2016-10-05, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vienum
Jag citerar dig för du skrev senast samt verkar ha köpt sex mer än en gång. Jag funderar på att ta mig till Danmark och besöka ett glädjehus, men har några frågor som jag ställer mig inför ett eventuellt sexköp.

Danmark ett utmärkt land att ta sig till för ett "äventyr". Som mitt nick antyder så första gången jag köpte sex var i Köpenhamn. Det var för över 26 år sedan och det har blivit många sköna stunder världen runt sedan dess :-) Om du vill läsa recensioner och inte räds en dansk läsövning rekommenderas https://www.eroguide.dk/

Citat:
Har du någosin ångrat dig efteråt och på ett eller annat sätt tyckt synd om tjejen?

Jag har inte ångrat mig efteråt på grund av "skamkänslor". Någon gång har jag ångrat mig för att jag inte tyckt att det varit värt pengarna när träffen varit mindre bra, men med ökande erfarenhet så har det blivit färre och färre som inte har varit bra. Under åren har det för min del också skett en förskjutning till mer och mer "high-class" eskorter och bordeller samt mot längre träffar.

Det jag däremot ångrar är att jag var feg och försiktig och inte började köpa sex tidigare. Men det var inte lika lätt att få information och hitta bra tjejer innan internet ... Jag har missat många sköna stunder. Den enda gång som jag känt skäl att tycka lite synd om tjejen var på en dansk "klinik" för knappt 25 år sedan som hade "døgnåbent", det vill säga öppet dygnet runt. Det var på morgonen - kanske omkring kl nio - en ung svart tjej i 18-20-årsåldern öppnade. Under träffen insåg jag att jag nog hade väckt henne och hon hade inte sovit så mycket. Senare samma dag blev det en träff till med en thailändsk tjej. Först massage med body till body och sen underbart skön sex - hon verkade ha 100% kontroll över sin fittmuskulatur. Ett av mina skönaste samlag i livet köpt och icke köpt :-)

Citat:
Du har inte några skamkänslor eller känt att du har utnyttjat en tjej?

Jag har inte haft några skamkänslor och känt att utnyttjat någon tjej. Men jag har som sagt mest frekventerat "bättre ställen" och inte stött på tjejer som verkar ha varit ofrivilligt i branschen. Om jag däremot hade försökt få gratis sex genom att lura en tjej att jag var kär i henne, hon var vackrast i världen, utnyttjat min ställning, utnyttjat en halvfull tjej på en fest och liknande skulle jag ha haft skamkänslor. Enligt min åsikt är att köpa sex ett mycket ärligt sätt att få tillfällig sex.

Citat:
Du är inte rädd för att bli påkommen från någon i din bekantskapskrets att du har köpt sex? Eller har du blivit påkommen?

Om någon annan har erfarenheter från detta så skriv gärna.

Egentligen inte. Första gångerna i Köpenhamn var jag lite nervös och jag smög lite och tittade mig omkring så att ingen skulle se mig när jag ringde på klinikens dörr. Men nervositeten och smygandet försvann rätt fort. Däremot har jag inte beställt eskorter till hotellet när jag rest i tjänsten och har haft kollegor på samma hotell - har tyvärr fått tacka nej till bordelltjejer som erbjudit sig att tillbringa hela natten med mig.
Citera
2016-10-05, 13:47
Medlem
knight1056s avatar
Jag hade lite dåligt samvete första gångerna men det gick rätt snabbt över. Jag känner mig trygg i min kompetens att läsa kroppspråk och har aldrig sett ett uns av ångest eller oro när man tittar in i ögonen på tjejen.

Jag har aldrig blivit påkommen. Jag har ibland varit rädd när jag sagt till alla att jag ska göra en viss sak i helgen när jag egentligen ska åka på på "sex-resa".

Mitt bästa råd är att vara hygienisk, artig och belevad. Vill hon t ex att du duschar innan så tacka ja utan att tveka (även om du duschade innan du åkte).

Oroa dig inte så mycket är mitt enkla råd.
Citera
2016-10-06, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Under åren har det för min del också skett en förskjutning till mer och mer "high-class" eskorter och bordeller samt mot längre träffar.

Är inte de väldigt mycket dyrare? Eller menar du eskorter som du träffar på ställen som Romantica och Seductions Girls?

