2024-11-02, 01:38
Medlem
Rask gillar daniel motvikt på djupet, rask analyserade han bra i bilen till Norrköping

Rask är en riktig människo-kännare han
Citera
2024-11-02, 08:53
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Rask gillar daniel motvikt på djupet, rask analyserade han bra i bilen till Norrköping

Rask är en riktig människo-kännare han

Rask känner samma sak för Nemo...
Citera
2024-11-02, 09:32
Medlem
Fler sådana här frågestunder tack. Man älskar ju att se hur han tänker. Tack STB.
Citera
2024-11-02, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tankarna vandrar iväg till det här - det stämmer ju rätt bra med det du beskriver.

Narcissism symptom
Nästan alla symptomkriterier gällande denna personlighetsstörning är kopplade till personens upplevelse av sig själv som överlägsen i relation till andra, samt att denna grandiosa självbild ständigt behöver speglas i andra människor. Narcissistens behov av att synas och höras är inte sällan ångestdrivet och ett försök att uppehålla en mycket svag självkänsla.

https://teraply.se/narcissism

Kort sagt är Rask i en svår situation psykiskt, men inte på grund av social fobi och "svart bälte i ångest" - utan det är för att hans självuppfattning och levnadsbana inte alls är i samklang med hans inre värderande mekanismer.
Citera
2024-11-02, 10:02
Medlem
Precis plöjt klart senaste videon, är det inte ett litet hån mot alla oss föräldrar där ute som jobbar heltid och mer därtill och tar hand om familj att säga att han inte vet om kan få loss ett tillfälle i månaden att spela in en video med sekten? Hur kan denna man ha ett så fullbokat schema? Snälla någon förklara.
Citera
2024-11-02, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Kort sagt är Rask i en svår situation psykiskt, men inte på grund av social fobi och "svart bälte i ångest" - utan det är för att hans självuppfattning och levnadsbana inte alls är i samklang med hans inre värderande mekanismer.
Det brister alltså i shadow wörkandet, + att hans inre och yttre faktorer inte mallar med hans självupplevda självbild?
Citera
2024-11-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Precis plöjt klart senaste videon, är det inte ett litet hån mot alla oss föräldrar där ute som jobbar heltid och mer därtill och tar hand om familj att säga att han inte vet om kan få loss ett tillfälle i månaden att spela in en video med sekten? Hur kan denna man ha ett så fullbokat schema? Snälla någon förklara.
Shadow work tar mycket tid och energi, det måste du ju förstå?
Citera
2024-11-02, 10:55
Avstängd
Exempel på Alexander Thicccocks selektiva panikångest:

- möta en person på ICA och småprata (säga hej)=PANIK

- sitta i en bil 2x1,5h själv med person som nyligen träffat OCH samtala större del av tiden=LUGNT

- bli filmad av okänd och sitta i studio med en sedan tidigare känd + en som åkt bil med + 2 okända=LUGNT

- bli förhörd om sin släppta perversgrävvideo av fruns sköte av kvinnlig polis=LUGNT
Citera
2024-11-02, 11:38
Medlem
Citat:

Inkompetens skyddar sitt värde genom exklusivitet & manipulation. Rutiner där yttre faktorer är så stora faktorer garanterar en katastrof i längden för någon som har en förvrängning i självbild, världsuppfattning eller på annat sätt inte går i takt med omgivningen.

En självcentrerad & narcissistiskt lagd person kommer aldrig ställa upp på ett kontrakt utan kontroll.

Visar du att du behöver en narcissistisk individ så kommer den med stor sannolikhet förhandla med den kunskapen. Samtidigt bekräftar det personens "storhet" och "önskvärdhet" - s.k. "supply" i narcissistiska termer. Tyvärr överspelar de sin hand p.g.a. bristande självinsikt eller förvrängd verklighetsuppfattning och når aldrig en solid handskakning.

