2022-09-16, 23:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Var det lite dålig stämning mellan Niklas Källner och Amanda Ooms i torsdags? Känns som att personkemin inte är riktigt den bästa i det laget.

Lär ha berott på hatten hon bar, när det nu var. Groteskt fult
Citera
2022-09-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Har du inte märkt att Unge bara spelar en roll?
Hur många partners har Hanna hunnit med att skrämma bort genom sitt dominanta sätt mot dem?
Det Unge gör är att låta henne köra på men de gånger han märker att hon har fel eller inte kan så tar han över.
Spelar en roll gör han säkert men kunskapsluckor har han, annars "spelar" han under under pressure också, enda gången man märker totalt vem som kan vad, ka syntax error och järnridån också förstås. Det har även varit flera gånger då hanna haft fel och unge har inte alls "tagit över".. iofs verkar han ha noll tävlingsinstinkt så kanske han missar med flit.
En (som sagts) som spelade spel var isf erik haag, låtsades vara osäker "nja, ja vet inte men chansar på Ludwig Wittgenstein". "Oj, var det rätt.." (igen)

Ingen aning. Är annat att vara singel vid 40, tror inte hennes karaktärsdrag var lika påtagliga vid 25. Har aldrig sett henne med en kille, det har jag inte gjort med Josefin Johansson heller (andra p3-feministen på dryga 40) som också påstår sig haft massa karlar. Hanna nämnde i något avsnitt nyligen att hon var guldmunk, inte haft sex på över ett år. Vem kan det ha varit, fylleragg på krogen? Känns som det skulle kunna vara 5 år sedan då hon beklagat sig i åratal över hur ingen vill ha henne och hon måste skaffa barn själv om hon vill ha något.
Senast redigerad av sweintoo 2022-09-18 kl. 15:36.
Citera
2022-09-19, 22:36
Medlem
Enmansdemos avatar
Enstavig? (Inga dubbla bokstäver) men namnet kan tekniskt sätt vara hur långt som helst!, inte 4-5 bokstäver

Bra att vi ska veta var "Schiphol" ligger, för alla har ju hört talas om vad som händer i Amsterdam ifall man inte är knarkare
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-19 kl. 22:45.
Citera
2022-09-19, 22:39
Moderator
Dr Kings avatar
Frågan om 3 länder med invånarantal mellan 50-100 miljoner var löjligt lätt när ju de största länderna i Västeuropa har detta (Tyskland, Frankrike, Storbritannien och Italien).

För att frågan skulle vara någorlunda svår borde de ha haft ett tillägg om att landet inte får ligga i Europa.
Senast redigerad av Dr King 2022-09-19 kl. 22:46.
Citera
2022-09-20, 09:51
Medlem
Hawaiihockey finns ju, men Hawaiifotboll har jag aldrig hört.
Citera
2022-09-20, 22:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad fick Clara Henry för CP fel när hon mycket aggressivt plinga i klockan för att hon ville
veta svaret på vad Rödby är för nått, hon tyckte F&F interna dialog var oväsentlig!

Jag tål inte Tony, jag hatar hans röst, jag hatar hans tomma huvud & humorlöshet

Det där med Paludan, det är vänsterkonsument-upplysning, känner generation Greta inte till Paludan så är det meningen att dom efter name-droppingen ska googla honom och därigenom få nyss om att människor likt han ska vara cancelad! i din bok om du vill vara god
Citera
2022-09-20, 22:29
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Hawaiihockey finns ju, men Hawaiifotboll har jag aldrig hört.
Tänkte jag också på, och vi vet ju! att vi har rätt

Jaha Fredrik tycker alltså att Bianca Kronlöf är vacker, det var det feminist redaktionen egentligen ville ha sagt, sedan gick man ut också sökte efter något som bekräftade deras bias, och hittade animerade Bianca som ursäkt för att framhäva Kronlöf

Och det man vill säga är att SNiffany Kronlöf inte är lika snygg!

Jaha, så Tony har gjort motorbåten i RÖVEN (sk Butterix-sex)[/b] å en kvinna[b] tack för informationen!.
Och Filip förstår inte gladporr den humorlöse stackaren, istället kommer
han ut som sadomasochist som älskar hård allvars-sex där kvinnan ska förnedras
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-20 kl. 22:54.
Citera
2022-09-21, 01:50
Medlem
peterZiipens avatar
Inför varje säsong när grupperna presenteras får man en känsla av hur bra eller dåliga de olika deltagarna kommer vara. Och 49 gånger av 50 så är det precis som man föreställt sig. Men vid något enstaka tillfälle blir man positivt överraskad, och i det här fallet är det Messiah Hallberg. Givetvis ingen Haag, men han är mycket mycket duktigare än vad jag hade kunnat ana. Vass, smårolig och konstant nyduschad. Hoppas han tar sig till Globen.
Citera
2022-09-21, 13:50
Medlem
Amors avatar
Sportanalfabetismen bland kulturvänstern är ibland väldigt komisk, som när ingen av de fyra tävlanden kände till att en vanlig utvisning i ishockey är på två minuter.

Blev de mobbade av sportkillar i skolan?

Deras monumentala okunskap tyder på någon slags aktivt avståndstagande.
Citera
2022-09-21, 14:21
Bannlyst
Ganska märklig fråga om Jan Björklund fyllt 80 när man inte ens trodde han fyllt 70 ännu.
Citera
2022-09-21, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Märklig grej i veckans sista avsnitt att frågan "hur många hoppgrenar finns med i friidrott" står med som fråga i texten, men dom har klippt bort den helt och hållet ur tv-sändningen.

Klipptes den bort? Jag minns att det svarades på den frågan i tv-sändningen. Källner och Ooms diskuterade väl t.ex. om häcklöpning räknades eftersom man hoppar över häckar då.
Citera
2022-09-21, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Frågan om 3 länder med invånarantal mellan 50-100 miljoner var löjligt lätt när ju de största länderna i Västeuropa har detta (Tyskland, Frankrike, Storbritannien och Italien).

För att frågan skulle vara någorlunda svår borde de ha haft ett tillägg om att landet inte får ligga i Europa.

Ja, jag gillar själva frågetypen men den blev onödigt lätt. Enda fällan man kunde gå i var väl att svara Spanien (som ligger precis under 50 miljoner), vilket ett lag gjorde.

Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Ganska märklig fråga om Jan Björklund fyllt 80 när man inte ens trodde han fyllt 70 ännu.

Kanske den konstigaste frågan i Alla mot Allas historia. Karln var runt 50-snåret när han satt i regering för 10 år sedan men nu skulle man alltså hamna i fällan att tro att han var över 80? Tjena..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in