2020-04-08, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Varfr mste ngot som r viktigt fr dig, vara viktigt fr din partner? Varfr mste s mycket, ofta korkade saker, vara viktiga fr bda? Man ska vl inte bli siamesiska tvillingar?

Om en r karrirfokuserad och ven den andra, s undrar man vad fan de vill ha en relation fr. De r ju redan gifta med sitt jobb. r det fr att f slut p tjatet frn mamma? Att de sedan aldrig umgs, n mindre har tid eller intresse fr att skaffa familj, r mindre viktigt.

Personligen menade jag inte ngon som r gift med jobbet nr jag sa det sjlv. Jag menade ngon som har en utbildning och lite mer ambitioner n att jobba i kassan p ica typ. Helst ser jag att hon har normala kontorstider.
Citera
2020-04-08, 10:17
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Varfr mste ngot som r viktigt fr dig, vara viktigt fr din partner? Varfr mste s mycket, ofta korkade saker, vara viktiga fr bda? Man ska vl inte bli siamesiska tvillingar?

Om en r karrirfokuserad och ven den andra, s undrar man vad fan de vill ha en relation fr. De r ju redan gifta med sitt jobb. r det fr att f slut p tjatet frn mamma? Att de sedan aldrig umgs, n mindre har tid eller intresse fr att skaffa familj, r mindre viktigt.

Nu r jag visserligen inte ute efter en karrirkvinna (och en karrirkvinna r nog inte ute efter mig) men jag tnker att man prioriterar och vrdestter samma saker r bra i en relation.

Sjlvklart ska det finnas friktion ocks, men tycker inte att "ambition och karrir" r orimliga krav om snt r viktigt fr en sjlv.

Fr mig r det viktigt med ambition men dremot kanske inte karrir.
Citera
2020-04-08, 11:54
Avstngd
Vanstertrollets avatar
I helgen som gick gjorde jag (omedvetet ska sgas, men jag har absolut inte dligt samvete fr det) ngot som jag tror mnga mn har ftt knna p hur det knns. Jag lt en Tinderbrud ka hit till mig mitt i natten flera mil helt i ondan Var nmligen full och hade redan dckat nr hon tydligen var hr utanfr. Sg att jag hade missade samtal sen nr jag vaknade upp haha. Ska dock sgas att det hela inte var fullt medvetet som sagt d jag faktiskt inte trodde att hon skulle komma i slutndan. Vi hade ju pratat lite lst under dagen om att hon skulle komma hit, men som jag upplevde det d var snacket inte srskilt serist s jag drog vl slutsatsen att hon inte kommer. Snt brukar man ju oftast knna av om bruden r p eller inte. Var ju som sagt full och tnkte inte mer p det sen. Tiden gick och jag dckade

Lite kul nr jag tnker p det shr i efterhand. Brudarna behver fan smaka p sin egen medicin ibland. Mer regel n undantag att dom gr sdr mot oss boys. Dessutom r det ju rtt roligt att bruden i brjan av konversationen uttryckligen nmner att hon inte r en sn som ker hem till ngon bara fr att ligga (det var inte ens tal om det) och att jag fr lycka till i fortsttningen typ :P Dr och d r det i princip p hret att konversationen dr ut som det verkar, men nd hr hon av sig igen en stund senare och det slutar som sagt med att hon ker hit till mig mitt i natten haha. Inte en sn som ker hem till folk fr att ligga my ass Nu r det dock tyst frn henne s hon blev nog sur.
Citera
2020-04-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
I helgen som gick gjorde jag (omedvetet ska sgas, men jag har absolut inte dligt samvete fr det) ngot som jag tror mnga mn har ftt knna p hur det knns. Jag lt en Tinderbrud ka hit till mig mitt i natten flera mil helt i ondan Var nmligen full och hade redan dckat nr hon tydligen var hr utanfr. Sg att jag hade missade samtal sen nr jag vaknade upp haha. Ska dock sgas att det hela inte var fullt medvetet som sagt d jag faktiskt inte trodde att hon skulle komma i slutndan. Vi hade ju pratat lite lst under dagen om att hon skulle komma hit, men som jag upplevde det d var snacket inte srskilt serist s jag drog vl slutsatsen att hon inte kommer. Snt brukar man ju oftast knna av om bruden r p eller inte. Var ju som sagt full och tnkte inte mer p det sen. Tiden gick och jag dckade

