Citat:
Ursprungligen postat av
pelle9876
"Målsägandebiträdet Tore Brandtler som företräder Lisa Holms familj är kritisk till de nya vittnena som kallats in under den pågående hovrättsförhandlingen av Nerijus Bilevicius försvarsadvokat Inger Rönnbäck, skriver P4 Skaraborg.
– Det här är inte bra, det är dålig respekt gentemot hovrätten, åklagarsidan och min sida, säger han till P4."
Tore Brandtler har hela tiden varit en stor nolla för mig.
Han har ingen aning om vad Demokrati är.
Så fort något nytt händer så ifrågasätter han starkt.
Han om någon borde veta att imorgon är en ny dag, och att saker o ting kan förändras.
Jag hoppas att man kastar ut Tore Brandtler.
Han har absolut inget att tillföra.
Han ställer bara till det för såväl LH familj som för NB.
Helt enig !
Det ÄNDA som är RÄTT i det här fallet är att försöka hitta SANNINGEN
om vad som hände med stackars Lisa !!!
Och då kan man ju bara fråga sig VARFÖR både Tore B , åklagaren och Lars Johansson flippar ut helt när det dyker upp ett vittne, som till och med är före detta polis, och som SJÄLV har kontaktat advokat IR för någon dag sedan, och tydligen tycker att han har viktig info, som han till och med har meddelat polisen för länge sedan, men aldrig blivit förhörd, VARFÖR är det då att Tore B , åklagaren och Lars Johansson alla 3 vill tysta ner detta vittnet ??? istället för att välkomna detta iom att detta vitte möjligtvis hat info som kan kasta ljus över vad som egentligen hände Lisa ???
Om det är NB eller någon annan som mördade Lisa, I don't fu... care, det ända som betyder något för mig är att RÄTT person döms för detta sjuka vansinne dåd.