Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-30, 15:02
  #39217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du får jättegärna dumförklara mig och vara överlägsen. De flesta andra förstår vart jag vill komma.

Dubbelmoralen flödar.

Det kanske är Chrippa som inte är nöjd med Cluee.
Det kanske inte ens handlar om någon av dessa kreatörer.
Vad vet vi?
Chrippa och Cluee är vänner och verkar samtala regelbundet.
Chrippa skrev även en kommentar under en av sina videos att han gillar honom väldigt mycket. (Minns inte hans exakta ord).
Så Chrippa kan man utesluta.

Det är helt klart Anjo och/Eller Jocke, jag kan inte tänka mig någon annan.
Citera
2024-05-30, 15:05
  #39218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Chrippa och Cluee är vänner och verkar samtala regelbundet.
Chrippa skrev även en kommentar under en av sina videos att han gillar honom väldigt mycket. (Minns inte hans exakta ord).
Så Chrippa kan man utesluta.

Det är helt klart Anjo och/Eller Jocke, jag kan inte tänka mig någon annan.

Men Cluee pratar/skvallrar ju om många olika kreatörer. Därför jag blir så trött när allt hela tiden bara går åt ett håll.
Citera
2024-05-30, 15:20
  #39219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Finns många som bör förklara ett och annat i den här cirkusen som har en stor följarskara av minderåriga som suger åt sig allt de här säger och gör.
Den påstådda misshandeln i Spanien när L ska ha ringt Cluee. Sanning eller lögn?
Listan kan göras lång.
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Stämde det som Cluee sa att Kräftan hade pucklat på L när de var i Spanien och L ringde Cluee? Eller ljög Cluee?
Det kan Kräftan börja med att berätta sanningen om.

Det är svårt att säga, men med den nya informationen som har dykt upp så vet vi att Cluee är hårt ansatt av en stor kreatör, det var inte Anjo, så troligtvis Jocke, då har jag en misstänkt, Jocke och två teorier

1. Det han i videon om Chrippa och Linnea sa var sant men någon tog tillbaka sin berättelse
2. Han blev pressad med hot att göra videon och ljuga om allt

Ringde Linnea Cluee? Linnea ringde enligt utsago Jocke, men ljudinspelning saknas? Finns videon uppe? Hittar den inte.

Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Den undrar jag med över. Cluee hävdar att L har ringt och att hon då skulle vara helt blåslagen.
Frågan är ju först varför Cluee överhuvudtaget kontaktar Jocke om han nu inte är på god fot med honom.
Så var det en lögn eller stämmer det att Kräftan slagit sönder L där i Spanien?
L Blånekar till att hon skulle ha kontaktat Rask och frågat om han hade info om vad det nu var.
Den påstådda misshandeln i Spanien Om Cluee kontaktar Jocke om kommer inte ens på tal utan sopas under mattan.
Har Jocke sopat något som går att belasta Chrippa med under mattan? Vill hemskt gärna höra ljudinspelningen Jocke har.

Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Frågan kvarstår om det var sant att L var blåslagen och påpucklad av Kräftan?
Fråga så kanske du får ett svar.
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bra kommentar, sen kan Chrippa förklara videon han gjorde med Anjo, videon som ligger till grund för all misstro mot Linnea och hennes familj. Man up Chrippa
Nu när fler kreatörer intygar terrorn Chrippa har varit med om så börjar det bli dags.
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Håller med.
Och Cluee som ringde Jocke när dom var i Dubai och sa att han trodde Linnea blev misshandlad av chrippa, vad var de? Ännu en lögn från deras sida?
Det har återberättats av Cluee, som är hotad och pressad och Anjo och Jocke. Jocke har samtalet inspelat. Konstigt att det inte har läckt?
Vem ljuger och vem talar sanning?
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han sa ju det i intervjun att han inte ville se dålig ut.
När de i hans närhet jobbat järnet för att rentvå han från misstankar att vara en kvinnoboxare, så kunde inte han bara komma ut och se dålig ut så han började mata på för fulla muggar.
Tycker du att det duger som förklaring på att ha ljugit sin partner som barnmisshandlare och annat? Det duger inte. Kanske bör Chrippa sitta tillsammans med Cluee och Verz och berätta hur skräckväldet ser ut bakom kulisserna.
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det är säkert en lögn det också. Och Cluees intervju med Chrippa och hans tjejer var det ju många som tyckte var bra. Inte ens Jocke var särskilt kritiserande mot Cluee utan mot Chrippa.
Jocke var kritiserande. Har du missat hans långa texter om Cluee efter intervjun med Chrippa.
Hoten och utpressningen har skett bakom kulisserna.
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men Cluee pratar/skvallrar ju om många olika kreatörer. Därför jag blir så trött när allt hela tiden bara går åt ett håll.
Han och Jocke har avföljt varandra. Någon annan?
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-05-30 kl. 16:08.
Citera
2024-05-30, 15:35
  #39220
Medlem
Dopys avatar
...
Citera
2024-05-30, 15:38
  #39221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Den undrar jag med över. Cluee hävdar att L har ringt och att hon då skulle vara helt blåslagen.
Frågan är ju först varför Cluee överhuvudtaget kontaktar Jocke om han nu inte är på god fot med honom.
Så var det en lögn eller stämmer det att Kräftan slagit sönder L där i Spanien?


L Blånekar till att hon skulle ha kontaktat Rask och frågat om han hade info om vad det nu var.
Den påstådda misshandeln i Spanien Om Cluee kontaktar Jocke om kommer inte ens på tal utan sopas under mattan.


Det är något som inte stämmer med hur Kräftan och L beter sig emellanåt och de i deras närhet. Verkar lite som att Kräftan och L försöker spela något "smart" fulspel för att hålla ångan i cirkusen igång på märkliga sätt.
Vad var det Jullans sa medan hon hånlog i intervjun - ingen vet vad som pågår bakom kulisserna.

Såklart dom vill hålla igång det hela, annars kommer dom glömmas bort.
Det är skit skumt de där med cluee och linneas samtal men vi kommer nog aldrig få ett ordentligt svar på de heller.
Citera
2024-05-30, 15:42
  #39222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men Cluee pratar/skvallrar ju om många olika kreatörer. Därför jag blir så trött när allt hela tiden bara går åt ett håll.

Det där stämmer inte. Tidigare var det Jocke som höll i taktpinnen när Cluee körde sina videos. Var det något han vill skulle komma fram, positivt eller negativt, så var det Jocke som såg till att Cluee förstod. På senare tid har Cluee tröttnat på att bli styrd och och därmed har han fått det svårare. Så länge han gjorde som Jocke sa så kunde han klara av Anjos elakheter, men nu har han båda två emot sig. Först ställer Cluee inte upp på att forma intervjun efter Chrippa så som Jocke vill. Något Jocke själv kom ut med. Sen gav Cluee, baserad på kunskap, information om hur algoritmer fungerar, och det mottogs inte heller så bra. Där är vi nu
Citera
2024-05-30, 15:54
  #39223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är svårt att säga, men med den nya informationen som har dykt upp så vet vi att Cluee är hårt ansatt av en stor kreatör, det var inte Anjo, så troligtvis Jocke, då har jag en misstänkt, Jocke och två teorier

1. Det han i videon om Chrippa och Linnea sa var sant men någon tog tillbaka sin berättelse
2. Han blev pressad med hot att göra videon och ljuga om allt

Ringde Linnea Cluee? Linnea ringde enligt utsago Jocke, men ljudinspelning saknas? Finns videon uppe? Hittar den inte.


Nu när fler kreatörer intygar terrorn Chrippa har varit med om så börjar det bli dags.

Det har återberättats av Cluee, som är hotad och pressad och Anjo och Jocke. Jocke har samtalet inspelat. Konstigt att det inte har läckt?
Vem ljuger och vem talar sanning?

