2017-12-10, 13:47
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Eller nnu vrre. Tjejer som matchar med en, SKRIVER FRST, och sen slutar svara efter mitt frsta svar. Vet inte hur mnga gnger p sista tiden det sett ut s hr:

Tjej: Hej, hur r lget?
Jag: Tja! Det r fint, hur r det sjlv?
...
Tystnad

Finns ju tjejer som kr "player-mentaliteten" ocks och swipear och skriver till mnga fr att ha alternativ. Lex lnken nedan

https://www.youtube.com/watch?v=7n4BocqTQTU

Man fr verkligen ta Tinder fr vad det r och kanske undvika en alltfr seris instllning till fenomenet.
Citera
2017-12-10, 14:09
Medlem
Citat:
Eller nnu vrre. Tjejer som matchar med en, SKRIVER FRST, och sen slutar svara efter mitt frsta svar. Vet inte hur mnga gnger p sista tiden det sett ut s hr:

Tjej: Hej, hur r lget?
Jag: Tja! Det r fint, hur r det sjlv?
...
Tystnad
Bara kra vidare. Tjejer som i frga ser bra ut matchar med mer eller mindre vem dom vill. Det dr hnder nog de flesta killar, om man inte r "Johnny Edlind snygg" dvs, vilket f r.

Se det ur det positiva, hon matchade, och frutsatt att hon inte bara swipar galet fr hon har trkigt, s har hon ju nd ansett dig vara attraktiv.
Citera
2017-12-10, 15:15
Medlem
simonvps avatar
Skulle behva lite tips. Tror en tjej jag trffat ngra gnger testar mig, och jag vet fan inte vad som r "rtt" att gra. Detta trots att vi bda sagt att vi inte tar Tinder serist.

Grejen r att jag tror att hon frsker se hur svartsjuk jag r, alternativt s saknar hon social touch helt. Hon har snapat bilder p sig sjlv med andra snubbar och droppar lite mrkliga kommentarer om det med jmna mellanrum.r det "meningen" att man ska "nappa" och bli irriterad fr att visa att man bryr sig, eller "ska" man st kall och likgiltig infr detta?

Vi har varit vldigt intima de gnger vi setts, och vi snackade om att ses snart igen sist vi sgs. Den hr veckan har hon dock betett sig vldigt skumt och tillbakadraget. Mitt liv str sklart inte och faller med henne, men det skulle vara vldigt soft att kunna ta tillbaka makten i dejtandet. Annars r det bara att brja om p nytt blad med ngon annan!
Citera
2017-12-10, 15:26
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Jag sg en alldaglig tjej igr p Badoo eller Tinder som skrev "Svarar jag inte p dina meddelanden s betyder det att du inte r tillrckligt intressant och jag har ca 1000 meddelanden att g igenom".
Kan det vara s att de flesta skickar en jvla massa meddelanden fr att kunna f napp, bara det att mottagaren som kan vara allt ifrn en 4a till en 10a tror att h*n kan vlja och vraka och d tar den snyggaste och intressantaste? , Men eftersom personen sjlv inte r s snygg och intressant som h*n trodde s blir resultatet istllet att ingen blir riktigt njd?
Citera
2017-12-10, 16:28
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Skulle behva lite tips. Tror en tjej jag trffat ngra gnger testar mig, och jag vet fan inte vad som r "rtt" att gra. Detta trots att vi bda sagt att vi inte tar Tinder serist.

Grejen r att jag tror att hon frsker se hur svartsjuk jag r, alternativt s saknar hon social touch helt. Hon har snapat bilder p sig sjlv med andra snubbar och droppar lite mrkliga kommentarer om det med jmna mellanrum.r det "meningen" att man ska "nappa" och bli irriterad fr att visa att man bryr sig, eller "ska" man st kall och likgiltig infr detta?

Vi har varit vldigt intima de gnger vi setts, och vi snackade om att ses snart igen sist vi sgs. Den hr veckan har hon dock betett sig vldigt skumt och tillbakadraget. Mitt liv str sklart inte och faller med henne, men det skulle vara vldigt soft att kunna ta tillbaka makten i dejtandet. Annars r det bara att brja om p nytt blad med ngon annan!

