2022-08-03, 19:42
Medlem
Lillaflickan p rs nn som vet nt om henne
Citera
2022-08-05, 15:05
Medlem
Vilka milfar i Stockholm suger och knullar utan gummi?
Citera
2022-08-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Vilka milfar i Stockholm suger och knullar utan gummi?
Du kan prova med Wanja p eskort 69.
Men tror inte att det r s vanligt att ngon av tjejerna gr det ns mot en extra kostnad
Citera
2022-08-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Du kan prova med Wanja p eskort 69.
Men tror inte att det r s vanligt att ngon av tjejerna gr det ns mot en extra kostnad

Tycker nog att Wanja r lite fr gammal fr att kunna kallas "milf"...

Jag tycker att det r vldigt vanligt att de gr det utan kostnad. Mnga frgar inte ens, de hoppar bara p utan kondom.
Citera
2022-08-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Tycker nog att Wanja r lite fr gammal fr att kunna kallas "milf"...

Jag tycker att det r vldigt vanligt att de gr det utan kostnad. Mnga frgar inte ens, de hoppar bara p utan kondom.
Petra p rosa sidan sger att Hon r 47typ ska kra utan fr 500 extra sen vet jag inte ngon mer som kr utan
Citera
2022-08-06, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Petra p rosa sidan sger att Hon r 47typ ska kra utan fr 500 extra sen vet jag inte ngon mer som kr utan

De flesta som knullar utan skriver inte att dom knullar utan.
Citera
2022-08-07, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
De flesta som knullar utan skriver inte att dom knullar utan.
Hller med, varit med om mnga gnger med yngre tjejer, som bara hoppar p utan kondom.
Citera
2022-08-07, 19:15
Medlem
Ngon hr som trffat Ninaa18 p RE?
Sg att det hrdes om henne tidigare hr i trden men fick inget svar.
Citera
2022-08-11, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajjamensanGosse
Tnkte skriva en liten recension och bertta om trffen med min drmtjej som jag hade fr ca en vecka sen hll i er.

Kom i kontakt med tjejen p ett annat forum som inte r s vanligt fr just prostituerade. Vi chattade en stund och sedan berttade hon om sina tjnster. Jag hade inte planerat att kpa s det blev lite spontant och oj vilken tur jag hade att jag valde att gra s.

Vi bestmmer tid och bokar en timme dagen eftert. Hon mter upp mig i nrheten av min lgenhet och wow, mts av en ung, vltrnad supersnygg tjej som sger hej med ett stort leende och presenterar sig. Redan dr slpptes all nervositet och vi gr sedan upp i min lgenhet. Hon var vldigt social och hade riktigt bra humor, hon tog kommandot och upplevdes vldigt mogen. Det var verkligen en tjej som tog hand om sig, propert kldd och hur frsch som helst.

Efter lite skitsnack i lgenheten ber hon om att f lna toaletten samtidigt som hon ber mig sitta kvar i soffan. Efter cirka 5 minuter kommer hon ut i en badrock med ingenting under, hon kommer till mig och brjar kyssa mig p halsen och sedan nert. Sen tar hon fram den och stoppar den i munnen samtidigt som hon kollar mig i gonen, hon leker med bollarna och allting och hon har hela tiden ett leende p lpparna. Efter det rider hon mig som jag aldrig upplevt tidigare. Vi byter position fram och tillbaka och nr hon str p alla fyra i doggy s r jag nra p att komma, hennes rumpa r bland de finaste jag sett.

Vi avslutar med att hon suger mina bollar samtidigt som hon runkar av mig. Hela tiden med ett litet leende, hon gick in fr det.
Jag lgger satsen p hennes perfekta brst och sedan gr jag och hmtar papper och torkar av henne. Vi umgs en stund till eftert tills tiden r slut. Hon ger mig en stor kram och jag vljer att ge ordentligt med dricks innan hon gr ut i kvllssolen.

En kvll jag aldrig kommer att glmma. Kommer boka lngre tid med henne nr jag har mjlighet.

Det var verkligen en 10 av 10 upplevelse. Ibland har man flyt, frn slsurfade till detta. =)

Lter ju hur bra som helst
Senast redigerad av CaptainWeirdo 2022-08-11 kl. 00:33.
Citera
2022-08-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainWeirdo
Lter ju hur bra som helst
Bluff s det skriker om det..vill ha halva summan i frskott med bitcoins fr bdas skerhet
Citera
2022-08-12, 05:39
Finns ngon som kan rekommendera en yngre (18-23) svensk eskort i stockholmstrakten som gr outcall? Ju yngre desto bttre
Senast redigerad av laggge 2022-08-12 kl. 05:44.
Citera
2022-08-13, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laggge
Finns ngon som kan rekommendera en yngre (18-23) svensk eskort i stockholmstrakten som gr outcall? Ju yngre desto bttre
Du kan skert trffa Kira Bloom outcall. Hon r 19 och outstanding i leverans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in