Citat:
Ursprungligen postat av
Flaskhalsat
Att det på riktigt finns folk som anser att det här är ett bra förslag cementerar bara min åsikt att landet är förlorat. Yttrandefrihet är total oavsett vad, vill du ställa dig på Mynttorget med en enorm skylt där det står "Jag älskar att knulla barn" så är det i mina ögon helt ok, samma sak om det stod att Israel är en ockupationsstat. Utan tvekan det sämsta beslutet jag någonsin varit med om.
Vi har fortfarande yttrandefrihet, det är bara det att en entitet vill frambringa och tysta oss.
Dom har ingen makt och ingen kontroll, det är vi människor som ger dom makt och kontroll. Därav är det och förblir en illusion.
Vi behöver inte lyda någonting som dessa kriminella grupper säger. Vi ger dom makt och på 1 dag kan vi ta det ifrån dom.
Det är en illusion att regeringar har makt och kontroll. Det är vi som har den och ger dom makt och kontroll.
Därför är det viktigt att inte visa någon rädsla, när ögonblicket blir uppenbart för en högre majoritet försvinner dessa kriminella lakejer och vi formar våran egen verklighet.
Det blir inte ens någon fight, detta fungerar genom kollektivt medvetande och kommer att gå fridfullt till.