Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-15, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megagraphitti
Fan helt korrekt. För det är lagen vi pratar om och när lagen felar måste man ta bort den felande länken för det är på liv och död när dom är igång och felar. När infon kommer bör vi ju starta en grupp emot henne där all info om henne läcks ut sen gör vi upplopp. Är helt seriös !
Upplopp bara emot henne drar dit hon bor o tar sönder lägenhet/hus, bil o allt hon kan äga. Vore fan inte mer än rätt.
Citera
2013-07-15, 00:36
Medlem
nafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Ta reda på fakta innan du postar strunt. Polisen larmades till platsen för att personen enligt vittnesuppgifter misshandlat två personer, sedan sprang han där ifrån och slog sönder en ruta till en portdörr för att ta sig in och gömma sig.

Är 2 personer 1 kvinna eller vad snackar du om?
Citera
2013-07-15, 00:44
Medlem
April55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarhamilton
Här är föhöret med Petr* Viklun* efter hon sköt 2 skott i huvudhöjd mot en flyende biltjuv(och ljög om omständigheterna):

http://www.divshare.com/download/18562202-eb8

Påstår du att jag har fabricerat detta offentliga dokument?

Du påstår mycket men jag är ensam om att backa upp mina påståenden....
Du hänvisar till ett dokument som är endast baserat på P. Vad är tjyvens ???

Förstår ändå inte vad det här har med den kvinnliga hundföraren att göra..
Citera
2013-07-15, 00:46
Medlem
April55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarhamilton
Tills någon publicerar någon slags bekräftelse av något slag så vet vi helt enkelt inte, oavsett vilka berättelser som berättas.

det här är flashback, många äckliga människor i olika samhällsskckt har blivit avslöjade, en snut hit eller dit är ingen utmaning för oss.
Nej säkerligen inte, men ta då fram den RIKTIGA hundföraren,
och hänvisa inte till en annan som inte ens jobbade då.
Citera
2013-07-15, 01:00
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April55

Oavsett om "tjyvens" förhör hade framkommit så har skott avlossats o ett falska uppgifter uppgets av denna "P"

Tycker du är rätt hotfull i dina inlägg mellan varven... Påminner om våran videosnut !
Citera
2013-07-15, 01:12
Medlem
Citat:

Alltså April55 är du imbecill? Må så vara att det inte är P.V som är hundföraren som bussar på sin hund på fyllot och vevar sin batong med tvåhandsfattning, men du kan inte sitta här och försvara en tydligt väldigt inkompetent poliskvinna.

I det dokument RikarHamilton refererar till står det klart och tydligt att vittnen har sett P.V avlossa skott mot bilens baksida när bilen åker därifrån, vilket även den tekniska undersökningen bevisar. P.V påstår att i "hennes huvud" har hon stått framför bilen och skjutit för att hon var "skit skraj". Vilket uppenbarligen är skitsnack.

"Tjyvens" utlåtande är direkt oväsentligt då P.V har trampat i klaveret på egen hand med sina kommentarer i förhöret och raserat sin trovärdighet.

Apropå på det där du hävde ur dig om vem som daltar med "tjyvar" så är alla lagar relativa i allvarlighetsgrad, det finns en anledning till varför mördare döms till livstid och varför "tjyvar" döms till böter eller kortare fängelsestraff. Så att skjuta biltjuvar eller låta polisens hundar "äta" upp dem är alltså ett oproportionerligt straff för en lagöverträdelse av denna typ.

Clown.
Citera
2013-07-15, 01:14
Medlem
Fy fan vilket övervåld. Jag spyr nästan när jag tänker på vad för människor man rekryterar till poliser.

Vilken svag polis.

Jag råkar ha flera tjejer/kvinnor i min bekantskapskrets som är poliser. Ingen av dem är några med varken speciellt mycket pondus eller någon vidare fysisk form, alla mycket små och smala och väldigt lågmält tal.
När den senaste av dem kommit in på polishögskolan trodde jag knappt det var sant, raka motsatsen av vad en polis borde vara.

Grejen med små svaga kvinnor som poliser är ju att de tvingas använda vapen, som i det här fallet, istället för brotta ner någon... när en solklar majoritet av alla bråkstakar är män , bör väl också poliser vara det?

Vänta bara tills om några år när man får se lite statistik på hur många kvinnor som tvingats använda dödligt vapenvåld kontra män.
Citera
2013-07-15, 01:23
Medlem
Rikarhamiltons avatar
Citat:

menar du allvar? när det är tydligt att PV grävt ner sig själv så vill du ha ett till vittnesmål MOT henne?

haha du skriver bara för att så tvivel i dom som inte tryckte på länken!

Vad äcklig du är

för alla som har missat så kan jag visa er:

Förhör med petr* viklun*, hundförare som 2010 sköt 2 skott i huvudhöjd mot en misstänkt biltjuv, ljög om det i förhör och påstod att den misstänkta biltjuven försökte köra på henne vilket bevisades vara en lögn:

http://www.divshare.com/download/18562202-eb8

Läs själva, lita inte på ett anonymt nick på internet.

