Citat:
Ursprungligen postat av
Dokgo
men tnk p stoltheten innan du kommenterar!
Du br ha kudos ifall du - likt vldigt f - faktiskt lever enligt dina vrderingar. Men beror det p dina vrderingar d, rligt talat?
Jag frstr om lst sex inte r allas cup of tea.
Men frgan r om det den hr MGTOW-grejen beror p din brist av alternativ och den liga du lirar i, eller ifall du faktiskt r ngon med ett hgt vrde p kttmarknaden som helt enkelt avstr?
Hade du med handen p hjrtat inte anvnt Tinder ifall du insett att du hade utseendet och profilen fr att matcha med top notch brudar som lirade i hgsta ligan. Riktigt heta brudar som stod p rad fr att knulla dig?
Allts, det r ju enormt ltt fr en man utan alternativ p kttmarknaden att rationalisera och sga fr sig sjlv
"jag vill d inte knulla lsaktiga tjejer i alla fall" nr man vet att samma man skulle klnga desperat en hel kvll efter en brud som r en 5:a ifall du rkade introducera henne till honom p krogen.
Ifall du var Dan Bilzerian och hade mngder av heta lsaktiga tjejer efter dig, hade du d aldrig legat med en enda eftersom "det handlar om stolthet"?
Ytterst f mn hade nog avsttt och tnkt att man inte velat ligga med s pass ytliga luder, utan man hade stoppat in pitten och sen sent ivg henne.
Sen ser man andra mn - som inte alls har samma alternativ - sl sig sjlva fr brstet och frsker skambelgga andra mn fr att de knullar massa brudar eller rationaliserar fr sig sjlva
"nmen jag har inget behov av att knulla s pass ytliga tjejer s jag avstr".
Vissa mn lever dock i en helt annan vrld i frgan om alternativ.
S jag tvivlar p att det i de flesta fall r ngonting helt sjlvvalt frn mns sida utan dessvrre mer ngonting livet tvingat en till.
I mitt eget fall fresprkar jag ocks traditionella och konservativa vrderingar. Jag hoppas p en krnfamilj och ngonting "djupt" en dag, men jag inser ju ocks att chansen fr att finna en seris kvinna med rtt vrderingar i vstvrlden inte r srskilt stor. Men jag tnker inte ha ett uselt sexliv under tiden jag letar efter en kvinna som r av "mor till mina barn-material".
Skulle rekommendera dig att lsa den hr artikeln:
http://www.rooshv.com/the-contradict...itional-values