2018-05-08, 20:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Haha, den frklaringen var lite rolig, man kan ju bli sjuk ret om , virus och bakterier finns ju hela tiden, ven om det r strre risk bli sjuk vissa perioder.
Men jag tror ocks han blivit nobbad i det hr fallet.
Men det r ju inte skert heller.
sch r man riktigt sugen och intresserad s ursktar man sig fr den beklmmande situationen som uppkommit (okej det finns grnser men sg ltt frkylning d) och frgar om man kan ses nd eller initierar och freslr ny dag direkt.

Att bara sga man r sjuk och inte samtidigt fresl ny tid eller freslr att ses nd visar p bristande intresse.
Citera
2018-05-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
sch r man riktigt sugen och intresserad s ursktar man sig fr den beklmmande situationen som uppkommit (okej det finns grnser men sg ltt frkylning d) och frgar om man kan ses nd eller initierar och freslr ny dag direkt.

Att bara sga man r sjuk och inte samtidigt fresl ny tid eller freslr att ses nd visar p bristande intresse.

Ja absolut jag hller med.
Citera
2018-05-08, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
men tnk p stoltheten innan du kommenterar!

Du br ha kudos ifall du - likt vldigt f - faktiskt lever enligt dina vrderingar. Men beror det p dina vrderingar d, rligt talat?

Jag frstr om lst sex inte r allas cup of tea.
Men frgan r om det den hr MGTOW-grejen beror p din brist av alternativ och den liga du lirar i, eller ifall du faktiskt r ngon med ett hgt vrde p kttmarknaden som helt enkelt avstr?

Hade du med handen p hjrtat inte anvnt Tinder ifall du insett att du hade utseendet och profilen fr att matcha med top notch brudar som lirade i hgsta ligan. Riktigt heta brudar som stod p rad fr att knulla dig?

Allts, det r ju enormt ltt fr en man utan alternativ p kttmarknaden att rationalisera och sga fr sig sjlv "jag vill d inte knulla lsaktiga tjejer i alla fall" nr man vet att samma man skulle klnga desperat en hel kvll efter en brud som r en 5:a ifall du rkade introducera henne till honom p krogen.

Ifall du var Dan Bilzerian och hade mngder av heta lsaktiga tjejer efter dig, hade du d aldrig legat med en enda eftersom "det handlar om stolthet"?
Ytterst f mn hade nog avsttt och tnkt att man inte velat ligga med s pass ytliga luder, utan man hade stoppat in pitten och sen sent ivg henne.

Sen ser man andra mn - som inte alls har samma alternativ - sl sig sjlva fr brstet och frsker skambelgga andra mn fr att de knullar massa brudar eller rationaliserar fr sig sjlva "nmen jag har inget behov av att knulla s pass ytliga tjejer s jag avstr".
Vissa mn lever dock i en helt annan vrld i frgan om alternativ.

S jag tvivlar p att det i de flesta fall r ngonting helt sjlvvalt frn mns sida utan dessvrre mer ngonting livet tvingat en till.

I mitt eget fall fresprkar jag ocks traditionella och konservativa vrderingar. Jag hoppas p en krnfamilj och ngonting "djupt" en dag, men jag inser ju ocks att chansen fr att finna en seris kvinna med rtt vrderingar i vstvrlden inte r srskilt stor. Men jag tnker inte ha ett uselt sexliv under tiden jag letar efter en kvinna som r av "mor till mina barn-material".

Skulle rekommendera dig att lsa den hr artikeln:
http://www.rooshv.com/the-contradict...itional-values
Citera
2018-05-08, 21:07
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Fabula du kre man. Du ljuger allts inte om din lder och matchar nd med 21-25ring?
Jag har dragit av ngra r s ldern r 29 i appen, hehe.

Relevant frga. Vill inte avslja min exakta lder p detta forum, men tycker sjlv det r fascinerande att jag fr s mnga unga matchningar trots jag r 30+. Verkar nstan som det r ngon trend nu bland smtjejer att hooka upp med ldre.

Mste erknna jag starkt vervgt flera gnger att dra ner min lder p fejjan/tinder eftersom det frmodligen skulle g dubbelt s bra fr mig. Dock knns det SJUKT lgt och omoraliskt trots att det inte handlar om ngot serist.