Men det finns väl ett samtal om när Cluee ringer Jocke, tror det var Anjo som la upp den inspelningen.
Cluee säger till Jocke att han inte ska höra av sig till Crippa för då kan det bli värre. Dock pratade inte Jocke med Cluee utan det var ett röstmeddelande.
Citera
2024-05-30, 18:04
  #39224
Medlem
frasons avatar
Varför handlar tråden helt plötsligt om ormen Cluee (han har en egen tråd https://www.flashback.org/t3007995?) Han har skitit i det blå skåpet precis som Kräftan.
Finns det inget annat att skriva om?


Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men det finns väl ett samtal om när Cluee ringer Jocke, tror det var Anjo som la upp den inspelningen.
Cluee säger till Jocke att han inte ska höra av sig till Crippa för då kan det bli värre. Dock pratade inte Jocke med Cluee utan det var ett röstmeddelande.
Det stämmer.
__________________
Senast redigerad av frason 2024-05-30 kl. 18:08.
Citera
2024-05-30, 18:05
  #39225
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Är ni verkligen så uttråkade att ni dag in och dag ut skriver i en tråd om en helt oväsentlig person som inget annat än parasiterar på det svenska samhället.

Ca. 3 TUSEN inlägg helt galet.

Kan någon förklara för mig vad det stora intresset är med den här kola & bola torsken? Jag fattar verkligen inte
Citera
2024-05-30, 18:05
  #39226
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför ens ifrågasätta om en kvinna blivit slagen. Chrippa är en kvinnoboxare, registrerad kvinnoboxare


Jag tvivlar inte en sekund på att han boxat på henne vid flertal tillfällen. Jag ifrågasätter inte om en kvinna blivit slagen, jag ifrågasätter just den gången som verkar sopas under mattan.

Registrerad kvinnoboxare?
Menar du att han är en dömd kvinnoboxare?
Citera
2024-05-30, 18:19
  #39227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är svårt att säga, men med den nya informationen som har dykt upp så vet vi att Cluee är hårt ansatt av en stor kreatör, det var inte Anjo, så troligtvis Jocke, då har jag en misstänkt, Jocke och två teorier


1. Det han i videon om Chrippa och Linnea sa var sant men någon tog tillbaka sin berättelse
2. Han blev pressad med hot att göra videon och ljuga om allt


Ringde Linnea Cluee? Linnea ringde enligt utsago Jocke, men ljudinspelning saknas? Finns videon uppe? Hittar den inte.


Har Jocke sopat något som går att belasta Chrippa med under mattan? Vill hemskt gärna höra ljudinspelningen Jocke har.

Fråga så kanske du får ett svar.

Nu när fler kreatörer intygar terrorn Chrippa har varit med om så börjar det bli dags.

Det har återberättats av Cluee, som är hotad och pressad och Anjo och Jocke. Jocke har samtalet inspelat. Konstigt att det inte har läckt?
Vem ljuger och vem talar sanning?

Tycker du att det duger som förklaring på att ha ljugit sin partner som barnmisshandlare och annat? Det duger inte. Kanske bör Chrippa sitta tillsammans med Cluee och Verz och berätta hur skräckväldet ser ut bakom kulisserna.

Vilken av alla videos?

Vem blev pressad att ljuga?

Hon ringde väl Jocke men han svarade väl inte, har för mig att det var så.
Har även för mig att Cluee ringde Jocke om händelsen. Cluee måste ju ha pratat med L för att ens veta om något tjafs etc.
Tror att inspelningen finns på Rask YT, lite osäker.

Bara att ha ljugit om att ens partner misshandlat sitt barn är så jävla sinnesrubbat och psykstört. Finns inte ord för att beskriva hur jävla genomrutten Kräftan är som person. Tyvärr, hur mycket en del här inne vill forma snubben till ett offer. Det han har sagt och medvetet ljugit om är helt sjukt.
Citera
2024-05-30, 18:31
  #39228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag tvivlar inte en sekund på att han boxat på henne vid flertal tillfällen. Jag ifrågasätter inte om en kvinna blivit slagen, jag ifrågasätter just den gången som verkar sopas under mattan.

Registrerad kvinnoboxare?
Menar du att han är en dömd kvinnoboxare?

Jag betvivlar inte heller det. Inte på något sätt. Jag har gjort det, men har sedan länge ändrat mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in