Jag har liknande problem om en ganska "kylig" tjej. Vi har setts tre gnger och hade inte sex frrn nu senast. Hon skrev efter gng tv att det var det bsta hnglet hon haft, och nu efter tredje gngen var hon mkt njd. Men likvl r det nstan bara jag som startar konversationen, om det inte gr typ tre dagar av radioskugga.

Till saken hr r att hon r ngot ldre och jag vet att hon har sjukt mkt matchningar, och hon ser vldigt bra ut. Hon verkar till synes vara seris som inte ville slppa till fr tidigt, men hon visar inte ett intresse som andra tjejer visar. I dont know. Vi fr se hur det gr.
Citera
2017-12-10, 16:57
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag har liknande problem om en ganska "kylig" tjej. Vi har setts tre gnger och hade inte sex frrn nu senast. Hon skrev efter gng tv att det var det bsta hnglet hon haft, och nu efter tredje gngen var hon mkt njd. Men likvl r det nstan bara jag som startar konversationen, om det inte gr typ tre dagar av radioskugga.

Till saken hr r att hon r ngot ldre och jag vet att hon har sjukt mkt matchningar, och hon ser vldigt bra ut. Hon verkar till synes vara seris som inte ville slppa till fr tidigt, men hon visar inte ett intresse som andra tjejer visar. I dont know. Vi fr se hur det gr.

Lter onekligen som att hon bara r ute efter sexet (vilket inte p ngot stt mste vara negativt fr dig, snarare tvrtom) Prva pull back-metoden s kanske maktpendeln svnger ver till dig.

Jvla svr balansgng ass, att visa att man r intresserad av tjejen utan att framst som desperat och undergiven. Tjejen jag nmnde r rtt impulsiv och pendlar mycket i humr enligt egen utsago, s det varierande sttet att kommunicera p kan ju bero p det.
Citera
2017-12-10, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Har hllit p med tinder extremt mycket, flera r i olika omgngar. Skrivit med kanske hundratalet tjejer, dock inte s verdrivet matchningar och inte heller toppkvalitet-brudar. Dessutom blir fldet fulare och fulare (de snyggaste har vnsterswipat mig) ju lngre tid det gr.

Men i sndags d jag startade tinder igen och betalade fr plus fr typ 50e gngen s var hon vldigt ivrig och p. Vi har snackat i telefon i typ totalt 4 timmar, smsat och snt och kommer trffa henne p mndag. Kommer ta tg till hennes stad (en timme bort) och g runt lite sen kpa med lunch hem till henne och sen mysa.

Trodde vl egentligen aldrig att den dagen skulle komma d man liksom hllit p med snt hr i flera r utan att det lett till ngonting. Har vl haft chanser med brudar i verkligheten med men inte s ofta d jag inte har ngon vidare umgngeskrets. Har typ tnkt p oskulden i varje dag i typ minst ett rs tid och som mest sedan i vras d jag hamnade i en ltt depression.

Varit deppig sedan i vras d jag knner mig mest oerfaren av hela vrlden trots att jag r vltrnad och lng. Men kanske som mest deppad ver att jag missat s mnga chanser med brudar. Skaffade drfr tinder och plus i sndags och bara tog det som kom och hade inga vidare frvntningar heller, men lyckades nd f napp.

r ju knappast den snyggaste heller och fortfarande 21 r och oskuld. Frhoppningsvis blir jag av med den p mndag s jag kan terf mitt sjlvfrtroende. Fr er som lst min tidigare trd s tnkte jag bli av med den hos en prostituerad vid julhelgen men frhoppningsvis behver jag inte gra det efter mndagens slut.
Suck

Och nu hnde det igen. Efter att ha snackat intensivt sndag, mndag och tisdag i totalt 4 timmar i telefon och en massa mess s skrev hon ingenting p onsdagen, torsdagen, fredagen, lrdagen. Idag skrev jag om det blir ngot imorgon och d sger hon att hon pratat med en ny kille som hon vill trffa

"Jttefin r du".

