Citat:
Ursprungligen postat av
GoogleSEO
Mycket är möjligt,
-varför finns då Teleskoplastaren där?
Fråga honom som du skrev.. Jag har inte en aning om vad han tänkt sig och det är så oklart för övrigt att jag inte ser nån vits att spekulera. Däremot tror jag absolut inte han hängt henne i denna.
En av de promenerande kvinnorna:
Citat:
De passerade en gammal lada som låg mitt emot cafét. Veronica vet att hon tittade lite extra på den och funderade på vad man skulle kunna göra om den till. På långsidan fanns det portar som var öppna så att man kunde se rakt igenom och där inne stod det en grävmaskin.
Citat:
-Silvertejprullen med LH DNA?
Om det inte tejpades och användes där i första läget. Det är ju liksom bara rakta vägen från mopeden. med en liten krök i början och slutet.
Jag tror han tejpade henne tidigt. Över mun. För att hon inte skulle ropa på hjälp. Det kan ha skett där örhängena är. Han vill nog fort bort från öppningarna för att inte riskera att synas (och höras). Däremot har resterande tejp på flera meter runt skallen en helt annan funktion och det tror jag sker i mjölkrummet.
Citat:
Varför hänga en redan död person på ett annat ställe bra fråga
-Fråga honom, men något tecken på strid förefaller inte finnas på platsen den andra hängningsplatsen. Vilket det skulle kunna tolkas som vid den andra.
-Hur vill du annars förklara alla andra fynden runt brunnen?
Det finns tecken på strid. Har Lisa försökt att fly rätt genom ladan till baksidan så har hon tappat handsken när hon springer. Hennes jacka är skitig vilket skulle kunna förklara att hon ramlat eller dragits omkull. Det är mängder med folk som gått där som byggarbetsplats, traktor som körs, saker som dras.
Nästa ställe är 4 meter innanför dörren till stalldelen dvs örhängena som ramlat ur. När drog han av henne jackan? En tröjärm är söndersliten.
Mer stridstecken behöver det inte finnas om han tvingade henne att gå med en kniv mot strupen. Eller en snara.
.. Med löfte om att inte komma till skada om hon gör som han säger. Lyfte han upp och bar henne så lär det inte finnas minsta fjät.