Citat:
Ursprungligen postat av
somaliskdelikatess
Har hllit p med tinder extremt mycket, flera r i olika omgngar. Skrivit med kanske hundratalet tjejer, dock inte s verdrivet matchningar och inte heller toppkvalitet-brudar. Dessutom blir fldet fulare och fulare (de snyggaste har vnsterswipat mig) ju lngre tid det gr.
Men i sndags d jag startade tinder igen och betalade fr plus fr typ 50e gngen s var hon vldigt ivrig och p. Vi har snackat i telefon i typ totalt 4 timmar, smsat och snt och kommer trffa henne p mndag. Kommer ta tg till hennes stad (en timme bort) och g runt lite sen kpa med lunch hem till henne och sen mysa.
Trodde vl egentligen aldrig att den dagen skulle komma d man liksom hllit p med snt hr i flera r utan att det lett till ngonting. Har vl haft chanser med brudar i verkligheten med men inte s ofta d jag inte har ngon vidare umgngeskrets. Har typ tnkt p oskulden i varje dag i typ minst ett rs tid och som mest sedan i vras d jag hamnade i en ltt depression.
Varit deppig sedan i vras d jag knner mig mest oerfaren av hela vrlden trots att jag r vltrnad och lng. Men kanske som mest deppad ver att jag missat s mnga chanser med brudar. Skaffade drfr tinder och plus i sndags och bara tog det som kom och hade inga vidare frvntningar heller, men lyckades nd f napp.
r ju knappast den snyggaste heller och fortfarande 21 r och oskuld. Frhoppningsvis blir jag av med den p mndag s jag kan terf mitt sjlvfrtroende. Fr er som lst min tidigare trd s tnkte jag bli av med den hos en prostituerad vid julhelgen men frhoppningsvis behver jag inte gra det efter mndagens slut.
Suck
Och nu hnde det igen. Efter att ha snackat intensivt sndag, mndag och tisdag i totalt 4 timmar i telefon och en massa mess s skrev hon ingenting p onsdagen, torsdagen, fredagen, lrdagen. Idag skrev jag om det blir ngot imorgon och d sger hon att hon pratat med en ny kille som hon vill trffa
"Jttefin r du".
Hon har sjlv sagt "du pratar vl inte med andra tjejer va?".
Hon har sjlv tidigare blivit dissad av killar som bara knullat henne och sen gtt vidare till andra som hon varit jvligt ledsen ver. Hr r jag som r oskuld och som inte snackade med en tjej jmte henne och fortfarande ska hon g efter badboys.
Otroligt trtt p det hr. Verkligen inget funkar fr mig. Jag misstnker att det r en kombination av att jag r average och att jag har en bedrvlig jvla textgame. Det hr r typ 100e tjejen som jag snackar intensivt med som sen slutar med pladask p mllinjen.
Nu var jag nd inte vrst attraherad av henne d hon inte var s snygg och hade knappt kropp men ville bara bli av med oskulden.
Allt suger som fan....
Verkligen alla tjejer flakear med mig, varfr?
Rcker det inte med att vara genuin? Mste allt handla om att gra henne vt i trosan och snacka dirty?