Hon har sjlv sagt "du pratar vl inte med andra tjejer va?".

Hon har sjlv tidigare blivit dissad av killar som bara knullat henne och sen gtt vidare till andra som hon varit jvligt ledsen ver. Hr r jag som r oskuld och som inte snackade med en tjej jmte henne och fortfarande ska hon g efter badboys.

Otroligt trtt p det hr. Verkligen inget funkar fr mig. Jag misstnker att det r en kombination av att jag r average och att jag har en bedrvlig jvla textgame. Det hr r typ 100e tjejen som jag snackar intensivt med som sen slutar med pladask p mllinjen.

Nu var jag nd inte vrst attraherad av henne d hon inte var s snygg och hade knappt kropp men ville bara bli av med oskulden.

Allt suger som fan....
Verkligen alla tjejer flakear med mig, varfr?

Rcker det inte med att vara genuin? Mste allt handla om att gra henne vt i trosan och snacka dirty?
Senast redigerad av somaliskdelikatess 2017-12-10 kl. 17:08.
Citera
2017-12-10, 17:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Lter onekligen som att hon bara r ute efter sexet (vilket inte p ngot stt mste vara negativt fr dig, snarare tvrtom) Prva pull back-metoden s kanske maktpendeln svnger ver till dig.

Jvla svr balansgng ass, att visa att man r intresserad av tjejen utan att framst som desperat och undergiven. Tjejen jag nmnde r rtt impulsiv och pendlar mycket i humr enligt egen utsago, s det varierande sttet att kommunicera p kan ju bero p det.

Fast nja. Vi hnglade intensivt gng 1 och 2. Men hon avstyrde vidare aktivitet just d. Blev sjlv frvnad att hon nappade p att ses igen gng 3, men d gick vi hela vgen med ett sjukt bra sex. Aja. Hon verkar svr.
Citera
2017-12-10, 17:13
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Suck

Och nu hnde det igen. Efter att ha snackat intensivt sndag, mndag och tisdag i totalt 4 timmar i telefon och en massa mess s skrev hon ingenting p onsdagen, torsdagen, fredagen, lrdagen. Idag skrev jag om det blir ngot imorgon och d sger hon att hon pratat med en ny kille som hon vill trffa

"Jttefin r du".

Hon har sjlv sagt "du pratar vl inte med andra tjejer va?".

Hon har sjlv tidigare blivit dissad av killar som bara knullat henne och sen gtt vidare till andra som hon varit jvligt ledsen ver. Hr r jag som r oskuld och som inte snackade med en tjej jmte henne och fortfarande ska hon g efter badboys.

Otroligt trtt p det hr. Verkligen inget funkar fr mig. Jag misstnker att det r en kombination av att jag r average och att jag har en bedrvlig jvla textgame. Det hr r typ 100e tjejen som jag snackar intensivt med som sen slutar med pladask p mllinjen.

Nu var jag nd inte vrst attraherad av henne d hon inte var s snygg och hade knappt kropp men ville bara bli av med oskulden.

Allt suger som fan....
Verkligen alla tjejer flakear med mig, varfr?

Rcker det inte med att vara genuin? Mste allt handla om att gra henne vt i trosan och snacka dirty?
Ge fan i att prata i telefon och chatta i all ondlighet. Skitjobbigt ju, och du avsljar allt (inkluderat brister) om dig sjlv.
Citera
2017-12-10, 17:18
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Yep, s r det idag. Att vara trevlig och genuin kan man glmma. Det mste pirra till mellan benen annars "klickar" det inte.
Citera
2017-12-10, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Ge fan i att prata i telefon och chatta i all ondlighet. Skitjobbigt ju, och du avsljar allt (inkluderat brister) om dig sjlv.
Var ju fan hon som ringde hela tiden, skrev hjrtan och allt vad det innebar.
Citera
2017-12-10, 17:21
Bannlyst
Citat:
Yep, s r det idag. Att vara trevlig och genuin kan man glmma. Det mste pirra till mellan benen annars "klickar" det inte.
Ska man behva leva i celibat tills kvinnorna blir mogna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in