Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-23, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Men känns ändå foliehatt att tro att f&f vill att Johar och Annika ska vinna. Olof och Ebba fuckade upp det själva med Ebbas katastrof i idiotfrågan och Olofs ovanligt dåliga UP.

Enligt han som var där i studion gjorde de ju allt för att de skulle ta igen poäng i alla fall så att matchen skulle bli jämn och spännande.
Citera
2023-12-23, 08:25
Moderator
Dr Kings avatar
I veckan var jag också och såg på inspelningen av ett par avsnitt till nästa säsong och kan därför säga att några av lagen som då kommer att vara med är
Citera
2023-12-23, 10:04
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Enligt han som var där i studion gjorde de ju allt för att de skulle ta igen poäng i alla fall så att matchen skulle bli jämn och spännande.

Vissa saker lät konstigt som det där med utslagsfrågan. Men det är också väldigt mycket pauser i tv-inspelningar. Svårt att tro att F&F ville att Johar och Annika skulle vinna. Då kan man till exempel undra varför Fredrik läste Ebbas frågor i UP så sjukt snabbt jämfört med Annikas?

Det var två saker som avgjorde i slutändan som de får ta på sig helt själva. Ebbas horribla misstag på idiotfrågan och Olofs minichokande i UP.
Citera
2023-12-23, 10:47
Medlem
Jag har i två högstadie år gått i samma skola som Fredrik.
Notabelt är att han var klass kompis med ingen mindre än den välkände fotbolls tränaren Tony Gustavsson, idag förbunds kapten för det australiska damlandslaget.
På samma skola gick då också Fredrik Modin, senare NHL spelare och världs mästare i ishockey!
Citera
2023-12-23, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Jag har i två högstadie år gått i samma skola som Fredrik.
Notabelt är att han var klass kompis med ingen mindre än den välkände fotbolls tränaren Tony Gustavsson, idag förbunds kapten för det australiska damlandslaget.
På samma skola gick då också Fredrik Modin, senare NHL spelare och världs mästare i ishockey!

Shake that salami

https://www.youtube.com/watch?v=IQDpBYYtRvc
Citera
2023-12-23, 15:35
Medlem
Citat:
Vissa saker lät konstigt som det där med utslagsfrågan. Men det är också väldigt mycket pauser i tv-inspelningar. Svårt att tro att F&F ville att Johar och Annika skulle vinna. Då kan man till exempel undra varför Fredrik läste Ebbas frågor i UP så sjukt snabbt jämfört med Annikas?

Det var två saker som avgjorde i slutändan som de får ta på sig helt själva. Ebbas horribla misstag på idiotfrågan och Olofs minichokande i UP.

Var väl omedvetet han läste frågorna snabbare på slutet för att Ebba svarade snabbare.
Citera
2023-12-23, 15:52
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Var väl omedvetet han läste frågorna snabbare på slutet för att Ebba svarade snabbare.

Ja men om det var uttalat att de ville att Johar och Annika skulle vinna skulle de tänkt på det även underbUP.

Jag vet inte varför han läste frågorna snabbare. Det kan vi bara spekulera i.
Citera
2023-12-23, 18:24
Medlem
Citat:
Ja men om det var uttalat att de ville att Johar och Annika skulle vinna skulle de tänkt på det även underbUP.

Jag vet inte varför han läste frågorna snabbare. Det kan vi bara spekulera i.

Det är väl ingen som ens påstått dock att de ville att Johan och Annika skulle vinna matchen, så vet inte var du får det ifrån.
Citera
2023-12-24, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
I veckan var jag också och såg på inspelningen av ett par avsnitt till nästa säsong och kan därför säga att några av lagen som då kommer att vara med är

Citera
2024-01-11, 08:30
Medlem
Limma skinkbits avatar
Vem är kvinnan som ger Hammarsten den obehagliga beskedet att det kommer en till person till mötet?

Jag ber om ursäkt för om detta är en idiotfråga men jag är så extremt dålig på skådespelare och mediepersoner.
Citera
2024-01-11, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Vem är kvinnan som ger Hammarsten den obehagliga beskedet att det kommer en till person till mötet?

Jag ber om ursäkt för om detta är en idiotfråga men jag är så extremt dålig på skådespelare och mediepersoner.
Helena af Sandeberg
Citera
2024-01-14, 20:49
Medlem
jarhoiss avatar
Gissa om Lina Thomsgård gick igång på att paras ihop med en mycket attraktiv nybliven Augustprisvinnare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in