt.

E: Vet dock ej om skadestånd är skattepliktigt.
Citera
2021-09-17, 17:00
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Klart han ska. Sen skall det bli förtal och skadestånd om det nu finns i Sverige, 1500 för sveda och värk typ.
han starar väl en insamling åt sig själv om inte annat. nåt förtal tror jag inte det blir, inte mot ungen iaf då hon inte skrivit nåt om honom vad jag sett. polisanmäla kan man ju göra utan att förtala.
Citera
2021-09-17, 17:02
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Ser här att Stockholms län ligger sent denna gång.

Provvalet startar den 11 oktober kl 09:00 och avslutas den 17 oktober kl 23:59.

Nomineringsstämman är först den 15 december.

Det är bra för Bali.

De flesta åklagare är woke så den kommer säkert försöka dra ut på det så länge som möjligt.
Citera
2021-09-17, 17:02
Medlem
Citat:
Efter att ha läst dina inlägg i tråden så är den enda förklaringen jag kan dra att Hanif Bali är din pappa.

Du är extremt stängd för den fakta so har framkommit i tråden och väldigt partisk.

Vilken fakta? Visa mig bevisen!

Det är ju inte mitt fel att det inte finns någon som helst objektiv bevisning som talar emot Hanif Bali.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in