Det är den typen av människa som högt och hjärtligt vill hjälpa, lyssna & bry sig. När du sedan ber om hjälp kommer detta vändas till en förhandling. Det är bara att lägga på luren. Berätta aldrig hemligheter eller privata angelägenheter. Det är godis för manipulatorer. Tyvärr är de lättkränkta & kan uppfatta ett avståndstagande som en invit till konflikt. Speciellt om de inte kan rationalisera händelseförloppen eller går "förlorande" ur kommunikationen.
Citera
2024-11-02, 12:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han kanske inser att ingen av dem gillar honom egentligen utan han får vara med som sänke för att det handlar om Chrippa.
Citera
2024-11-02, 16:03
Medlem
Spritnotas avatar
Förtal handlar mindre om sanningshalten och mer om syftet och spridning. Jag ställer mig djupt frågande till om Chrippas del i spridningen motiverar en förtalsanmälan, men kanske har jag fått allt om bakfoten.

Nu ska vi inte göra en polisutredning här, men vi kan göra en tidslinje. Hjälp till, det spelar ingen roll om ni är team Rask eller team Chrippa eller tycker att båda två är osympatiska idioter.

1. Någon eller några publicerar två hemmafilmade klipp på Rask och frugan på en (två olika?) porrsidor. Rask själv är kameraman.

Filmerna sparades på Rasks molntjänst. För enkelhetens skull utgår vi från att frugan var medveten om att akten filmades och för tillfället struntar vi i vem som publicerarade filmerna. Det är irrelevant innan jag fått svar på frågorna jag ställer.

2. Någon identifierar Rasks handtatueringar och skickar en (1) länk till Chrippa och hans kompis Luggen.

De gör en poäng av att finna klippet pinsamt för Rask pratar återkommade skrytsamt om sexlivet och de imponeras inte av vad de ser. Inte minst hyser de agg emot Rask, det är varken en hemlighet eller ett brott. Sex och snusk är ett laddat ämne för de flesta, men inte alls i samma utsträckning för Rask eller Chrippa som tvärtom gärna och ofta pratar vitt och brett om allt privat och personligt inför kameran och de hundratusentals tittare de når. Det är så de försörjer sig (nåväl, önskar att försörja sig, skitsamma i hur bra det går).

- Så långt, har någon i tråden något att invända emot tidslinjen?

- Omnämns (eller länkas) klippet Chrippa har kännedom om på Flashback före eller efter Chrippas livestream på Twitch?

- Har Rask själv uttalat sig om saken före Chrippas livestream?

Datum, tack! Jag tycker att sökfunktionen på Flashback är otymplig.
Citera
2024-11-02, 17:14
Medlem
Spritnotas avatar
Ska jag göra allt jobb själv? Vilka oengagerade Rask-haters ni är. Jag hatar inte ens, vill bara hitta den kronologiska tidslinjen.

Jag kan se att både Rask och Chrippas tråd modererats stenhårt (trist för mig som vill ha tidsstämpar, men bra gjort av moderatorerna) och svarar mig själv.

Klipper ner mitt citerade inlägg kraftigt. Använd backapilen som inleder varje citat för att nå ursprungligt inlägg med datum och tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Förtal handlar mindre om sanningshalten och mer om syftet och spridning. Jag ställer mig djupt frågande till om Chrippas del i spridningen motiverar en förtalsanmälan, men kanske har jag fått allt om bakfoten.

Nu ska vi inte göra en polisutredning här, men vi kan göra en tidslinje.
- Omnämns (eller länkas) klippet Chrippa har kännedom om på Flashback före eller efter Chrippas livestream på Twitch?

Svar: Flashback kom först. Chrippa var inte etta på bollen:

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det tror jag säkert. Det ryktas ju att Baronen är en sån där som går igång på att smygfilma frugan vid sexuella aktiviteter och lägga upp på nätet och låta andra män runka åt det. Cuck-baronen!

Det här kan också vara före Chrippas livestream. Jag försöker hitta vilken tid han gick live. Hjälp gärna till, som sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det finns ett intressant klipp där han smygfilmar något annat…

- Har Rask själv uttalat sig om saken före Chrippas livestream?

Svar: Nej, det här är första gången jag hör Rask nämna saken. 2 augusti.

https://youtu.be/8ZAsfU52e7g?si=_hn-Ngn1Aiae2wqC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in