Citat:
Det jag däremot ångrar är att jag var feg och försiktig och inte började köpa sex tidigare.

Har du en relation med en tjej samtidigt som du åker på "sexresor"? Eller har du valt att vara singel och leva ut dina fantasier? Sorry för en så personlig fråga, men jag försöker rättfärdiga en tripp till Danmark för mig själv. Kan tänka att när man väl en gång tagit steget, så blir det enklare fortsättningsvis. Jag för min del överväger ett besök eftersom tjejer överhuvudtaget inte är intresserade av mig trots att jag varken är psykfall, våldsam eller arbetslös.

Citat:
Jag har inte haft några skamkänslor och känt att utnyttjat någon tjej. Men jag har som sagt mest frekventerat "bättre ställen" och inte stött på tjejer som verkar ha varit ofrivilligt i branschen. Om jag däremot hade försökt få gratis sex genom att lura en tjej att jag var kär i henne, hon var vackrast i världen, utnyttjat min ställning, utnyttjat en halvfull tjej på en fest och liknande skulle jag ha haft skamkänslor. Enligt min åsikt är att köpa sex ett mycket ärligt sätt att få tillfällig sex.

Det är precis det jag inte vill. Alltså känna känslan av att ha utnyttjat någon som verkligen inte vill vara i branschen. Därför tänker jag inte ens tanken att gå till typ Istergade för att få ragg. Har till och med plöjt delar av en dansk undersökning där man frågat tjejer som arbetar på glädjehus och jämfört deras hälsa och psykiska välmående med de som säljer sig på gatan.

Jag har faktiskt ytterligare frågor om du kan ta dig tid för en eskort-oskuld.

Blir det inte dyrt med långa träffar med eskorter? Då måste du väl övernatta på hotell också kanske både en och två nätter om det är en längre resa.

Jag undrar också om man kan lita på åldern på de tjejer som visas på bilderna på glädjehusens hemsidor? Jag menar att varför vill man som ung snygg tjej kring 20-någonting ställa upp och mot betalning ta emot killar som säkert många gånger är minst dubbelt så gamla?

Vem är det som äger dessa glädjehus? Är inte så sugen om till exempel Hells Angels står som ägare till någon av dessa. Eller är bordellerna i Danmark statliga? Jag kan ju också försöka surfa fram svaret
Citera
2016-10-06, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Mitt bästa råd är att vara hygienisk, artig och belevad. Vill hon t ex att du duschar innan så tacka ja utan att tveka (även om du duschade innan du åkte).

Tack för tipset. Även om det är en självklarhet, så kan det ändå aldrig nog poängteras. Tack också för tipset att tacka ja om tjejen vill att jag duschar innan.

Citat:
Oroa dig inte så mycket är mitt enkla råd.

Tack vare dina och "kopenhamnlover".s svar så har det mesta av tvivlet minskat. Det har varit en lång process innan jag har vågat erkänna för mig själv att det är detta jag vill göra. Gush, vad det lät lamt, but that's the fact.
Citera
2016-10-06, 20:51
Medlem
knight1056s avatar
När man kommer upp inpris (250 € i timmen) så är nog risken för att man träffar tjejer som verkligen inte vill vara där väldigt låg. Bokar man längre träffar uppskattas det av tjejerna. Om du satsar på korta 15-30 minuters träffar och jagar billigast pris är risken betydligt större för att du träffar någon som bara vill få det överstökat.
Citera
2016-10-06, 21:17
Medlem
Citat:
Om du satsar på korta 15-30 minuters träffar och jagar billigast pris är risken betydligt större för att du träffar någon som bara vill få det överstökat.

Funderar på att börja med en träff på 30 minuter och då vara öppen med att det är första gången jag besöker en eskort. Tycker jag det är ok, så kan jag ta en längre träff nästa gång.

Jag är inte ute efter det billigaste priset, men om varje träff kostar över 5 000 kr, så blir det inte så många träffar per år.
Citera
2016-10-06, 22:08
Medlem
Citat:
Är inte de väldigt mycket dyrare? Eller menar du eskorter som du träffar på ställen som Romantica och Seductions Girls?

