Citat:
Danmark ett utmärkt land att ta sig till för ett "äventyr". Som mitt nick antyder så första gången jag köpte sex var i Köpenhamn. Det var för över 26 år sedan och det har blivit många sköna stunder världen runt sedan dess :-) Om du vill läsa recensioner och inte räds en dansk läsövning rekommenderas https://www.eroguide.dk/
Citat:
Har du någosin ångrat dig efteråt och på ett eller annat sätt tyckt synd om tjejen?
Jag har inte ångrat mig efteråt på grund av "skamkänslor". Någon gång har jag ångrat mig för att jag inte tyckt att det varit värt pengarna när träffen varit mindre bra, men med ökande erfarenhet så har det blivit färre och färre som inte har varit bra. Under åren har det för min del också skett en förskjutning till mer och mer "high-class" eskorter och bordeller samt mot längre träffar.
Det jag däremot ångrar är att jag var feg och försiktig och inte började köpa sex tidigare. Men det var inte lika lätt att få information och hitta bra tjejer innan internet ... Jag har missat många sköna stunder. Den enda gång som jag känt skäl att tycka lite synd om tjejen var på en dansk "klinik" för knappt 25 år sedan som hade "døgnåbent", det vill säga öppet dygnet runt. Det var på morgonen - kanske omkring kl nio - en ung svart tjej i 18-20-årsåldern öppnade. Under träffen insåg jag att jag nog hade väckt henne och hon hade inte sovit så mycket. Senare samma dag blev det en träff till med en thailändsk tjej. Först massage med body till body och sen underbart skön sex - hon verkade ha 100% kontroll över sin fittmuskulatur. Ett av mina skönaste samlag i livet köpt och icke köpt :-)
Citat:
Du har inte några skamkänslor eller känt att du har utnyttjat en tjej?
Jag har inte haft några skamkänslor och känt att utnyttjat någon tjej. Men jag har som sagt mest frekventerat "bättre ställen" och inte stött på tjejer som verkar ha varit ofrivilligt i branschen. Om jag däremot hade försökt få gratis sex genom att lura en tjej att jag var kär i henne, hon var vackrast i världen, utnyttjat min ställning, utnyttjat en halvfull tjej på en fest och liknande skulle jag ha haft skamkänslor. Enligt min åsikt är att köpa sex ett mycket ärligt sätt att få tillfällig sex.
Citat:
Du är inte rädd för att bli påkommen från någon i din bekantskapskrets att du har köpt sex? Eller har du blivit påkommen?
Om någon annan har erfarenheter från detta så skriv gärna.
Om någon annan har erfarenheter från detta så skriv gärna.
Egentligen inte. Första gångerna i Köpenhamn var jag lite nervös och jag smög lite och tittade mig omkring så att ingen skulle se mig när jag ringde på klinikens dörr. Men nervositeten och smygandet försvann rätt fort. Däremot har jag inte beställt eskorter till hotellet när jag rest i tjänsten och har haft kollegor på samma hotell - har tyvärr fått tacka nej till bordelltjejer som erbjudit sig att tillbringa hela natten med mig.