Citat:
Ursprungligen postat av
Farbaute666
Som sagt, nu har snaran dragits åt. Jag var själv skeptisk till en början, men har sett liknande tendenser inom vissa politiska ungdomsförbund genom åren.
Hoppas att det inte stämmer, men flickans redogörelse verkar ganska - redlig.
Fortfarande har inte jag någon slutgiltig åsikt här, men Sydsvenskans inlaga här är klart besvärande för Hanif, kanske inte rent rättsligt, men för den allmänna opinionen.
Det har den verkligen gjort. Var först väldigt skeptisk till att det hade skett med tanke på timingen och att Hanif gick ut och kraftigt dementerade det.
Jag tänkte att ingen är så dum och gör så om det finns bevis mot honom men nu börjar jag tvivla.
Hanif var tillsammans med Linnea 2020 men jag vet inte om de var sambos då eller om de först blev det när de flyttade till nuvarande bostaden i Åkersberga.
Gissar på att hon har läst artikeln om hans superlike vid detta laget. Blir nog ingen rolig helg i ”Baliborg”.
Det jag däremot finner konstigt är att om jag och en person har chattat och jag tar bort min profil då tror jag att vår gemensamma chatt försvinner med och hennes bevis för superliken. Gissar och hoppas på att Hanif har tagit bort sin tinderprofil när han blev tillsammans med Linnea och inte bara raderat appen.
Var ett tag sedan jag hade tinder, någon annan kan säkert det bättre än mig. Hon kan också ha printscreenat deras tinderchatt förstås.
Hanifs liv är förstört för en bra tid framöver om detta stämmer. Han kommer att förlora jobbet, podden, större delar av sitt sociala umgänge och framförallt sambo och bonusbarn.
Är han verkligen så jävla dum att han bjuder hem en 15-åring, försöker ligga med henne och har flörtiga konversationer i sociala medier och appar?