Lite kul nr jag tnker p det shr i efterhand. Brudarna behver fan smaka p sin egen medicin ibland. Mer regel n undantag att dom gr sdr mot oss boys. Dessutom r det ju rtt roligt att bruden i brjan av konversationen uttryckligen nmner att hon inte r en sn som ker hem till ngon bara fr att ligga (det var inte ens tal om det) och att jag fr lycka till i fortsttningen typ :P Dr och d r det i princip p hret att konversationen dr ut som det verkar, men nd hr hon av sig igen en stund senare och det slutar som sagt med att hon ker hit till mig mitt i natten haha. Inte en sn som ker hem till folk fr att ligga my ass Nu r det dock tyst frn henne s hon blev nog sur.
Om man fick en rding varje gng en tjej sagt de dr orden inte r en sn som ker hem till ngon. P riktigt, det r en klassiker. F vill framhva sig som lttfotade, det lyser igenom de flesta. Inget fel med att vara de ens. Men ganska roligt att genomskda och spela med.
Citera
2020-04-08, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Om man fick en rding varje gng en tjej sagt de dr orden inte r en sn som ker hem till ngon. P riktigt, det r en klassiker. F vill framhva sig som lttfotade, det lyser igenom de flesta. Inget fel med att vara de ens. Men ganska roligt att genomskda och spela med.
och vad sger att hembesk mste sluta med skitsex?, jag har faktiskt haft hemma och bortatrff dr samlaget inte fullbordats ocks

Skyndar man p snt hr kan man bli impotent!
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-04-08 kl. 16:06.
Citera
2020-04-08, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -ishmael-
Dom tjejerna jag trffat hade ALDRIG swipeat hger p mig p tinder.
Why not?, mu fr du vara bra kreativ hr.
Citera
2020-04-08, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet

tror det har hnt en eller tv gnger av flera hundra trffar att jag har vntat p en brud som inte dykt upp. instllda trffar , oftast med rimlig framfrhlling men ibland med lite kort varsel har frsts hnt mnga mnga gnger.
Citera
2020-04-09, 00:16
Medlem
Ok, s vnstertrollet hade kunnat f knulla. Finns det ngon annan hr inne som ftt knulla senaste veckorna av tinderdejts? Ljligt att frga, snlla flashback troll med 27cm stay out of this now. Skes serisa svar.
Citera
2020-04-09, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Ok, s vnstertrollet hade kunnat f knulla. Finns det ngon annan hr inne som ftt knulla senaste veckorna av tinderdejts? Ljligt att frga, snlla flashback troll med 27cm stay out of this now. Skes serisa svar.

Jad, senast i mndags, nu ikvll vldigt troligen och s till helgen om jag vill. Sen fr vi se vad framtiden visar efter det men blir nog inget problem.

Ska dock vara tydlig med att jag inte knner mig gladare fr det. Hade velat ha tillbaka mitt gamla liv med exet alla dagar i veckan istllet.
Citera
2020-04-09, 16:57
Avstngd
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills

Haha, sant som fan det. Fattar inte varfr brudarna fortfarande 2020 har ett behov av att framstlla sig som finare n dom r. Knappt nn som orkar bry sig lngre om dom horar runt nd.

Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
tror det har hnt en eller tv gnger av flera hundra trffar att jag har vntat p en brud som inte dykt upp. instllda trffar , oftast med rimlig framfrhlling men ibland med lite kort varsel har frsts hnt mnga mnga gnger.

Ja, det r vl inte jttevanligt att dom inte dyker upp alls det hller jag om, men som sagt har nog dom flesta mn upplevt det ngon gng. Det sistnmnda r desto vanligare ja. Mycket tid man lagt ner p skiten i ondan.

Citat:

Haha, nja vettefan om det hade blivit ngot nd. ven om jag p ngot mirakulst stt inte dckat hade jag nog nd ftt svrt att f upp den i slutndan Orutinerat att hva i sig fr mycket. Men jag fick som sagt inga klara signaler frn bruden s att. Vi gr ett nytt frsk ikvll med en annan donna. Ska inte dricka ngot fre hon kommer hit
Citera
2020-04-09, 18:21
Medlem
Citat:
Ingen 27 cm men lite ldre n mnga andra hr. Tinder r helt galet fr 30+ just nu. Frsker dock att avgifta mig frn tinder och sex i en annan trd. Kan i alla fall konstatera att fr den ldersgruppen s har corona inneburit fritt ligg p tinder...
Citera
2020-04-09, 23:02
Medlem
Gjorde ett verslag och kom fram till att jag har haft mitt Tinder-konto i ca 10 mnader nu med totalt noll likes och drmed noll matchningar. S jag antar att man kanske inte ens syns lngre fr andra, beroende p hur algoritmen fungerar?

Jag har kvar kontot mest fr nyfikenhetens skull fr att se om man fr ngon like, men om man skulle f fr sig att gra ett serist frsk till med Tinder s antar jag att det bsta r att bara brja om frn brjan med ett nytt konto?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in