Ja, jag har träffat dyrare och dyrare tjejer med åren. Men min lön har också blivit högre och högre under åren till följd av att jag har fått högre och högre befattningar ...

Citat:
Har du en relation med en tjej samtidigt som du åker på "sexresor"? Eller har du valt att vara singel och leva ut dina fantasier? Sorry för en så personlig fråga, men jag försöker rättfärdiga en tripp till Danmark för mig själv. Kan tänka att när man väl en gång tagit steget, så blir det enklare fortsättningsvis. Jag för min del överväger ett besök eftersom tjejer överhuvudtaget inte är intresserade av mig trots att jag varken är psykfall, våldsam eller arbetslös.

Jag har aldrig åkt på rena "sexresor". Förutom, nu när jag på senare år har köpt sex även i Sverige så har alla sexköp skett i samband med att jag rest i jobbet. Okej, jag har någon gång åkt en dag tidigare eller åkt hem en dag senare för att ha tid med ett bordellbesök ...

Vad gäller relation så har det varierat. Oftast har jag haft en fast relation med en tjej samtidigt som jag köpt sex när jag varit på resande fot i jobbet. Har inte svårt att få tjejer, men är inte så mycket för att ragga eller mingla i hotellbarer (tar dessutom mycket tid med osäker framgång) så därför har det blivit köpesex när jag rest eller varit borta längre tid hemifrån. Första gången på hemmaplan i Sverige berodde på sexlöst förhållande och när det tog slut blev det frekvent köpande ett tag. Nu har jag en före detta eskort som fast "sugarbaby"; hon tänder på att höra mina äventyr på bordeller och med andra eskorter

Citat:
Det är precis det jag inte vill. Alltså känna känslan av att ha utnyttjat någon som verkligen inte vill vara i branschen. Därför tänker jag inte ens tanken att gå till typ Istergade för att få ragg. Har till och med plöjt delar av en dansk undersökning där man frågat tjejer som arbetar på glädjehus och jämfört deras hälsa och psykiska välmående med de som säljer sig på gatan.

Jag har ingen egen erfarenhet av Istedgade mer än att jag promenerat förbi; jag skulle ha mycket svårt att tända på dessa tjejer fastän det är billigt. Sök dig istället en tjej på en "respektabel" klinik eller eskortbyrå så minskar du risken för att träffa tjejer som inte vill vara i branschen. Som en mycket grov tumregel gäller att ju exklusivare en eskort är, desto mer njuter hon själv av sexet!

Citat:
Jag har faktiskt ytterligare frågor om du kan ta dig tid för en eskort-oskuld.

Blir det inte dyrt med långa träffar med eskorter? Då måste du väl övernatta på hotell också kanske både en och två nätter om det är en längre resa.

Givetvis blir det dyrare (se mitt svar ovan). Men hotellövernattningarna betalar jag inte själv utan det gör mitt jobb. På hemmaplan har jag träffat tjejerna i min eller hennes bostad.

Citat:
Jag undrar också om man kan lita på åldern på de tjejer som visas på bilderna på glädjehusens hemsidor? Jag menar att varför vill man som ung snygg tjej kring 20-någonting ställa upp och mot betalning ta emot killar som säkert många gånger är minst dubbelt så gamla?

Ålder kan man aldrig lita på! Men det slår åt båda hållen. De riktigt unga tjejerna rundar ibland av sin ålder uppåt och de äldre istället neråt. Men det finns välbevarade 40-åringar som ser ut som om de vore 25! Vad gör det då om man har blivit "lurad"? Anledningen till att det finns unga snygga tjejer som vill betjäna äldre herrar är att de tjänar pengar på det och att det till exempel är mycket bättre än att steka hamburgare på McDonalds (exemplet kommer ifrån en yngre eskorttjej). En del tjejer tänder faktiskt på att ha sex med äldre män (de tycker att de blir bättre behandlade än av jämnåriga killar), en del tjejer tänder på att just få pengar för sex, andra på att få träffa olika människor och tusen andra skäl ...

