Ska jag göra allt jobb själv? Vilka oengagerade Rask-haters ni är. Jag hatar inte ens, vill bara hitta den kronologiska tidslinjen.
Jag kan se att både Rask och Chrippas tråd modererats stenhårt (trist för mig som vill ha tidsstämpar, men bra gjort av moderatorerna) och svarar mig själv.
Klipper ner mitt citerade inlägg kraftigt. Använd backapilen som inleder varje citat för att nå ursprungligt inlägg med datum och tid.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spritnota
Förtal handlar mindre om sanningshalten och mer om syftet och spridning. Jag ställer mig djupt frågande till om Chrippas del i spridningen motiverar en förtalsanmälan, men kanske har jag fått allt om bakfoten.
Nu ska vi inte göra en polisutredning här, men vi kan göra en tidslinje.
- Omnämns (eller länkas) klippet Chrippa har kännedom om på Flashback före eller efter Chrippas livestream på Twitch?
Svar: Flashback kom först. Chrippa var inte etta på bollen:
Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Det tror jag säkert. Det ryktas ju att Baronen är en sån där som går igång på att smygfilma frugan vid sexuella aktiviteter och lägga upp på nätet och låta andra män runka åt det. Cuck-baronen!
Det här kan också vara före Chrippas livestream. Jag försöker hitta vilken tid han gick live. Hjälp gärna till, som sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Det finns ett intressant klipp där han smygfilmar något annat…
- Har Rask själv uttalat sig om saken före Chrippas livestream?
Svar: Nej, det här är första gången jag hör Rask nämna saken. 2 augusti.
https://youtu.be/8ZAsfU52e7g?si=_hn-Ngn1Aiae2wqC