Här är en sammanfattning:

http://corruptiosweden.blogspot.se/2...sade-sitt.html

Det är inte klart än om psykopatsnuten Petr* viklun* är den samma som psykopatsnuten i klippet, det får vi vänta med...
Citera
2013-07-15, 01:40
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfoCom
Fy fan vilket övervåld. Jag spyr nästan när jag tänker på vad för människor man rekryterar till poliser.

Vilken svag polis.

Jag råkar ha flera tjejer/kvinnor i min bekantskapskrets som är poliser. Ingen av dem är några med varken speciellt mycket pondus eller någon vidare fysisk form, alla mycket små och smala och väldigt lågmält tal.
När den senaste av dem kommit in på polishögskolan trodde jag knappt det var sant, raka motsatsen av vad en polis borde vara.

Grejen med små svaga kvinnor som poliser är ju att de tvingas använda vapen, som i det här fallet, istället för brotta ner någon... när en solklar majoritet av alla bråkstakar är män , bör väl också poliser vara det?

Vänta bara tills om några år när man får se lite statistik på hur många kvinnor som tvingats använda dödligt vapenvåld kontra män.
Kikade på filmsnutten igen och kan bara konstatera som tidigare att PolisFlickan är livrädd och har panik och det slutar med en klar mentalnolla för henne.
Varför väntar hon inte in förstärkning när hon märker/känner att hon inte behärskar situationen?
Klart fall av opovocerat övervåld från den lilla PolisFröken som i och med detta avslöjande om hennes dåliga psykiska hälsa borde bort från kåren omgående.
Hon ska inte ha ett arbete där hon träffar människor öht.
Så håller jag med dig om att små klena polisflickor är säkerhetsrisk både för sina kollegor och omgivningen.
Men så går det när man ska envisas med att kvotera in brudar på jobb de inte har varken fysik eller psyke att klara av.
Citera
2013-07-15, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Kikade på filmsnutten igen och kan bara konstatera som tidigare att PolisFlickan är livrädd och har panik och det slutar med en klar mentalnolla för henne.
Varför väntar hon inte in förstärkning när hon märker/känner att hon inte behärskar situationen?
Klart fall av opovocerat övervåld från den lilla PolisFröken som i och med detta avslöjande om hennes dåliga psykiska hälsa borde bort från kåren omgående.
Hon ska inte ha ett arbete där hon träffar människor öht.
Så håller jag med dig om att små klena polisflickor är säkerhetsrisk både för sina kollegor och omgivningen.
Men så går det när man ska envisas med att kvotera in brudar på jobb de inte har varken fysik eller psyke att klara av.

Jag håller med dig! Det är dock svårbevisat vad denna man har gjort innan polistjejen börjar bruka våld. Men i det faktum, att hon brukar övervåld, är ju helt klart.
Citera
2013-07-15, 02:02
Medlem
OrakelSpektakels avatar
Just kollat klippet.
  • Batongen tas fram inte för tidigt, ej heller för sent.
  • Hunden gör ännu det den ska utan att vara för ivrig. Skäller bara. (Inget ovanligt att polis ser till att uppvarvade människor får sitta eller ligga en stund så att det blir mindre skador och bättre ordning medan man bestämmer hur de ska gå vidare).
  • Uppenbart förvirrad (läs helt opåltlig) person gör inte som polis säger. (Det är faktiskt Polis vi talar om nu, poliser ber inte folk lägga sig på mage de säger till, prova i vilket land du vill.) Då blir det batong, den används ansvarsfullt. Hunden gör även nu det den ska även om det dröjer en stund. Blev han biten tidigare hade det sparat ett par batongslag.
  • Batongen bort när den inte behövs, hunden parkerad lika snabbt.

Jag tror inte klippet hade fått en bråkdel av alla views om det var utan hund. Om du gör dig till föremål för polis en dag är närmsta resurs kanske just då en hundbil. Eller kanske inte. Men börja inte att göra ett "lite lagom" utfall mot polis när du redan är intressant för dem, för de kommer inte vänta med att omöjliggöra nästa.
Senast redigerad av OrakelSpektakel 2013-07-15 kl. 02:05. Anledning: Fetade lite, sorry FB ;)
Citera
2013-07-15, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnniePuma
Vad spelar det för roll? Även om killen förefaller vara en idiot och man möjligen inte känner alltför stora sympatier för honom ska polisen kunna hantera ett fyllo utan att använda våld i den utsträckning vi ser på videon. Kvinnan är uppenbarligen inte lämplig att arbeta som ordningspolis.
Laste du mitt inlagg ordentligt? För vi har samma asikt, jag ar kritisk mot polisen, och det framkommer aven i citatet. Du kanske citerade fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in