Citat:
Vem är det som äger dessa glädjehus? Är inte så sugen om till exempel Hells Angels står som ägare till någon av dessa. Eller är bordellerna i Danmark statliga? Jag kan ju också försöka surfa fram svaret

Får erkänna att jag inte vet. De är i alla fall inte statliga. Det förekommer bordeller som är kollektiv, det vill säga ägs av flickorna själva, men det gäller bara för några.
Citera
2016-10-19, 21:58
Medlem
Enjoyers avatar
Citat:
Jag citerar dig för du skrev senast samt verkar ha köpt sex mer än en gång. Jag funderar på att ta mig till Danmark och besöka ett glädjehus, men har några frågor som jag ställer mig inför ett eventuellt sexköp.

Har du någosin ångrat dig efteråt och på ett eller annat sätt tyckt synd om tjejen?

Du har inte några skamkänslor eller känt att du har utnyttjat en tjej?

Du är inte rädd för att bli påkommen från någon i din bekantskapskrets att du har köpt sex? Eller har du blivit påkommen?

Om någon annan har erfarenheter från detta så skriv gärna.

Jag har väldigt svårt att tycka synd om tjejen. Hon har fått betalt för att strippa och bli påsatt och tafsad på under 30-60 min av en främling. Det är timpenningmässigt ett välbetalt kneg. Är det ett ledset lealöst stycke jag pumpar ner mot madrassen ger det mig mest en kick. Jag har under fria former köpt hennes förnedring. Pengar är makt.
Citera
2016-11-12, 20:59
Medlem
thestalkerdudes avatar
Bara testat göra det en gång när jag var i Amsterdam tidigare i år, Efter ett x antal dagar med att gå förbi alla dessa skyltfönsterflickor som teasade en på alla sorters sätt plus lite alko i kroppen sa jag ''Fuck it'' och leta upp första bästa som föll mig i smaken. Tog lite tid för jag hade ingen lust att sätta på nåt porrigt luder utan letade upp nån som såg söt ut.

Så gjorde det mest av nyfikenhetens skull, Var inget för mig. Njöt inte ett dugg och kunde lika gärna ha runkat, Sex utan kyssar å det är totalt värdelöst. Enda plusen var massagen jag fick och bruden var trevlig och vi delade på en spliff när vi var klara.
Citera
2016-11-13, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Bara testat göra det en gång när jag var i Amsterdam tidigare i år, Efter ett x antal dagar med att gå förbi alla dessa skyltfönsterflickor som teasade en på alla sorters sätt plus lite alko i kroppen sa jag ''Fuck it'' och leta upp första bästa som föll mig i smaken. Tog lite tid för jag hade ingen lust att sätta på nåt porrigt luder utan letade upp nån som såg söt ut.

Så gjorde det mest av nyfikenhetens skull, Var inget för mig. Njöt inte ett dugg och kunde lika gärna ha runkat, Sex utan kyssar å det är totalt värdelöst. Enda plusen var massagen jag fick och bruden var trevlig och vi delade på en spliff när vi var klara.

Att köpa sex från en skyltfönstersflicka i Amsterdam är nog det sämsta sätt som finns att köpa sex på dock.
Citera
2016-11-13, 21:45
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmknutte
Att köpa sex från en skyltfönstersflicka i Amsterdam är nog det sämsta sätt som finns att köpa sex på dock.

Möjligt det är så fast jag har inge intresse att köpa sex i framtiden så blev en skyltflicka den gången. Såg det mera som att skriva av en sak i sin bucketlist än att man skulle bli en hängiven sexköpare.
Citera
2017-01-06, 20:33
Medlem
Antar att de flesta som köper sex är de så kallade "nekade". Killar som pga deras utseende, eller minskade självförtroende kan inte ragga som vanligt. Man kan ha ett handikapp som om man har haft en olycka och blivit annorlunda i ansiktet eller förlorade en del av snoppen eller en testikel och vill inte vara intimt med en kvinna. Gifta män , killar i förhållandet m.m. kanske vill ha sex som frugan eller sambon inte vill , typ anal sex eller avsugning ? eller hon ville inte kanske klä upp sig i höga klackar & sexiga underkläder .....? Eller helt enkelt att man är inte sexuellt attraherad av sin fru längre, säkert det finns kvinnor som vill inte ha sex efter 40 eller 2-3 barn men tillåter deras män att ha sex utanför deras privatliv. Inte alla kan bli swingers eller knulla livet ut. Sedan som alla vet vi män är sexuella djur, vi är bara nakna apor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in