Ett hett tips jag ftt men som jag nd inte testat sjlv r att dra ner sin lder p facebook, skaffa Tinder+ och sedan dlja sin lder. Sedan skriver man ut sin riktiga lder lngst ner i bion. Det fina med detta r att man kommer upp i fler smtjejers flden, trots att man de facto inte ljuger om sin lder. Nr man matchat r det ju inte s de bryr sig efter de obviously tycker man r attraktiv.
Citera
2018-05-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Mitt ansikte r ok, men som kille har jag tyvrr inte lngden p min sida (r runt 167-168) och ven om jag skulle skapa en profil och f till det med nn tjej, s hade hon frr eller senare blivit besviken nr hon ftt se min lngd i verkligheten. Och nej, vill inte ange min lngd i profilen, fr det r ett stort misstag som till och med avtnder tjejer p 160 och under. Jag r damned! Du vet skert sjlv att tjejer i allmnhet, framfr allt i min lder tvekar p minsta lilla flaw

Ja... s handlar det verkligen om moral frn din sida varfr du avstr Tinder eller om att du har komplex kring din lngd?

Ditt tidigare inlgg liknar mest sjlvgoda rationaliseringar nr det i sjlva verket nog handlar om komplex ver lngd och utseende.
Citera
2018-05-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Har matchat med en tjej jag r ytligt bekant med. Vi har gemensam vnner som bda knner rtt bra. Har frskt ragga p henne en gng tidigare via Messenger.. men d verkade hon helt ointresserad.. Nu har hon iaf gillat mig p tinder, fattar knappt varfr men men.

Fr min del blir det vldigt annorlunda att skriva till ngon man redan trffat. Knns otroligt mycket svrare. Ngra tips?

Hade skrivit ngot i stil med
"Visste jag skulle hitta dig hr" som en ppning.
En liten peak sdr. Hon kommer svara p de garanterat
Citera
2018-05-08, 21:32
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
+1 p den, det r bra textgame ur kaxig, rolig, synvinkel.
Citera
2018-05-08, 21:34
Medlem
Citat:

Jag hade svarat
Citera
2018-05-08, 21:38
Medlem
mrker att mot 18-20-ringar s r de typ nstan bara g rakt p.
smpratat lite med en tjej varp (jag skiter i om hon slutar svara/unmatchar) Vill ej ha serist med en 20-ring nd.

Kom hit s knullar vi s kan du sova gott i natt.
Hon svarar att det r fr varmt, och att hon inte kan idag.

-Om det r de du sger s.

2h senare. "Tycker inte du de?"
Me- Nej, klockan 7 blir bra, bor p.....

Knullade ett tag sen sa hejd.

Sjukt nd. Hon var p riktigt hr i 3 minuter innan vi gick fr knulla.
Detta r dagens unga tjejer. Kommer haft 50 kukar vid 22-23.

De tjejer frn min generation 1990. Har som tur va inte haft detta beteende i samma utstrckning.
Och det r de tjejerna jag kan tnka mig frska hitta ngot serist med.
18-23- ringar r enbart knull fr mig.
Citera
2018-05-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Jag hade svarat
Tror du att du kan sjunga nu ocks?
Svarar hon: "klart jag kan"
Me "Kom hit och bevisa de d annars ljuger du"

Hade jag svarat p den
Citera
2018-05-08, 21:43
Medlem
Citat:
mrker att mot 18-20-ringar s r de typ nstan bara g rakt p.
smpratat lite med en tjej varp (jag skiter i om hon slutar svara/unmatchar) Vill ej ha serist med en 20-ring nd.

Kom hit s knullar vi s kan du sova gott i natt.
Hon svarar att det r fr varmt, och att hon inte kan idag.

-Om det r de du sger s.

2h senare. "Tycker inte du de?"
Me- Nej, klockan 7 blir bra, bor p.....

Knullade ett tag sen sa hejd.

Sjukt nd. Hon var p riktigt hr i 3 minuter innan vi gick fr knulla.
Detta r dagens unga tjejer. Kommer haft 50 kukar vid 22-23.

De tjejer frn min generation 1990. Har som tur va inte haft detta beteende i samma utstrckning.
Och det r de tjejerna jag kan tnka mig frska hitta ngot serist med.
18-23- ringar r enbart knull fr mig.
Haha tnk dig d hur nsta generation kommer vara...
Citera
2018-05-08, 21:50
Medlem
Citat:
Tror du att du kan sjunga nu ocks?
Svarar hon: "klart jag kan"
Me "Kom hit och bevisa de d annars ljuger du"

Hade jag svarat p den

Haha du hostar upp line efter line du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera